så småt ved at være klar! Vi starter med en venskabskamp mod Portugal senere i dag og skal allerede møde vores første modstander i Clanbase Nationscup på torsdag.
Det plejer ikke at være sådan idet landstræneren skal sidde og følge med i hvad der sker og være mægler hvis nogen smutter eller der er tvivl om diverse problemer og skal ordne det med modstanderens træner. Det er ihvertfald hvad jonas isvand lærte mig.
I clanbase nationscup kan manageren spille i modsætning til ENC. Så måske ser vi Morten Olsen på banen ^^
Lige præcis, og hvis du nu læste nyheden på siden som jeg linkede til kunne du også læse dig til netop dette vidar ;)
For at besvare dit spørgsmål Martin, så er det en vurderingssag fra min side af. Det er en blanding af hvem jeg mener har potentialet og den nødvendige stabilitet. De mennesker der er på holdet har på den ene eller anden måde gjort opmærksom på sig selv og derfor er de blevet udvalgt.
Jeg er på den anden side dog heller ikke i tvivl om at der vil komme udskiftninger på holdet i løbet af sæsonen - enten i form af tilføjelser, fjernelser eller begge dele. Så hvis man mener at man er blevet overset og mener man har det der skal til for at spille på landsholdet må man jo gøre sig bemærket :)