FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Løsning på diverse bug-problemer..måske?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Løsning på diverse bug-problemer..måske?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  14:12:10  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by cmeilandt

quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Skift ved næste T siger jeg.

Hvorfor ikke nu? Hvis det virker som folk siger?

Hvorfor vil du bytte da Carsten ? Denne patch vil bare gøre de gode endnu bedre .Det bliver vanskeligere og lave kasser. tænk på alle de der ik klarer og lave en kasse i løbet af en kamp Og min job som opdaterer af topscore bliver helt værdiløs med en masse 0-0 kampe. Da jeg spillede mod Jesper endte kampen 3-2 til mig (resultatet pisser vi i). Men vi testet bare indlæg og langskud. Med den legend tror jeg det er 75 % enklere og lave kasse med indlæg end på langskud med Legend også. For at klare at score måtte Jesper daffe rundt med barca spillere så jeg fik åpen gade til mål.

Min holdning bliver og vente til næste T med at gøre det.

Edited by - Vidar Rekdal on 24 Nov 2005 14:13:16
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  14:35:23  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
der er ingen tvivl om at det bliver sværere at score ved brug af patchen... og derfor er det en god idé at folk gennemtester den før de argumenterer for/imod den... som vidar skriver ... der bliver lukket for nogle muligheder, hvor det tidligere var måske 1/3 indlæg der gav mål er det nu ca. 1/5.

Samtidig er de langskudsscoringer fra lige uden for feltet også blevet meget sværere ... spørgsmålet er hvilken vej brug af patchen vil flytte fifa spillet ... i retning af flere standardscoringer, eller i retning af et mere åben og alsidigt gameplay

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  14:42:57  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Der er klart for enhver at jo flere typer af mål man lukker af for, jo færre måder bliver der at scorer på ..... jo færre måder der bliver at score på, jo mere ensformigt bliver både spillet og spillestilen .... 2005 er et godt eksempel.

Så kan man altid diskutere hvad der er bedst

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  15:11:33  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Der er klart for enhver at jo flere typer af mål man lukker af for, jo færre måder bliver der at scorer på ..... jo færre måder der bliver at score på, jo mere ensformigt bliver både spillet og spillestilen .... 2005 er et godt eksempel.

Så kan man altid diskutere hvad der er bedst

men igen ... bliver der ikke nødvendigvis lukket af, men det gøres sværere at score på visse meget anvendte måder - eksempelvis langskud og indlæg ... hvilket umiddelbart burde være et argument mod den påstand

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  15:23:07  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
efter lidt træning med den nye patch så finder man ud af hvordan man scorer målene. Da spiller man på den måde tror jeg. Så er det de som finder den bedste måde der ligger på 1 plads ved slut af en T. :D

Og til alle det er kun Målmand der bliver ændret. Der kommer ik nogen gavepakke fra oven med en superstar angriper der driller hele forsvaret.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  15:41:18  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
passer ikke helt vidar... hele holdet skifter til "legend", således burde ai også forbedres en smule ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  17:04:24  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
ja jesper jeg mener skill level.....

jeg spillede en kamp i går mod en af mine m8s fra mYm og han havde fundet en måde at score på hvor målmanden tågede på trods af legend patchen.... men generelt hjælper den meget på målmanden.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  19:00:02  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes at vi måske skulle skifte til legend efter denne runde.

Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 26 Nov 2005 :  12:51:15  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
skift til den til nu DØD OVER ALLE INDLÆG!!

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 26 Nov 2005 :  13:07:14  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
jeg synes vi skal vente til næste t, inden vi evt kan tage den i brug.... Der er en orden man skal følge her, nu er vi i i fuld gang med denne T, så duer det ikke at der kommer noget midt i det hele...

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 26 Nov 2005 :  13:25:33  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Kan kun give Peter ret ...........

Det vil da være bindegalt at skifte !

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 26 Nov 2005 :  21:46:24  Show Profile  Reply with Quote
Jeg synes faktisk vi skal begynde med det nu..

Mener ikke at vi kan være tjent med, at ekstremt mange indlæg og ekstremt mange skud for en bestem vinkel går ind ca. hver gang..

Legend giver som sagt meget mere udfordring, og indtil videre har jeg ikke kunnet gennemskue en god vinkel at score fra eller en måde at slå et godt indlæg på..

Så lige nu kan det imo kun gå for langsomt med at få skiftet til Legend.

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 26 Nov 2005 :  22:50:46  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Asse

Jeg synes faktisk vi skal begynde med det nu..

Mener ikke at vi kan være tjent med, at ekstremt mange indlæg og ekstremt mange skud for en bestem vinkel går ind ca. hver gang..

Legend giver som sagt meget mere udfordring, og indtil videre har jeg ikke kunnet gennemskue en god vinkel at score fra eller en måde at slå et godt indlæg på..

Så lige nu kan det imo kun gå for langsomt med at få skiftet til Legend.

ENIG!

Edited by - cmeilandt on 26 Nov 2005 22:50:57
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 27 Nov 2005 :  14:22:04  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Og hvad så om 14 dage, når vi finder noget nyt og smart, så skifter vi igen.....

Syns simpelthen det er weltclasse "not" at foreslå et skifte efter sæsonen er gået igang.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 27 Nov 2005 :  14:35:33  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Er da iøvrigt temlig sikker på at den nye "fil" er bedre .....
men så må vi bare glæde os til den kommer...

Alternativt kunne man ligge turneringen brak i 14 dage, så alle fik tid og mulighed for at øve med de evt. nye indstillinger.

Men syns som sagt at det er noget knold at skifte "midt" i det hele.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.222.154.109