FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spørgsmål vedr.Hamachi..
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Spørgsmål vedr.Hamachi..
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 23 Nov 2005 :  18:55:34  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hejsa..

Når man har gule prikker ud for folk, kan man ikke connecte, men kan det løses??

Personligt har jeg åbnet for den port jeg har fået fortalt, og derudover har jeg intet firewall oppe... Har vist router.

Desuden er det Arrownet..

Er det løseligt?

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 23 Nov 2005 :  19:17:46  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dsk1980

Hejsa..

Når man har gule prikker ud for folk, kan man ikke connecte, men kan det løses??

Personligt har jeg åbnet for den port jeg har fået fortalt, og derudover har jeg intet firewall oppe... Har vist router.

Desuden er det Arrownet..

Er det løseligt?

En genstart af computer er alt der skal til, er der stadig probs, slå windows firewall fra

Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 23 Nov 2005 :  19:20:56  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
[quoteEn genstart af computer er alt der skal til, er der stadig probs, slå windows firewall fra
[/quote]

Win Firewall og alt derunder er slået fra og genstart hjælper ikke synderligt...for mig...

Dominik Kolacz

- Prügelknabe #1
Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  22:02:03  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Og så ved ingen bare intet??..*GGG*

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP.....

Dominik Kolacz

- Prügelknabe #1
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Nov 2005 :  23:07:53  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
prøv evt. at fange Bo/Liverpool han har også arrownet og har haft hostingprobs før Hamachi

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.251.23