Author |
Topic  |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 15 Dec 2005 : 16:25:38
|
http://www.fifa2006.ru/downloads/1288/
- ingen garanti herfra, jeg har ikke afprøvet den selv. Jeg ved ikke hvad den gør, men det er muligt at den blot tilføjer render_every_ai_frame til config filerne, og så er det desværre ikke den ultimative løsning
|
 |
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts |
Posted - 15 Dec 2005 : 16:45:55
|
det skal klart testes!! :D |
 |
 |
|
Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet

302 Posts |
Posted - 15 Dec 2005 : 17:17:59
|
Nogen der har fået det testet? |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 15 Dec 2005 : 17:19:33
|
quote: Originally posted by ThomasMorch
Nogen der har fået det testet?
meld dig til kampen ! jeg er kampklar |

|
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 15 Dec 2005 : 19:35:51
|
den smider en fil:
..\fifa 06\situation.ini
med:
[OPTIONS] RENDER_RATE_MODE=2
- jeg vil tro det også virker i en locale.ini fil, hvis man har andre ting liggende i sådan en alligevel...
|
 |
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 16 Dec 2005 : 00:12:47
|
Jamen Claus... Det her er jo beskrevet i forum for 2 måneder siden, hvad er det nye? Den her patch er inkluderet i Multitool mener jeg også... (no offense :>) |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
Edited by - IstvaN on 16 Dec 2005 00:13:11 |
 |
|
superstar
Klubmester og topscorer

736 Posts |
Posted - 16 Dec 2005 : 13:48:30
|
Den virker heller ikke... mit spil hopper ud på skrivebordet og lukker spillet ned,når jeg prøver at gå i multiplayer !!!!!!!!!!!!!! |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 16 Dec 2005 : 14:55:40
|
quote: Originally posted by IstvaN
Jamen Claus... Det her er jo beskrevet i forum for 2 måneder siden, hvad er det nye? Den her patch er inkluderet i Multitool mener jeg også... (no offense :>)
none taken. Hvis du læser min post, så har jeg også allerede skrevet, at det muligvis er gammel vin på ny flaske...
Jeg så blot en ny post på sg, og bemærkede at filen var ny hos fifaX.net, og tænkte så ikke nærmere over om det var i andre patches.
Nu kan jeg ikke huske hvad der præcist ligger i multitool, men jeg mener ikke at den har render_rate=2 i dens locale.ini fil, men at den kun har render_every_ai_frame=1 i config filerne - men måske husker jeg forkert. |
 |
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 16 Dec 2005 : 15:16:05
|
Vi kan i hvert fald godt blive enige om at folk bør installere den... ligesom alt det andet man bør gøre for at mindske lag.. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 16 Dec 2005 : 15:41:16
|
det bliver nok lavet en "fuckedup" pack til fifa 06 soon ik Claus ?
Der han smider ind ini filer der er modifiserte til less lag  |
 |
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 16 Dec 2005 : 16:51:01
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
det bliver nok lavet en "fuckedup" pack til fifa 06 soon ik Claus ?
Der han smider ind ini filer der er modifiserte til less lag 
Multitoooool... |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 16 Dec 2005 : 20:36:52
|
så skal du tilbage i DMT JonasS alomonsen |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 16 Dec 2005 : 23:36:30
|
Så vidt jeg kan se, så har multitool IKKE denne RENDER_RATE_MODE=2 setting med i hverkend ai.ini (config.dat) eller cfg_pc_l/m/h.ini
- om det så virker imod lag, er en helt anden sag.
(det ville være fedt, hvis forfatterne til multitool bare havde skrevet hvad deres prog gjorde, så man ikke selv skulle backtrace det - men de er vist bare som patch-writers er flest...."åååh ja, jeg er sååååå dygtig at jeg kan lave en fakking patch, så nu vil jeg da slet ikke fortælle andre om hvad den patch gør, for så vil alle nok tilbede mig som en patch gud til evig tid" - go f yourself)
|
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 16 Dec 2005 : 23:43:16
|
enig med goodpeace. ingen readme er bedst |
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 17 Dec 2005 : 00:02:30
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Så vidt jeg kan se, så har multitool IKKE denne RENDER_RATE_MODE=2 setting med i hverkend ai.ini (config.dat) eller cfg_pc_l/m/h.ini
(det ville være fedt, hvis forfatterne til multitool bare havde skrevet hvad deres prog gjorde, så man ikke selv skulle backtrace det - men de er vist bare som patch-writers er flest...."åååh ja, jeg er sååååå dygtig at jeg kan lave en fakking patch, så nu vil jeg da slet ikke fortælle andre om hvad den patch gør, for så vil alle nok tilbede mig som en patch gud til evig tid" - go f yourself)
jeps får en meget stor lyst til at tilbede dem som en gud.....
åhhhhhhhhhhhhhhhhhh stoooooooooore patchmaker .... i looooooooooooooooooooooooooove you ...
eller noget ... måske er de bare for dovne  |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 17 Dec 2005 : 01:20:02
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Ah ja, tror sgu du har ret 
Det er den der render every frame patch der er i multitool, det var da tæt på ikke? :D
Well, jeg vil give linket til ham den dovne Lupus og bede ham om at putte den med i næste udgave :) |
 |
|
|
Topic  |
|