Author |
Topic  |
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 20 Oct 2005 : 17:04:22
|
Enig... + målmanden skal være bedre!!! For langskud og loob fatter han da hat af! |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 20 Oct 2005 : 17:31:11
|
quote: Originally posted by daugaard
Enig... + målmanden skal være bedre!!! For langskud og loob fatter han da hat af!
ja... målmanden fatter hat.. scorede på lob, 2 meter foran ham |

|
 |
|
superstar
Klubmester og topscorer

736 Posts |
Posted - 20 Oct 2005 : 22:17:10
|
Der er kun en grund til det !!!!! det er et skod spil af den anden verden he he også er den potte vist ude  Hurtige forsvarer Jesper ???? why synes sgu at de hurtige nok i forvejen... spiller du på amatør mode da ? |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 20 Oct 2005 : 22:38:38
|
quote: Originally posted by birthek
quote: Originally posted by SpeZ
heh, bjarne du har ikke forstået hvad jeg har skrevet.
Jeg siger absolut intet om at vi skal spille med dårlige hold.
Jeg mener bare at et hold udelukkende med spillere som har samme kvalitet som Tierry Henry i 2005 er for vildt.
Derfor synes jeg at vi skal bruge spillefil v2 med den justering at man bruger et hold som Inter/man utd/valencia i stedet.
enig ... angriberne skal justeres en smule ned i forhold til resten af holdet ... de skyder, løber og header for godt/stærkt
fuldstændig enig |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 22 Oct 2005 : 00:59:39
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Så er der lavet 2 spillefiler, som folk kan teste, så vi kan få gang i debatten om, hvor og hvad der skal justeres i filen.
v1: lidt ala 2005 T3, dog markant bedre keeper, og lidt bedre stats her og der. http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_1.htm
v2: Top spillere - mere eller mindre gennemsnit af World XI, dvs det bedste hold i Fifa 06. http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_2.htm
v3: som v2, dog lidt bedre keeper, meget lidt svagere angreb/midt skud. NYE SUBS!! http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_3.htm
spillefilerne kan hentes her: http://www.fifa-online.dk/data/DMTSpillefilTESTv1v2v3.exe
- filen skal pakkes ud her
C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06\data\cmn
eller for dansk WinXP: C:\Programmer\EA SPORTS\FIFA 06\data\cmn
- og så er der 4 bat-filer, så man relativt let kan skifte mellem v1, v2, v3 og EA fil. HUSK at lukke fifa mens du skifter fil! - det er ikke helt lige så simpelt som filvælgeren fra 2005, så spænd lige hjelmen godt fast, inden du går igang 
Bemærk at der nu er en keeper sub, og: - en hurtig dribler - en stor tung header - en hurtig tackler - en ringe spiller, der skal bruges ved karantæner
|
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 22 Oct 2005 : 10:08:34
|
Jeg er klar til test.... hiv fat i mig... for den kan da kun blive bedre en V1 og V2...  |
 |
 |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 24 Oct 2005 : 20:51:58
|
jeg holder stadig på at spillefilen skal være som følger:
Standard fil.
Så tages et hold som fx inter.
Så vælges en spiller i hver kæde.
Og så laves holdene ud fra det.
Sådan at vi ikke har allemulige mærkeligt instillingerne, og så vores fil ikke bliver fuldstændig forskellige fra den orignale. Det må ikke være sådan at væsentlige funktioner i spillet hæmmes. (fx i 2005 var det umuligt at heade)
Dette vil bevirke at flere spillere bliver interresseret i DMT, og vil det bevirke at vi ikke får et så ensformig T som T3 i 2005 hvor alle spillede i gennem midten.
Samtidigt vil det give landsholdet en fordel, for spillerne skal findes i DMT og når vi har en fil som ligger tæt op af den originale så bliver overgangen smertefri. |
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
 |
|
Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts |
Posted - 05 Nov 2005 : 12:46:06
|
Er meget enig med SpeZ...
Også derfor jeg har tænkt mig at stemme på v2... v3 laver direkte om på centrale dele i spillet i forhold til EAs... nemlig angriberne der er lavet markant dårligere end forsvaret..
v3 = mindre action.. mere taktik (hvem sagde Hans Backe) v2 = mere action.. og lige så meget taktik (hvem sagde Brasilien)
|
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
 |
|
TuRk3y
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 05 Nov 2005 : 12:54:07
|
quote:
Er meget enig med SpeZ...
Også derfor jeg har tænkt mig at stemme på v2... v3 laver direkte om på centrale dele i spillet i forhold til EAs... nemlig angriberne der er lavet markant dårligere end forsvaret..
v3 = mindre action.. mere taktik (hvem sagde Hans Backe) v2 = mere action.. og lige så meget taktik (hvem sagde Brasilien)
ELLER! Er det fordi Asse "Drillo" Røyen for svært ved at gennemføre sine kontra angreb med sin eneste mand fremme når han ikke lige er 10% hurtigere end forsvaret mere?    |
Toke Nielsen THE TOTTI Alemannia Aachen 2. Division A |
 |
|
Topic  |
|