FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Molsing takker af efter 7 år med Fifa !
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Molsing takker af efter 7 år med Fifa !
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Molsing
Klubmester og topscorer

677 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  21:58:25  Show Profile  Send Molsing an ICQ Message  Click to see Molsing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja så kom tiden til at jeg takker af. Et dumt tidspunkt og er ked af at det skal gå ud over andre, men af forskellige årsager fik jeg ikke lov at stoppe i tide inden sæson kom igang, og derfor kommer det til dette først nu! Jeg har forsøgt at holde gejsten men jeg kan ikke se en ende på den måde online delen ødelægger Fifa, og det har gjort at jeg uge efter uge har udskudt mine kampe. Jeg tager derfor konsekvensen og takker af nu, meget uprofessionelt midt i en sæson, men jeg kan ikke bære mere, desværre.

Der er mange jeg skal tákke for mange gode timer i de 7 år det varede, og DMT har i mange af de 7 år fyldt utrolig meget af min fritid, så det er med stort vemod at jeg siger stop.

Anders, Jesper, Claus, Ole , Ole , JJ, Martin, Stefan, Bjarne, Bo, Torben, Lars og mange mange flere, ja jeg har glemt at nævne en del navne, i skal vide at i har givet mig utrolig meget og mange gode timer i selvskab med jer og Fifa, og i skal vide at jeg vil komme til at savne jer, mere end jeg kommer til at savne Fifa.

Det er sgu vildt vemodigt, men nu er det på tide at overlade

DEN GAMLE DAME til en anden end MOR.

Så Over and out fra MOR af.

Hyg jer fremover nye som gamle, og hold skruen lige i vandet alle sammen.

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  22:01:35  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Endnu engang kan jeg godt forstå argumentationen, der er ikke grænser for hvor irriterende dette spil kan være.

Tak for en hel del fantastiske kampe igennem de sidste efterhånden tre år. Specielt tak for de sidste par kampe, hvor jeg fik lov til at kunne vinde over dig :)

Hav det godt - held og lykke med forretning, WOW - og husk nu at kigge forbi i ny og næ.. hvem ved om Fifa2007 bliver godt...

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  22:04:40  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja sådan er det jo... men så må jeg vel lige nuppe en T mere inden jeg tager mig en pause.. nu da damen er ledig
Surt at stoppe en uge før T stop..

Go to Top of Page

OnyX
Fast mand på førsteholdet

341 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  22:09:53  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
Som jeg sagde til dig tidligere så er det sørgeligt at se dig forlade dmt - jeg kommer til at savne de gode dyster vi har haft, både online og til det yderst vellykkede træf jeg var med til i tidernes morgen :)

Nu må du samle nogle kræfter i din pause og så må MOR vende tilbage til et bedre 07, der er ingen vej udenom!

Vi snakkes ved du gamle - og ses til et træf. May the sidewinder give you the power!

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  22:12:31  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Damn Molsing ..... troede vi skulle blive gamle sammen

Men selv tak dude, det er sku blevet til nogle timer bag skærmen.

Og det har været en sand fornøjelse, men har da kunne mærke at du har hængt lidt i tråden de sidste par sæsoner.

Men vi må spilles ved for sjov en gang imellem

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  22:15:47  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Tak for kampen molle.

Generelt virker det som om at folk opgiver for let. Specielt virker det som om at det er de gamle kæmper som ikke kan indfinde sig med at det ikke kører som i fordoms tider.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  22:16:31  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja molle det er fandme rigtig surt nå nogen af dem man har kendt så længe stopper og så PGA af ea's fejl der gør at flere og flere får nok af fifa. jeg vil også takke dig for de mange år og drabelige dyster, især husker jeg vores 3-4 plads kamp i den der betalingsturnering hvor du blev nr 4 og vandt en t-shirt og jeg fik 3 plads og vandt en bog om hus og have ranovation selvom jeg boede i beton lejlighed haha..
men håber du lgiesom de andre der er faldet fra kommer tilbage i 2007. held og lykke fremover molle, du som er den ebdste makker jeg har haft i 2on2 hahahaha

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  22:31:52  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

Tak for kampen molle.

Generelt virker det som om at folk opgiver for let. Specielt virker det som om at det er de gamle kæmper som ikke kan indfinde sig med at det ikke kører som i fordoms tider.

ja mon ikke også du havde gjort det hvis du ikke havde ligget i toppen spez

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  22:49:34  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
tak for kampene Molle, de har altid været gode. Det er ærgeligt at stoppe nu, men forstår godt at du er blevet alt for træt af spillet.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  23:43:45  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synd at du og andre gamle DMT'ere stopper. Tror du var en af de første jeg spillede mod her i DMT.. Damn jeg følte mig stolt da jeg kunne spille op med dig

Men well... Det er vel ikke så mærkeligt... Jeg tror ikke man finder mange andre computerspil hvor mange er 30+ år gamle som spillere. Men det er nu cool hvis folk bliver ved og helt klart også en styrke for DMT at have modne herrer (selvom de ofte er dem med mest temperament :D) med :)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 22 Jan 2006 23:46:00
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  23:49:05  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Synd at du og andre gamle DMT'ere stopper. Tror du var en af de første jeg spillede mod her i DMT.. Damn jeg følte mig stolt da jeg kunne spille op med dig

Men well... Det er vel ikke så mærkeligt... Jeg tror ikke man finder mange andre computerspil hvor mange er 30+ år gamle som spillere. Men det er nu cool hvis folk bliver ved og helt klart også en styrke for DMT at have modne herrer (selvom de ofte er dem med mest temperament :D) med :)

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  23:53:17  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Morten min gamle ven,
så ses vi nok måske aldrig igen.
Tak for de gyldne stunder,
at du stopper er ikke et under.
Vi gamle er nogle værre rotter,
så længe vi ikke er rundhåndet skotter.
Trist at du stopper,
men mon ikke du nu bliver floffer.
Men mon ikke fifa07 vil tiltale dig,
så du igen vil føle gejst og atter blive en fifa haj.
Tak for kampen molle....

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 23 Jan 2006 :  04:09:43  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well ... vi ved allesammen godt at det her ikke er et rigtigt farvel

du kan slet ikke undvære DMT i længden... men ærgeligt at du stopper midt i sæsonen ... 2 uger før slut ...

når det er sagt så ... tak for super mange gode og spændende kampe ... tak for fairplay og det super samarbejde vi havde, mens du var en del af ledelsen, og det faktum at du var primus motor i at få hevet dmt ud af de ledelsesproblemer der opstod i midten af t2 fifa 2003, samt din lyst til at deltage aktivt for at forbedre DMT for alle deltagere ...

og husk ... du kan ikke stoppe sådan rigtigt ... that´s a fact

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 23 Jan 2006 :  16:41:11  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Hej Morten

Tak for et par dejlige træf. Hvem hsker ikke vores perfekte arbejde i 2 mod 2 hvor folk flygtede så snart vi stod overfor dem.

Tak for mange dejlige snakke og din tillid.

Jeg håber og tror vi ses igen

Bedste ønsker på din vej

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.
Go to Top of Page

Viborg
Kegle-bold dreng

104 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  10:35:18  Show Profile  Visit Viborg's Homepage  Send Viborg an ICQ Message  Reply with Quote
Jamen Mor dog..

Det er helt forståetligt.. Online Delen skoder også så vildt i 06..
som Stefan skriver, håber du vender tilbage til 07 ingen vej undenom..

Du har trods alt været med fra start og holdt hele vejen.
jeg har været med fra start, men ikke holdt hele vejen :D

Men ønsker dig alt godt i fremtiden Morten, indtil vi snakkes ved igen.

Take Care

Rune Kristensen
Former DMT player
T1 2003: 3.Plads 2.Div
Go to Top of Page

Viborg
Kegle-bold dreng

104 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  10:37:54  Show Profile  Visit Viborg's Homepage  Send Viborg an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Totorules

Hej Morten

Tak for et par dejlige træf. Hvem hsker ikke vores perfekte arbejde i 2 mod 2 hvor folk flygtede så snart vi stod overfor dem.

Tak for mange dejlige snakke og din tillid.

Jeg håber og tror vi ses igen

Bedste ønsker på din vej

Hvilket træf snakker du om ?

Det på stationen i KBH, vandt i den ene.
Jesper og jeg suverænt det andet :D

Rune Kristensen
Former DMT player
T1 2003: 3.Plads 2.Div
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.69.25