FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Valg til DMTs ledelse: Valgkamp!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Valg til DMTs ledelse: Valgkamp!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/6

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 02 Nov 2005 :  20:08:33  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

men andre ord vil det sige at der i virkeligheden kun er tre forskelle på dit forslag og det eksisterende system....

a) folk rykkes 3 rækker ned hvis de har over 25% dømte kampe ... det effektueres ved afslutning på en t (som nu, bortset fra, at nu smider vi de inaktive ud)

b) der er kun danske hold i turneringen

c) nye deltagere kommer direkte ind i turneringen - men hvordan kan de det hvis der først ændres på divisionsstrukturen ved afslutning af en t? - skal de overtage et hold midt i en turnering, og overtage deres pointantal eller hvordan skal det kunne lade sig gøre?

mht. nyheder osv. så vil jeg igen sige at der er en vis pointe i at gøre nyhedssiden mere aktuel og med nyheder fra både dmt (ja trænerinterviews, kampreferater osv.) og bredere nyheder eksempelvis grafiske mods, opdatering omkring vigtige applikationer til fifa osv.

A: Ja

B: Ja

C: Ja , under alle omstændighedder ikke anderledes end nu ;-) bortset fra et man kun kan overtage et hold , ved udsmidning af træneren nu, men i DBUmodellen kan man også overtage trænerløse hold.

mht til nyhederne ; er det mig du snakker til?
jeg skrev jo netop at den slags er sjovt på dmtsiden , jeg mente at den slags ikke var "reklamemindet" på andre sites.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 02 Nov 2005 :  20:14:36  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by BL
Hvordan så med alle de hold der skal til et sådan system?
Vi har 2 mulighedder; 1, at droppe faste klubber og benytte medlems navne istedet(har sine fordele for alle) eller min foretrukne løsning; vi har alle vores eget personlige hold og navn,som vi selv har "editeret"

mht din "din foretrukne løsning" mener jeg:
- ideen er rigtig dårlig. Det er da sjovere at spille mod Man U's hold med autentiske spillere, end mod Vordingborg og en stribe tegneserie navne.
- og desuden er der slet ikke den nødvendige infrastruktur på sitet til at lade folk selv lave deres hold.

hehe nu da jeg blir overfaldt som var det finanslovsforhandlinger , og jeg havde fremlagt "DF"s finanslovsforslag LOL!
undskyld at jeg ikke har skrevet en avhandling og et regelsæt, men det bunder måske i , at jeg ikke har behov for at ,få æren af det hele, heller ikke at bestemme det hele.
Jeg tror at vi i fælles-skab kan udvikle den bedste turnering- jaja kald mig hippie , men sådan er jeg - hvordan er du?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 02 Nov 2005 :  20:15:33  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
var både dig og jonas... men misforstod dig, og er enig i at fremmede sites ingen interesse har i fremskridt for roma i 2. div. eller lignende ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 02 Nov 2005 :  20:19:48  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by BL
Hvordan så med alle de hold der skal til et sådan system?
Vi har 2 mulighedder; 1, at droppe faste klubber og benytte medlems navne istedet(har sine fordele for alle) eller min foretrukne løsning; vi har alle vores eget personlige hold og navn,som vi selv har "editeret"

mht din "din foretrukne løsning" mener jeg:
- ideen er rigtig dårlig. Det er da sjovere at spille mod Man U's hold med autentiske spillere, end mod Vordingborg og en stribe tegneserie navne.
- og desuden er der slet ikke den nødvendige infrastruktur på sitet til at lade folk selv lave deres hold.

undskyld jeg skal nok ta dig alvorligt . "på sitet" - det er ikke der at folk editere deres hold?????? Det gør de der hjemme lol - hehe infrastruktur - ja det lyder jo smart nok - men hehehe kræver altså ikke mer end at, JEG kan komme på noget , udfra logisk tankegang , ikke kodetanker. lol man kan få meget ud af en gammel sko ;-) Infrastrukturen er der!

Edited by - BL on 02 Nov 2005 20:20:24
Go to Top of Page
/6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.17.165.235