FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - forslag til fifa2006
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 forslag til fifa2006
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 10 Oct 2005 :  17:12:46  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
hej, jeg har tæt på noget vildt ik..

well..

bare en ide jeg har, superlige hold har 5 stjernere.. nyoprykkere til superligaen har 4½ 1div har 4, nyoprykkere til 1 har 3½ 2div 3 nye har også 3 så vi ikke kommer alt for langt ned.. well hvis man nu overlever som nyoprykere til superligaen så har man 5 fra næste sæson.. hva siger i til den ide? bare så der er lidt forskel på holdene.. og nedrykkere beholder den stjerne de nu havde eller mister en ½??

ville jo være det samme hvis fck/bif (IRL) møtte et hold fra 2div som havde ligeså gode spillere som fck/bif.

hva siger i??

Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt

32 Posts

Posted - 10 Oct 2005 :  17:33:31  Show Profile  Reply with Quote
Virker kompliceret lige at finde rundt i, men jeg synes det lyder som en ok idé :P

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 10 Oct 2005 :  17:49:13  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Morfar

ville jo være det samme hvis fck/bif (IRL) møtte et hold fra 2div som havde ligeså gode spillere som fck/bif.

Nope.. for holdenes styrke ligger jo netop i at Superligaholdene styres af de bedste spillere. Man skal ikke handicappes som ny

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 10 Oct 2005 :  17:54:43  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg har et andet forslag...

Alt efter antal tilmeldinger til T1, synes jeg det kunne være en god ide, at nedlægge 2. div. og så udvide superligaen og 1. div..

Man kunne så lave to T'er på et fifa-år (nov-sep) hvor man har en struktur, som minder om den store verden, hvor man har 18 hold i en div. .

Jeg tror måske, det kan løse problemet med manglende motivation specielt i t3...

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 10 Oct 2005 :  18:00:02  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
foreslår du opretter et selvstændigt topic til sidstnævnte forslag, Anders ... ellers går der kaos i den her diskusion ...

mht. Henriks forslag er jeg enig med Jonas, det vil nok ikke virke fremmende for de nye spillere, at de bliver revet rundt af spillere fra Superligaen i Cup og BMT, der må siges at være de stærkeste i DMT som udgangspunkt...dermed ikke sagt at det ikke er muligt hvis et flertal i DMT synes det er en god idé...

til gengæld arbejder vi på lidt variations muligheder i spillefilen, så vi kommer ud over at alle spillere i forskellige kæder har samme stats ... men dette er kun på tegnebrædtet....og ikke sikkert det er praktisk muligt...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 10 Oct 2005 :  19:02:14  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg synes bare der skal være lidt forskel på holdene.. man kunne lave en afstemning..? altså sende en mail til alle sådan et ja/nej sprøgsmål

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 10 Oct 2005 :  20:06:34  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ej enig med Istv4n.

Alle hold skal være lige.

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 11 Oct 2005 :  11:06:22  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes heller ikk der ska vær forskel på holdene. Altså, holdets styrke ska netop ligge i hvor du selv er. Ellers blir det jo endnu mer unfair.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.22.74.192