FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hjælpere til T1
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Hjælpere til T1
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Oct 2005 :  15:06:45  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Som alle jo nok ved er denne fifaturnering bygget på frivillig indsats og ulønnet arbejdskraft. Dette er også en af grundene til, at vi ikke altid er lige hurtige til opdateringer, nyheder osv.

Alt i alt har systemet dog fungeret rimelig tilfredsstillende i T3, hvor især Ole/Lazio's hjælp med ligacuppen og John/Brann's hjælp med opdatering af mom/topscorer/badplayerlister har været en stor hjælp - tak for det.

Vi søger dog nye/flere frivillige da for meget har ligget på vores skuldre i denne T - med manglende udvikling af siden, og halvsløv opdatering til følge.

Opgaverne er forskellige, og vil blive fordelt efter vores vurdering af de frivilliges kvalifikationer, og selvfølgelig hvad folk har lyst til at begive sig i kast med. I T1 skal følgende opgaver løses;

BMT opdatering

MOM/Topscorer/Karantæne opdatering

Kampprogram opdatering inkl. påsætning af karantæner

Administration af systemet for nye deltagere i DMT, herunder gerne løbende kontakt og hjælp til de nye spillere

Ligacup opdatering

Tips opdatering

Forside opdatering / journalistiske opgaver - interviews, nyheder fra fifascenen osv.

Evt. Kingdom Cup

Hvis du har mod på en eller flere af følgende opgaver i den kommende sæson, så meld dig via kontakt til ledelsen her.

(Denne meddelse stod på forsiden for ca. 1 måned siden - såfremt du meldte dig dengang, behøver du ikke skrive igen)

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 25 Oct 2005 :  18:51:43  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
lol i ringer bare...

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 25 Oct 2005 :  19:13:57  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Er der mangel på folk, så er i som altid velkomne til at regne med mig .....

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Oct 2005 :  19:42:04  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har "frivilligt" meldt mig til admin af Buffer

Go to Top of Page

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 25 Oct 2005 :  20:46:38  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
meleder mig til endnu en gang at stå for ligacuppen..... you just mail me *G*

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 25 Oct 2005 :  22:45:09  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Grafik.... så støver i mig bare op!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 25 Oct 2005 :  22:58:50  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hejsa allesammen
jeg er tilbage og klar igen.
jeg har fået lejlighed i sydhavnen og webspeed så er 200 % klar til at hjælpe igen

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 25 Oct 2005 :  23:51:55  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du skal vel med i T1?

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 26 Oct 2005 :  00:20:45  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er op til ledelsen, jeg har sendt tilmelding

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.100.40