FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - HAMACHI!!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 HAMACHI!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

OnyX
Fast mand på førsteholdet

341 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  16:30:26  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Hvad med at spille på et mindre stadion?

Ved ikke med det, men det ville da være sandsynligt. Vi burde spille på træningsbanen uden tilskuere ;)

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  16:36:26  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well ingen tvivl om at stadion betyder en del ... hvilket bekræftes af den test mig og claus lavede aka. fifa-goth ... effekten er dog mindre udtalt så snart der er noget som helst baggrund, dvs. selvom tilskuerne er fjernet og der bare er "beton" ... men ingen tvivl om at jo mindre stadion jo bedre ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  17:00:30  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
vi kan bare lave et krav, som der har været i forkellige internatinale tuneringer, fx at man skal vælge engelsk 2 divisions stadion...

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  19:47:55  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fra: vidarrekdal@adsl.no [mailto:vidarrekdal@adsl.no]
Sendt: 24. november 2005 11:08
Til: EA Denmark Customer Support
Emne: EA.DK SUPPORT

Navn: Vidar

Heysa- Vi spiller en fifa turnering her i Danmark der hedder DMT.
Vi møder meget lag under spilling online i fifa 06. Det jeg lurer på er om det i noen
grad kan være GFX indstillinger i spillet der laver lag , eller om det bare
er internæt linierne. Bliver der sendt noget GFX over internæt ?

Ved og sætte ned opløsning så mener nogle at lag bliver mindre.
Måske bare de tenker det , eller kan det være det ?

Så er problemet Hardware eller Internæt ? Eller måske en mix .

Takker for svar.

Jeg er selv norsk så undskyld for dårlig dansk

Hej

Det lyder ikke som om du ikke alle porte åbne til spillet i en af dine
Firewalls på din PC eller i din Router til din Internet forbindelse!

Portenumrene står i manualen eller i læsmig/readme filen til spillet. Prøv
evt. at køre følgende "Test af porte" for at se om omtalte porte er åbne:
http://www.sikkerhedspakken.dk/testpc.php

Som for at gøre det nemmere at teste om det er portnene kan du middeltidigt
lukker ned for:

1) Windows Firewall
2) Softeware firewall som Norton mv.
3) Hardware firewall I evt. Router

Du kan også have ramt I en spil serveropdatering som typisk foregår når USA
sover, men vi er vågne
& beder dig derfor prøve igen i morgen

Med venlig hilsen
Customer Support Denmark
Electronic Arts

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Vidar [mailto:vidarrekdal@adsl.no]
Sendt: 24. november 2005 15:14
Emne: Re: EA.DK SUPPORT

Så fifa sender ik noget GFX over næt ?

Nope, men en masse andet:

Det lyder ikke som om du ikke alle porte åbne til spillet i en af dine Firewalls på din PC eller i din Router til din Internet forbindelse!

Portenumrene står i manualen eller i læsmig/readme filen til spillet. Prøv evt. at køre følgende "Test af porte" for at se om omtalte porte er åbne:
http://www.sikkerhedspakken.dk/testpc.php

Som for at gøre det nemmere at teste om det er portnene kan du middeltidigt lukker ned for:

1) Windows Firewall
2) Softeware firewall som Norton mv.
3) Hardware firewall I evt. Router

Du kan også have ramt I en spil serveropdatering som typisk foregår når USA sover, men vi er vågne
& beder dig derfor prøve igen i morgen

Med venlig hilsen
Customer Support Denmark
Electronic Arts

så kør med 1600x4000 om din com kører det :D

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  19:56:49  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Til det vidars mail mand siger, skal port 3658 UDP være åben. for at spildatapakker, både for indgående og udgående trafik. (taget fra side 15 i manualen)

ellers er der HTTP 80, HTTPS 443, MSGCONN/IM 13500-13599, ROOMSVR 28300-28399 være åbne..

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  20:00:14  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
det skal holde med den 3658 mener jeg men sluk det norton og firewall pis

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  22:53:13  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
*hånligt fnys af EA's ynkelige robot-agtige svar*

De svarer jo overhovedet ikke på Vidar's spørgsmål, de copy-paster bare en standard beskrivelse fra en FAQ ind. Det er da ekstremt tyndt, og de kunne jo lige så godt lukke deres support mail, hvis de alligevel kun svarer i standard vendinger.

Nå, bevares, support-medarbejderen havde nok en dårlig dag, og skulle skynde sig hjem og købe en pizza til aftensmad eller noget.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  23:06:13  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nå, men da jeg spillede fra min gamle PC med skod gfx kort, så havde jeg en dialog med EA support, hvor jeg bl.a spurgte konkret til FPS i online spil:

quote:

-----Oprindelig meddelelse-----
Sendt: 28. oktober 2005 23:05
Emne: Fwd: Re: SV: SV: lag and slow motion in direct IP matches [Incident: 051021-000085]

Når jeg spiller offline i 1024*768+low, er der en gennemsnitlig FPS på 60-65

Når jeg spiller online i 800*600+low(+disabled stuff i ini filen), så er der en maximum FPS på 30!

Hvorfor er spillet kodet til at tvinge FPS ned på 30 i online spil?

Er der nogle settings i nogle ini filer, der kan ændre den grænse for FPS i online spil?

/Claus

og deres svar:

quote:

Hej Claus.

Hvis de personer du spiller mod har en langsommere maskine/dårligere grafikkort end dig er spillet nødsagidet til at tvinge FPS'en ned, da synkroniseringen af spillere på banen etc. ville give problemer.

Om studiet så har løst dette ved at fastlåse FPS's maks på 30 i online-spil kan jeg ikke præcist sige, men det lyder helt sikkert som en valid mulighed.

NB. Hvis du besvarer denne mail, så undlad venligst at slette den forudgående dialog.

Med venlig hilsen
Customer Support Denmark
Electronic Arts

- så fik jeg bærbar i huset, og spiller nu på den istedet, og gad ikke følge op på deres halve svar...

Jeg er ikke helt overbevist om at den her supporter ved helt vildt meget om hvordan spillet konkret er skruet sammen, og han har nok heller ikke tilladelse til at spørge videre internt i EA. Det er utroligt ærgeligt at de ikke rigtig er i stand til at hjælpe mere - men sådan har EA valgt at servicere deres kunder, som har betalt 299 for et af deres produkter.

Edited by - GoodPeace on 28 May 2007 16:29:26
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 May 2007 :  17:02:30  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
I år er den oppe på 60 fps online og endnu mere i single player...

synes nu der er større problemer i fifa end fps... 60 er nice nok...

forresten claus jeg synes det er god stil at du editer i et 1½ år gammelt topic, tak for updaten! :D

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 28 May 2007 17:11:15
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 28 May 2007 :  17:11:12  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
heheh, ja kom først bagefter i tanke om at den ryger på active topics listen....var bare igang med lidt googlecleaning...

Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.149.251.64