FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - FIFA 06 spillefiler til TEST
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 FIFA 06 spillefiler til TEST
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  17:04:22  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Enig... + målmanden skal være bedre!!! For langskud og loob fatter han da hat af!

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  17:31:11  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Enig... + målmanden skal være bedre!!! For langskud og loob fatter han da hat af!

ja... målmanden fatter hat.. scorede på lob, 2 meter foran ham

Go to Top of Page

superstar
Klubmester og topscorer

736 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  22:17:10  Show Profile  Send superstar an ICQ Message  Reply with Quote
Der er kun en grund til det !!!!! det er et skod spil af den anden verden he he også er den potte vist ude
Hurtige forsvarer Jesper ???? why synes sgu at de hurtige nok i forvejen... spiller du på amatør mode da ?

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  22:38:38  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by SpeZ

heh, bjarne du har ikke forstået hvad jeg har skrevet.

Jeg siger absolut intet om at vi skal spille med dårlige hold.

Jeg mener bare at et hold udelukkende med spillere som har samme kvalitet som Tierry Henry i 2005 er for vildt.

Derfor synes jeg at vi skal bruge spillefil v2 med den justering at man bruger et hold som Inter/man utd/valencia i stedet.

enig ... angriberne skal justeres en smule ned i forhold til resten af holdet ... de skyder, løber og header for godt/stærkt

fuldstændig enig

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 22 Oct 2005 :  00:23:01  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
laver den her nu:

http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_3.htm

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 22 Oct 2005 :  00:59:39  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Så er der lavet 2 spillefiler, som folk kan teste, så vi kan få gang i debatten om, hvor og hvad der skal justeres i filen.

v1: lidt ala 2005 T3, dog markant bedre keeper, og lidt bedre stats her og der.
http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_1.htm

v2: Top spillere - mere eller mindre gennemsnit af World XI, dvs det bedste hold i Fifa 06.
http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_2.htm

v3: som v2, dog lidt bedre keeper, meget lidt svagere angreb/midt skud. NYE SUBS!!
http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_3.htm

spillefilerne kan hentes her:
http://www.fifa-online.dk/data/DMTSpillefilTESTv1v2v3.exe

- filen skal pakkes ud her

C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06\data\cmn

eller for dansk WinXP:
C:\Programmer\EA SPORTS\FIFA 06\data\cmn

- og så er der 4 bat-filer, så man relativt let kan skifte mellem v1, v2, v3 og EA fil. HUSK at lukke fifa mens du skifter fil!
- det er ikke helt lige så simpelt som filvælgeren fra 2005, så spænd lige hjelmen godt fast, inden du går igang

Bemærk at der nu er en keeper sub, og:
- en hurtig dribler
- en stor tung header
- en hurtig tackler
- en ringe spiller, der skal bruges ved karantæner

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 22 Oct 2005 :  10:08:34  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er klar til test.... hiv fat i mig... for den kan da kun blive bedre en V1 og V2...

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Oct 2005 :  20:51:58  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
jeg holder stadig på at spillefilen skal være som følger:

Standard fil.

Så tages et hold som fx inter.

Så vælges en spiller i hver kæde.

Og så laves holdene ud fra det.

Sådan at vi ikke har allemulige mærkeligt instillingerne, og så vores fil ikke bliver fuldstændig forskellige fra den orignale. Det må ikke være sådan at væsentlige funktioner i spillet hæmmes. (fx i 2005 var det umuligt at heade)

Dette vil bevirke at flere spillere bliver interresseret i DMT, og vil det bevirke at vi ikke får et så ensformig T som T3 i 2005 hvor alle spillede i gennem midten.

Samtidigt vil det give landsholdet en fordel, for spillerne skal findes i DMT og når vi har en fil som ligger tæt op af den originale så bliver overgangen smertefri.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts

Posted - 05 Nov 2005 :  12:46:06  Show Profile  Reply with Quote
Er meget enig med SpeZ...

Også derfor jeg har tænkt mig at stemme på v2...
v3 laver direkte om på centrale dele i spillet i forhold til EAs... nemlig angriberne der er lavet markant dårligere end forsvaret..

v3 = mindre action.. mere taktik (hvem sagde Hans Backe)
v2 = mere action.. og lige så meget taktik (hvem sagde Brasilien)

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

TuRk3y
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 05 Nov 2005 :  12:54:07  Show Profile  Send TuRk3y an ICQ Message  Click to see TuRk3y's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Er meget enig med SpeZ...

Også derfor jeg har tænkt mig at stemme på v2...
v3 laver direkte om på centrale dele i spillet i forhold til EAs... nemlig angriberne der er lavet markant dårligere end forsvaret..

v3 = mindre action.. mere taktik (hvem sagde Hans Backe)
v2 = mere action.. og lige så meget taktik (hvem sagde Brasilien)

ELLER! Er det fordi Asse "Drillo" Røyen for svært ved at gennemføre sine kontra angreb med sin eneste mand fremme når han ikke lige er 10% hurtigere end forsvaret mere?

Toke Nielsen
THE TOTTI
Alemannia Aachen 2. Division A
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.70.25