Author |
Topic |
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 02 Nov 2005 : 20:08:33
|
quote: Originally posted by birthek
men andre ord vil det sige at der i virkeligheden kun er tre forskelle på dit forslag og det eksisterende system....
a) folk rykkes 3 rækker ned hvis de har over 25% dømte kampe ... det effektueres ved afslutning på en t (som nu, bortset fra, at nu smider vi de inaktive ud)
b) der er kun danske hold i turneringen
c) nye deltagere kommer direkte ind i turneringen - men hvordan kan de det hvis der først ændres på divisionsstrukturen ved afslutning af en t? - skal de overtage et hold midt i en turnering, og overtage deres pointantal eller hvordan skal det kunne lade sig gøre?
mht. nyheder osv. så vil jeg igen sige at der er en vis pointe i at gøre nyhedssiden mere aktuel og med nyheder fra både dmt (ja trænerinterviews, kampreferater osv.) og bredere nyheder eksempelvis grafiske mods, opdatering omkring vigtige applikationer til fifa osv.
A: Ja
B: Ja
C: Ja , under alle omstændighedder ikke anderledes end nu ;-) bortset fra et man kun kan overtage et hold , ved udsmidning af træneren nu, men i DBUmodellen kan man også overtage trænerløse hold.
mht til nyhederne ; er det mig du snakker til? jeg skrev jo netop at den slags er sjovt på dmtsiden , jeg mente at den slags ikke var "reklamemindet" på andre sites. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 02 Nov 2005 : 20:14:36
|
quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by BL Hvordan så med alle de hold der skal til et sådan system? Vi har 2 mulighedder; 1, at droppe faste klubber og benytte medlems navne istedet(har sine fordele for alle) eller min foretrukne løsning; vi har alle vores eget personlige hold og navn,som vi selv har "editeret"
mht din "din foretrukne løsning" mener jeg: - ideen er rigtig dårlig. Det er da sjovere at spille mod Man U's hold med autentiske spillere, end mod Vordingborg og en stribe tegneserie navne. - og desuden er der slet ikke den nødvendige infrastruktur på sitet til at lade folk selv lave deres hold.
hehe nu da jeg blir overfaldt som var det finanslovsforhandlinger , og jeg havde fremlagt "DF"s finanslovsforslag LOL! undskyld at jeg ikke har skrevet en avhandling og et regelsæt, men det bunder måske i , at jeg ikke har behov for at ,få æren af det hele, heller ikke at bestemme det hele. Jeg tror at vi i fælles-skab kan udvikle den bedste turnering- jaja kald mig hippie , men sådan er jeg - hvordan er du? |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 02 Nov 2005 : 20:15:33
|
var både dig og jonas... men misforstod dig, og er enig i at fremmede sites ingen interesse har i fremskridt for roma i 2. div. eller lignende ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 02 Nov 2005 : 20:19:48
|
quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by BL Hvordan så med alle de hold der skal til et sådan system? Vi har 2 mulighedder; 1, at droppe faste klubber og benytte medlems navne istedet(har sine fordele for alle) eller min foretrukne løsning; vi har alle vores eget personlige hold og navn,som vi selv har "editeret"
mht din "din foretrukne løsning" mener jeg: - ideen er rigtig dårlig. Det er da sjovere at spille mod Man U's hold med autentiske spillere, end mod Vordingborg og en stribe tegneserie navne. - og desuden er der slet ikke den nødvendige infrastruktur på sitet til at lade folk selv lave deres hold.
undskyld jeg skal nok ta dig alvorligt . "på sitet" - det er ikke der at folk editere deres hold?????? Det gør de der hjemme lol - hehe infrastruktur - ja det lyder jo smart nok - men hehehe kræver altså ikke mer end at, JEG kan komme på noget , udfra logisk tankegang , ikke kodetanker. lol man kan få meget ud af en gammel sko ;-) Infrastrukturen er der! |
|
Edited by - BL on 02 Nov 2005 20:20:24 |
|
|
Topic |
|
|
|