Author |
Topic  |
Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 22:37:01
|
quote:
djovt nok starter det altid med at jeg giver udtryk for min menig , og efterfølgende bliver jeg så svinet til LOL!   
Jamen, kunne man så ikke bare lade det ligge ved det? Vend ryggen til og vær den store. Så lad folk om Deres...
|
Dominik Kolacz
- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet. - Prügelknabe #1 - Polak af højeste karat! - Vil have flere polakker ind i DMT!
|
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 22:38:06
|
nogle der bliver såre i røven af den her debatt ? så er den godt for noget :D |
 |
 |
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 22:49:57
|
Problemet er bare at der ikke er nogen debat !
Ingen kommer med nogen saglige mod argumenter imod den nuværende regl!
Det højeste folk kan svinge sig op til er, uuuuhhhh jeg bliver straffet fordi jeg bliver sparket ned ! OG ????
|

|
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 23:06:49
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Problemet er bare at der ikke er nogen debat !
Ingen kommer med nogen saglige mod argumenter imod den nuværende regl!
Det højeste folk kan svinge sig op til er, uuuuhhhh jeg bliver straffet fordi jeg bliver sparket ned ! OG ????
du bad mig om 10 eller bare 1 godt argument - og det har jeg nævnt flere gange,at du ikke kan forstå det ud fra overskriften siger noget om dig men det at jeg har nævnt Claus bare 1 enkelt gang burde være nok for et tænkende væsen som dig jj |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 23:38:01
|
Jeg formoder at henvisningerne til mig i denne og tidligere tråd om emnet handler om at jeg lå på toppen af badplayer listen i 2005 og 2004, og at jeg derfor skulle tilføje flere skader til modspillerne.
Det er muligvis rigtigt, men det er nu stadig ekstremt begrænset hvad man egentlig kan nå at tilføje af skader til et andet hold - det er måske sket 2-3 gange pr sæson for en gult/rødt kort belastet spiller som mig.
Anyways, et kig på badplayerlisten for 06 vil faktisk vise at jeg i løbet af 7 kampe faktisk ikke har fået et eneste kort. Nye tider, who knows.
Med hensyn til debatten om skader og derefter følgende "karantæne" (skades-oversidning), så er jeg helt enig med JJ og vist også flere andre. En skadet spiller sidder over i en kamp i efterfølgende runde, da han jo ikke kan spille med sin skade. Det er ikke super-realistisk, men det er jo også et spil, så vi skærer nogle hjørner her og der.
|
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 23:44:49
|
Alle Brors absurde udsagn om :
"at Claus bestemmer så meget", "men det at jeg har nævnt Claus bare 1 enkelt gang burde være nok for et tænkende væsen som dig jj", "- havde jeg vidst at Claus bestemte så meget havde jeg sluttet for meget lang tid siden!"
- kan jegkun undres over.
Som de fleste nok ved, har jeg ikke bestemt noget specifikt om reglerne - de er vedtaget ved afstemning blandt DMT's medlemmer.
|
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 06 Dec 2005 : 00:29:21
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Alle Brors absurde udsagn om :
"at Claus bestemmer så meget", "men det at jeg har nævnt Claus bare 1 enkelt gang burde være nok for et tænkende væsen som dig jj", "- havde jeg vidst at Claus bestemte så meget havde jeg sluttet for meget lang tid siden!"
- kan jegkun undres over.
Som de fleste nok ved, har jeg ikke bestemt noget specifikt om reglerne - de er vedtaget ved afstemning blandt DMT's medlemmer.
lol Claus - det var ikke ment som om jeg troede det sådan - Det var ment som om at reglerne ku ligeså godt være bestemt af dig , eftersom de er skræddersyede til din spillestil-og som eksempel på at reglen i hvisse tilfælde kan udnyttes på det groveste .
Og at jeg derfor ikke mente det var hensigtsnæssigt at anvende en sådan fortolkning,
hvad er så meningen med tudefjæslisten?
At dem du får slagtet på din vej , lige blir udstillet i dit trofæ vindue? |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 06 Dec 2005 : 00:31:36
|
Lige for en kort bemærking Jesper her er din julekalender
Top kvali- ikke sandt? og ingen ved hvordan den ender. lol  |
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 06 Dec 2005 : 01:05:33
|
quote: Originally posted by BL
Lige for en kort bemærking Jesper her er din julekalender
Top kvali- ikke sandt? og ingen ved hvordan den ender. lol 
derudover mangler jeg stadig et bidrag fra dig  |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 06 Dec 2005 : 01:14:21
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Jeg formoder at henvisningerne til mig i denne og tidligere tråd om emnet handler om at jeg lå på toppen af badplayer listen i 2005 og 2004, og at jeg derfor skulle tilføje flere skader til modspillerne.
Det er muligvis rigtigt, men det er nu stadig ekstremt begrænset hvad man egentlig kan nå at tilføje af skader til et andet hold - det er måske sket 2-3 gange pr sæson for en gult/rødt kort belastet spiller som mig.
Anyways, et kig på badplayerlisten for 06 vil faktisk vise at jeg i løbet af 7 kampe faktisk ikke har fået et eneste kort. Nye tider, who knows.
Med hensyn til debatten om skader og derefter følgende "karantæne" (skades-oversidning), så er jeg helt enig med JJ og vist også flere andre. En skadet spiller sidder over i en kamp i efterfølgende runde, da han jo ikke kan spille med sin skade. Det er ikke super-realistisk, men det er jo også et spil, så vi skærer nogle hjørner her og der.
Så slet ikke denne her Claus - pga dit forrykte og ikke minds ABSURDE;-) indlæg lige nedenunder haha
Jeg er helt enig i dit sidste udsagn:lad os skærer nogle hjørner her og der.
Det her er et hjørne der trænger til beskæring  |
 |
 |
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts |
Posted - 06 Dec 2005 : 07:51:18
|
Og cut !
Larzen blev runderer og knap så kantet ! |

|
 |
|
superstar
Klubmester og topscorer

736 Posts |
Posted - 06 Dec 2005 : 13:30:08
|
Hold da ferie vi er ude i mudder kast herinde.... som jeg sagde til dig igår Bror.... følg dog reglerne som os andre... den regel er fra før der nogensinde var tænkt på dig, så lad det dog være ved det og kom videre i dagens tekst,så må vi tage det op igen inden T2 starter. For du får alligevel ikke lavet reglerne om midt i sæsonen, lad os se den rejste pande fra manden som er alders præsident herinde, og derfor nogen gange også burde leve op til det   Ja jeg er provo og du burde værre klogere ind imellem istedet for at opføre dig som en teenager som ikke må få de nyeste fede sko af sin mor  Op med hovedet morfar we love you,og vil elske at lege racerbane med dig...bare ikke når du er så sur LOOOOOOOL           |
 |
 |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 06 Dec 2005 : 13:37:30
|
Vi har haft en debat om skaderne, og der var en klar holdning blandt DMT medlemmer, og man må jo vedstå sig flertallets holdning.
Jeg mener stadig at skader burde slåes fra, da de er til irritation. Samtidig spiller man stadig uden skader i de internationale kampe, men desværre er at sådan at før dette kan lade sig gøre i fifa 06 kræver det at vi skal bruge et patch fx fifa multitool. For ellers er skader altid on.
Men jeg håber da at vi får en afstemning ang skader on/off samt brugen af fifa multitool, inden T2's start..
http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2882&SearchTerms=skader <-- her er debatten fra sidst... |
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 06 Dec 2005 : 14:06:00
|
    enig med dig Spez-
Skal det være realistisk så skal vi skrive en dansk stil efter kampen også                              |
 |
 |
|
Topic  |
|