Author |
Topic |
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet
286 Posts |
Posted - 10 Oct 2005 : 17:12:46
|
hej, jeg har tæt på noget vildt ik..
well..
bare en ide jeg har, superlige hold har 5 stjernere.. nyoprykkere til superligaen har 4½ 1div har 4, nyoprykkere til 1 har 3½ 2div 3 nye har også 3 så vi ikke kommer alt for langt ned.. well hvis man nu overlever som nyoprykere til superligaen så har man 5 fra næste sæson.. hva siger i til den ide? bare så der er lidt forskel på holdene.. og nedrykkere beholder den stjerne de nu havde eller mister en ½??
ville jo være det samme hvis fck/bif (IRL) møtte et hold fra 2div som havde ligeså gode spillere som fck/bif.
hva siger i??
|
|
|
Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt
32 Posts |
Posted - 10 Oct 2005 : 17:33:31
|
Virker kompliceret lige at finde rundt i, men jeg synes det lyder som en ok idé :P |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 10 Oct 2005 : 17:49:13
|
quote: Originally posted by Morfar
ville jo være det samme hvis fck/bif (IRL) møtte et hold fra 2div som havde ligeså gode spillere som fck/bif.
Nope.. for holdenes styrke ligger jo netop i at Superligaholdene styres af de bedste spillere. Man skal ikke handicappes som ny |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 10 Oct 2005 : 17:54:43
|
Jeg har et andet forslag...
Alt efter antal tilmeldinger til T1, synes jeg det kunne være en god ide, at nedlægge 2. div. og så udvide superligaen og 1. div..
Man kunne så lave to T'er på et fifa-år (nov-sep) hvor man har en struktur, som minder om den store verden, hvor man har 18 hold i en div. .
Jeg tror måske, det kan løse problemet med manglende motivation specielt i t3... |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 10 Oct 2005 : 18:00:02
|
foreslår du opretter et selvstændigt topic til sidstnævnte forslag, Anders ... ellers går der kaos i den her diskusion ...
mht. Henriks forslag er jeg enig med Jonas, det vil nok ikke virke fremmende for de nye spillere, at de bliver revet rundt af spillere fra Superligaen i Cup og BMT, der må siges at være de stærkeste i DMT som udgangspunkt...dermed ikke sagt at det ikke er muligt hvis et flertal i DMT synes det er en god idé...
til gengæld arbejder vi på lidt variations muligheder i spillefilen, så vi kommer ud over at alle spillere i forskellige kæder har samme stats ... men dette er kun på tegnebrædtet....og ikke sikkert det er praktisk muligt...
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 10 Oct 2005 : 19:02:14
|
jeg synes bare der skal være lidt forskel på holdene.. man kunne lave en afstemning..? altså sende en mail til alle sådan et ja/nej sprøgsmål |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 10 Oct 2005 : 20:06:34
|
Ej enig med Istv4n.
Alle hold skal være lige. |
|
|
|
cmeilandt
359 Posts |
Posted - 11 Oct 2005 : 11:06:22
|
Synes heller ikk der ska vær forskel på holdene. Altså, holdets styrke ska netop ligge i hvor du selv er. Ellers blir det jo endnu mer unfair. |
|
|
|
|
Topic |
|