FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Og den nye landstræner er...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Non DMT Topics
 OFF topics
 Og den nye landstræner er...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  22:58:13  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Mr. Stefan Monin med 10 stemmer
Mod Bror Larsens 1 stemme

Stort tillykke til vores nye landstræner Stefan - det bliver forhåbentlig til dansk success med dig bag roret

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

TuRk3y
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  23:13:20  Show Profile  Send TuRk3y an ICQ Message  Click to see TuRk3y's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tillykke med det Stefan!

Toke Nielsen
THE TOTTI
Alemannia Aachen 2. Division A
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Jan 2006 :  23:17:53  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Steff Piontek LOL

Stort Tillykke Herfra

Edited by - BL on 05 Jan 2006 23:44:24
Go to Top of Page

CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet

355 Posts

Posted - 06 Jan 2006 :  00:20:10  Show Profile  Reply with Quote
Tillykke .. Håber du kan føre Danmark til toppen.
Regner stærkt med at Danmark vinder over Tyskland, Rusland og Tyrkiet.

Og ofc. ENC skal vindes!!

Ej det gas. Danmark taber vel som altid

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

OnyX

341 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  20:23:53  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
Tak for det, jeg er sikker på at i har valgt den rigtige mand til jobbet mellem alle de mange opstillede kandidater (host).

I dag er det første dag jeg sætter mig i trænerstolen og det bliver spændende at se om mine høje forventninger til landsholdet kan blive indfriet i år!

For dem som ikke var på irc i går, eller som af en anden grund ikke ved det, så blev grupperne til den 9. Nationscup, som starter den 16/01-06 i Fifa udtrukket. Danmark blev trukket i gruppe B med følgende modstandere:

Polen
Rusland
Bulgarien
Slovakiet

Dette må siges at være en acceptabel gruppe vi er endt i, det kunne have været meget værre!

I henhold til udtagelsen af truppen så har jeg/vi temmelig travlt - det skal ske inden den 15/01-06, så det betyder at det kun er indtil på søndag og at jeg kun lige har lidt under en uge til at finde de rette spillere til holdet. Dette vil sige at jeg i løbet af ugen vil kontakte de kandidater der kommer i betragtning til en plads på landsholdet.

Til alle dem som har ambitioner om at komme på landsholdet kan jeg kun anbefale at træne med legend patchen (kan hentes i diverse sprog her: http://www.fifaportugal.com/pafiledb/uploads/launcher/ ).

Udover dette er der ikke meget andet at sige end at jeg ser frem til at overvære nogle gode fifa kampe.

Stefan
HSV forever!

Edited by - OnyX on 09 Jan 2006 20:27:21
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  20:32:39  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
tillykke og held og lykke med holdet

(count me out )

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  20:42:07  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
tillykke ...

count me in

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 10 Jan 2006 :  19:19:34  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
håber jeg MÅSKe kan være så heldig at få en plads

og så lige lidt reklame:
FoF spiller kamp i aften mod nWo. #nwo-fof @ quakenet

Go to Top of Page

CliFaxZ

355 Posts

Posted - 10 Jan 2006 :  19:43:39  Show Profile  Reply with Quote
kl. hvad?

Hehe .. Ejj desværre Har andet at lave

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK