FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - 1 Runde
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 1 Runde
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kamil
Fast mand på førsteholdet

360 Posts

Posted - 19 Nov 2005 :  14:58:21  Show Profile  Send Kamil an ICQ Message  Click to see Kamil's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey alle DMT deltager, så er 1 rønde af t1 ved at være overstået, hvordan er det gået jer so far ??....

Stonie
Kegle-bold dreng

109 Posts

Posted - 19 Nov 2005 :  15:01:42  Show Profile  Click to see Stonie's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ikke så god start for Tottenham med 2 sejre og 2 nederlag + exit i BMT og ligacuppen

Martin Steen
Tottenham Hotspurs
DMT siden T3 2005
Ingen titler - udover at jeg vandt 2. div i T1 2006 (?) tror jeg nok.
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 19 Nov 2005 :  15:02:49  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
et overraskende stort nederlag til AGF var ikke med i Barcas planer ... resten af resultaterne 2 sejre og en uafgjort er acceptable ... men der skal andre boller på suppen for at leve op til målsætningen om TOTAL OG ENDEGYLDIG SEJR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 19 Nov 2005 :  17:45:02  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
udemærket.
3sejr og 1 uafgjort

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 19 Nov 2005 :  19:52:56  Show Profile  Reply with Quote
Er gået over al forventning for AGF

3 sejre i 3 kampe og bemærkelsesværdigt 3 points i kampen mod Barca... en af dem GFerne frygter allermest... dog desværre lag for Jesper

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 19 Nov 2005 :  22:07:21  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
3 nederlag til mindre gode hold
1 uafgjort mod de regerende mestre

Motivationen er efter Keanes aftræden på et absolut nulpunkt, og samtidig med at 75% af samtlige mål i spillet bliver lavet efter indlæg, tyder meget på, at Man Utd ikke nøjes med at sige farvel til deres anfører...

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 19 Nov 2005 :  22:14:08  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well måske kan nogle ture på træningsbanen gøre en forskel ... der synes i hvert fald at være en sammenhæng mellem indsatsen dér og stillingen i superligaen

Barcelonas træner stiller sig gerne til rådighed til nogle venskabelige dyster mod englænderne

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Strudal

488 Posts

Posted - 19 Nov 2005 :  22:44:24  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
MEGA SKUFFENDE.

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 20 Nov 2005 :  00:48:58  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Mangler stadigt 2 kampe... 1 neder og en uafgjort er der høstet indtil vidre.
Så der kan stadigt rettes op.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 20 Nov 2005 :  00:58:54  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
har 2 nederlag og 1 sejr. er da gået op ad bakke siden nederlagene.
har så fået uafgjort (2-2) mod stefan HSV og mangler Yasir, så nå han öfta halbab og tør møde mig kan jeg ryge i sub cup hehe.
mangler stadig chelsea i cuppen.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 20 Nov 2005 :  08:32:19  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Rimlig skuffende start .....

Scorer desværre alt for lidt, men det vil der blive rettet op på i de kommende kampe

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 20 Nov 2005 :  10:51:44  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Rimlig skuffende start .....

Scorer desværre alt for lidt, men det vil der blive rettet op på i de kommende kampe

For lidt!? du er da velkommen til ikke at score 4 mål næste gang vi skal spille, JJ!

Chelsea har fået en rigtig dårlig start - 3 nederlag og en enkelt vundet (det var så til gengæld mod BIF). Holdet kan ikke rigtig finde sig selv i den nye Fifa-version, men håber at det kommer i løbet af sæsonen...

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 20 Nov 2005 :  11:03:41  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
På Santiago Bernabeu har det gået godt. Vidar Rekdal er fornøyd med robinho og co.

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 20 Nov 2005 :  11:10:35  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

har 2 nederlag og 1 sejr. er da gået op ad bakke siden nederlagene.
har så fået uafgjort (2-2) mod stefan HSV og mangler Yasir, så nå han öfta halbab og tør møde mig kan jeg ryge i sub cup hehe.
mangler stadig chelsea i cuppen.

Jamen jeg kan ikke få fat i dig
har tilføjt din msn, men uden held..

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 20 Nov 2005 :  11:27:15  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
det har jeg ikke modtaget noget om yasir.
men du gemte dig på mirc igår .
der er jeg jo meget inde.

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 20 Nov 2005 :  12:34:49  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

det har jeg ikke modtaget noget om yasir.
men du gemte dig på mirc igår .
der er jeg jo meget inde.

hmm..
der var jo klasse kampe igår ;)
arsenal - wigan
barc - madrid

men skriv til mig på irc priv. så ;)

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: