Author |
Topic |
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 15:00:01
|
Well jeg gider ikke spilde 30 mins på at genskabe den tabte tekst ... så håber vi nogenlunde kan huske indholdet fra den første tråd..
forslaget til reviderede regler kan findes her; http://www.fifa-online.dk/docs/dmtsregelsaet.doc
fortsæt endelig debatten ... og skriv gerne rettelser/forslag til disse igen ...
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 15:09:49
|
nu ved jeg ikke om det jeg skrev også blev væk.
men i hvert fald mener jeg at der er noget galt med denne overskrift:
§6 ICQ og email - men kunne overveje at skrive "kontaktform" eller noget i den retning
samtidigt påpegede jeg det med i reglerne omkring at en forsvarsspiller skal spille i forsvaret osv. For alle subs står jo som midtbane, og der er nogle som bruger disse, hvilket jo et fint, samt jeg ved at der har været en klagesag på det. Jeg ved ikke helt hvad man kan gøre. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 15:15:20
|
Ja det er sgu surt at et topic ikke kan blive stående fordi nogen ikke er voksne nok til at have admin rettigheder !!!!
eller syntes jeg(hvis ikke det er blevet det) at msn i det mindste skal være lige så god en faktor som icq som kontakt middel hvis ikke mere korrekt da de flest bruger msn. Men det er jo intet problem for som claus/inter helt rigtigt har sagt med at kontakte modstanderen kan man jo bruge den der fine mulighed fifa siden giver til let at sende en email til modstanderen som så vidt jeg har forstået sender en mail også til ledelsen. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 16:28:56
|
Godt så prøver jeg igen: Jeg mener at skadespausen skal sløjfes og istedet er det voldsmanden der skrives i skadesfeltet og inkassere 2 badplayerpoints = 1dags karantæne! |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 16:32:41
|
hvad har det med realisme at gøre. van basten fik sgu da ikke bad player point for at slå henrik andersens knæ af led |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 16:34:31
|
quote: Originally posted by caleb22
hvad har det med realisme at gøre. van basten fik sgu da ikke bad player point for at slå henrik andersens knæ af led
Kan vi lige få slettet dette useriøse indlæg pluds min gøren opmærksom på det?
takker
Jeg kan selfølgelig også bare poste igen med samme ordlyd. Da folk jo sjældent læser hele topic og det gerne er det sidste der blir husket. |
|
Edited by - BL on 27 Dec 2005 16:41:27 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 16:41:48
|
Godt så prøver jeg igen: Jeg mener at skadespausen skal sløjfes og istedet er det voldsmanden der skrives i skadesfeltet og inkassere 2 badplayerpoints = 1dags karantæne! |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 16:42:06
|
Jeg mener vi bør slå ifra skader helt. Fairplay basert på gule og røde kort.
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 16:45:19
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Jeg mener vi bør slå ifra skader helt. Fairplay basert på gule og røde kort.
Well , eftersom vi storset siger det samme og man sjældent får præsis som man havde tænkt sig det ,vil jeg tilslutte mig Vidars forslag ,da det også indebære mindre administration
Hørt Vidar!
|
|
|
|
Asse
Fast mand på førsteholdet
475 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 16:53:40
|
Enig med Vidar og Bror |
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 16:58:20
|
ja klart og så lad os da også pille offside fra for at få mere angrebs spil |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 17:01:04
|
quote: Originally posted by caleb22
ja klart og så lad os da også pille offside fra for at få mere angrebs spil
Kan vi få slettet denne useriøse post? Jeg mener den er dybt useriøs og iøvrigt hånligt ment! |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 17:01:34
|
well... vi tager en afstemning om skaderne inden t2 ... vi skal alligevel have en om ny spillefil, så det bliver en kombo ...
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 17:13:25
|
Hvis vi fjerner skader, så bør vi også fjerne karantæner for gule/røde kort. Det virker omtrent lige så logisk... |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 17:16:16
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Hvis vi fjerner skader, så bør vi også fjerne karantæner for gule/røde kort. Det virker omtrent lige så logisk...
Det kan vel diskuteres ,vendes og drejes Hvis karantæner skal væk , skal vi vel også ha nogle ordentlige reserver på bænken? Det virker omtrent lige så logisk... |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 27 Dec 2005 : 17:56:03
|
Jeg mener bestemt at skadespausen skal være der... Og nej det er ikke en karantæne! Som regel får den der er slagteren et gult eller rødt kort! Men i spillefilen til T2 kunne der pilles ved hyppigheden af forekomst af skader, ik Gooooodpease...?
Nice banner btw... var der ikke regler om størrelse af banner? |
|
Edited by - daugaard on 27 Dec 2005 17:57:22 |
|
|
Topic |
|