FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Fairplay
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Fairplay
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet

302 Posts

Posted - 17 Dec 2005 :  21:56:13  Show Profile  Reply with Quote

Her kommer så den mest seriøse "pressemeddelse" fra Wolverhampton, nu skal i ikke falde ned fra stolen.

Vi mener her i klubben at der er gået for meget prestige i bisselisten. Kunne man ikke oprette en Fairplay pris i DMT. Kunne være der kunne gå prestige i den.

Nu ved vi ikke om der allerede findes sådan en i "DMT unionen."

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 17 Dec 2005 :  21:56:51  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg har haft foreslået det... men INGEN vil være med

Go to Top of Page

Tv3-Luna

302 Posts

Posted - 17 Dec 2005 :  22:02:15  Show Profile  Reply with Quote
Nåe okay.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 Dec 2005 :  23:13:10  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well idéen god nok ... vi kan jo starte med at ændre engletitlen til en fairplaytitel på oversigtssiden .. hvis der er stemning for det ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  08:21:29  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er en svær en ...... bare fordi man ikke får kort, så er det ikke ens betydende med at man er fair.

Man kan evt. give hinanden fairplay point efter kampen ... ???

Nu vi snakker fairplay, så vil jeg gerne indstille Tim "Chelsea" til den ultimative fairplay pris, efter at have revet mig rundt på fodboldbanen og lammetævet mig 5-4, fandt han ud af at hans bror have været på nettet samtidig med vi spillede, med kæmpe lag tilfølge, han tilbød en ny kamp .....

Som så uheldigvis blev afbrudt ved stillingen 3-2 til mig, hvor efter vi selvfølgelig startede fra 0-0 som endte med en 2-1 sejr til et stærtk spillende Chelsea mandskab .....

Se det er fairplay ..... og måske meget mere end det !

At få det på liste form det bliver sku svært !

Men Tim her får du Fairplay pokalen, indstiftet af Norwich City anno 2005

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  09:57:55  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg takker

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  10:08:44  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
I dette tilfællet skulle en af jer exit game hvis det var ik til at holde ud...
Men fair play :)

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  10:55:24  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Det gik alt for hurtigt .... tror den stod 2-1 efter 15 min. og så tænkte jeg what the heck ... dog var der klart mere lag i 2. halvleg.

Noget lag kan man leve med ...... men at begynde at afbryde kampen i 2. halvleg ..... deeeet er sku heller ikke optimalt !

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  13:50:31  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
enig

det er stor klasse

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 20 Dec 2005 :  08:37:09  Show Profile  Reply with Quote
Lige noget der undrer mig :)

Hvad kan være fairplay i at lade sig tabe 15-0 !?

Tænker på den fornyligt afviklede kamp: Galatsaray-Wolves.

Bare lige en tanke, når man nu ønsker Fairplay fremhævet i DMT.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 20 Dec 2005 :  09:10:26  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Igen når dette tema nu er oppe (igen) så pejer jeg (igen) på Torben aka Esbjerg. Lige meget hvor meget den mand taber og bliver revet rundt er han i godt humør. Altid max kampgejst kæmper hver kamp som var det den sidste. MANGE ville have stoppet for længe siden. Men som han selv siger. "Det er jo sjovt at spille også selv om Bo lammetæver mig dagligt"

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 20 Dec 2005 :  09:50:03  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kan som Daugaard kun pege på Torben/Esbjergj eg var rigtig svinsk ved ham i vores ligakamp(har stadig dårlig samvittighed), men han kæmpede bravt hele kampen til ende. havde ikke forventet at han sagde tak for kampen bagefter men det gjorde han

Go to Top of Page

Tv3-Luna

302 Posts

Posted - 20 Dec 2005 :  17:52:42  Show Profile  Reply with Quote
Jeg vil også give Bo & Jan ret. DMT´s AlCapone, vores TorbenEFB. Han bryder sig ikke om at tabe, tag ikke fejl af det(Spillede meget imod ham i 05) . Men han brokker sig sgu aldrig. Imodsætning til mig selv

Men vil også nævne Ac.Milan (Jan) Kunne sgu mærke på dig du ikke var stolt af din kamp mod Esbjerg, da du fortalte mig om den. Og bortset fra den kamp. har du altid været fair i mine møder mod dig. Feks da Schevchenko scorede det mål der gik 4 meter ved siden af mål. Det var du heller ikke bleg for at indrømme den ikke var inde.

Og så er der jo også Barcelona tror aldrig jeg har mødt dem hvor de har fået et enkelt gult kort. Det er også stort.

Så jeg vil sige Torben, Jan og Jesper.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.86.241