Author |
Topic  |
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 16 Nov 2005 : 21:33:42
|
det er åbenbart stadig til dels afhængigt af forbindelse mv..
men en lag-fri kamp på hamachi er anderledes end en lagfri kamp på dir.ip. ... det kører som var det singleplayer ...
prøv evt. at eksperimentere med at køre samme opløsning og detail setting som din modstander |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 16 Nov 2005 : 22:09:45
|
Ja, selv über-whineren: Claus aka Inter aka butcher, har oplevet en komplet lag fri kamp - endda i 1024*768 + details medium via hamachi (udtales hamaki )
så kom frit frem, og smid det på - det virker :) |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 09:09:08
|
prøv også at smid en pose mr.lee op i røven inden kampen for endnu mindre lag. |
 |
 |
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 10:30:34
|
Så mangler vi bare at en eller anden smækker op hvordan man helt præcist gør, men det er måske for meget at forlange ... 
Laver man et network, hvor den anden joiner som i 05, eller tænder man bare hamachi uden at joine et network, for så kun at bruge den ip adresse den smækker op .... oder was 
|

|
 |
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 10:52:39
|
Hvis jeg kan huske det ret, fra den ene gang jeg har prøvet det:
1. Opret netværk, angiv navn og password. 2. Hav modstanderen joine dit netværk i Hamachi. 3. I FIFA vælger i Direct IP - og din modstander forbinder til din Hamachi IP.
OG det skulle faktisk være det. |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 11:59:09
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Så mangler vi bare at en eller anden smækker op hvordan man helt præcist gør, men det er måske for meget at forlange ... 
- det var dog en helt vanvittig forespørgsel, tror du ikke vi har bedre at tage os til, end at hjælpe dig med den slags.... ;)
(ironi kan være anvendt i ovenstående )
- nå, men det er præcis som Anders beskriver det. Dog tror jeg det er rimeligt vigtigt, at begge spillere har samme opløsning og detail level. (det kan måske tænkes at alm dir ip også kører fint, bare der er nøjagtig samme opløsning/detail...??)
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
prøv også at smid en pose mr.lee op i røven inden kampen for endnu mindre lag.
- hvis du har en reel bekymring ved at anvende Hamachi, kan du så ikke dele den viden med os andre? |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 12:23:47
|
-nå hamachi er vel ganske sikkert mod hackere er det ik ?
i tillæg til hamachi kunne vi også i T2 bruge superwall.exe den hindrer fløyspillerne i at komme ned til linjen og slå indlæg.
 |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 13:15:25
|
Jeg tror ikke det har en skid at sige. For det grafiske foregår KUN på hver enkelt maskine, og har ingen kontakt til den digitale bro der er mellem 2 spillere... Jeg køre selv med fuld skrue... og prøvede den anden dag at sætte den ned til 800x600 og der var det samme oplevelse... Derfor er jeg tilbage på fuld opløsning, kits, boots, m.m.  |
 |
 |
|
Morten
Grusbane fejeknægt

15 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 13:19:20
|
Hørt Vidar..
Alle de luder indlæg.
Længe leve klumpspil! |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 13:59:07
|
quote: Originally posted by daugaard
Jeg tror ikke det har en skid at sige. For det grafiske foregår KUN på hver enkelt maskine, og har ingen kontakt til den digitale bro der er mellem 2 spillere... Jeg køre selv med fuld skrue... og prøvede den anden dag at sætte den ned til 800x600 og der var det samme oplevelse... Derfor er jeg tilbage på fuld opløsning, kits, boots, m.m. 
- har du kigget i kildekoden til spillet, siden du med sikkerhed kan sige, at det grafiske ikke har noget at gøre med online-broen mellem de 2 pc'ere? Jeg har ikke selv kigget i koden, men jeg synes da bestemt at spillets opførsel med slow motion under udspark tyder voldsomt på, at grafikken er rodet sammen med online-delen.
Mht opløsning/detail, så har oplevelsen blandt flere været at man skal sætte opløsning/details på det samme på begge sider, for at det hjælper. Prøv det, og vær nu helt sikker på at det er det samme begge steder.
Vidar, jeg forstår din bekymring, men kan du ikke komme med noget konkret, så vi kan forholde os til det? Er der eventuelt et sikkerheds-firma, der har udtalt at det er en potentiel risiko at benytte hamachi? |
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
|
The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 15:29:51
|
Du kan også vælge Lokalt netwærk inde i spillet (i stedet for IP) når alt det med hamachi er lavet....spillede igår med mod Aston Villa, det virkede ok, selv om der var LAG ved dødbolde......(men er du stiv hvor var han heldig ... |
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 19:17:03
|
quote: Originally posted by The Wizard
Du kan også vælge Lokalt netwærk inde i spillet (i stedet for IP) når alt det med hamachi er lavet....spillede igår med mod Aston Villa, det virkede ok, selv om der var LAG ved dødbolde......(men er du stiv hvor var han heldig ...
virkede det over netværk ?
|

|
 |
|
The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 20:27:49
|
Jep....som jeg skrev virkede det ok...har dog ikke prøvet med ip-ip over hamachi... |
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
 |
|
Lillebror
Grusbane fejeknægt

8 Posts |
Posted - 18 Nov 2005 : 10:51:37
|
Det er da faktisk meget godt det der-!! lækkert.! |
 |
|
Topic  |