FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Regelmæssig lag
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Regelmæssig lag
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 13 Nov 2005 :  16:36:15  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det her har været et problem i lang tid, og folk klager også over det. Nu er jeg så endelig selv blevet så træt af det, at jeg ikke kan holde det ud mere.

Det jeg snakker om er, at jeg i et stykke tid har haft det sådan, at mit spil lagger med regelmæssige mellemrum. Dvs at det ikke er fordi der kører noget i baggrunden, men at det simpelthen bare er der hele tiden. Jeg ved ikke hvordan og prøcist hvornår det er opstået men jeg håber der er nogen der kan hjælpe - folk der har spillet mod mig ved præcist hvad det er jeg snakker om...

PS: Det er også sådan i 2005..

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 13 Nov 2005 :  16:43:27  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kontakt din internett leverandør. Be dem checke din linje.
Jeg hadde samme problem og ringte til leverandør . Dagen etterpå var det fikset.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.85.233