Author |
Topic |
Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet
372 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 18:36:17
|
Jeg har, efter aftale med Jesper (BirtheK), besluttet mig for at etablere en Fifa-clan under DMT-navnet. Denne clan vil udelukkende bestå af medlemmer fra DMT - buffere har også adgang i så fald de viser en acceptable aktivitet!
Jeg vil stå for udtagelse af spillere mv. og også selv deltage i det omfang der er behov for det.
Der er dog et krav, som alle medlemmer i den nye clan skal være indforstået med, nemlig at det ikke er tilladt at være medlem af andre klaner. Egentlig kunne jeg godt tillade dette, men der vil opstå problemer, hvis vi pludselig skal møde en clan hvor en eller flere af medlemmerne i forvejen spiller.
Meld ind her på boardet hvis du er interesseret, og hvis der ellers er spørgsmål, så fang mig på MSN eller i den ny-etableret chat på Quakenet #Clan-DMT
|
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 19:16:02
|
du kan regne med mig hvis du mangler nogen |
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 21:07:59
|
Vil man så blive ekskluderet, hvis man laver et ..såkaldt "ludermål" ? |
|
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 07:29:01
|
jeg vil også gerne være med!!! |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 08:41:25
|
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
jeg vil også gerne være med!!!
Det synes jeg er noget værre lort at sige..! Igår meldte du dig ud af FoF fordi modstanderne lagger vildt meget. Det plejer så ikke at hjælpe at ændre clannavnet ud, der er stadig lag. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 09:01:41
|
Damn de latvia drenge må ha datautstyr fra 1 verdenskrig :)
Det gik 1 minutt for at loade matchen :D. Og spilhastighet gik på slow :)
No more Clan shit på mig. Med mindre du finder nogen på Grønland og spille mod John |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 17:26:06
|
Jeg har et foreslag om at slå FoF og clan DMT sammen, da FoF kun består af DMT medlemmer, og så fordi Jonas Nielsen har lavet det nummer han nu engang har lavet.. Vil da lige hører om det er noget I andre er friske på.. |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 17:52:12
|
Alle er velkomne men det er under dmt clan navnet. det siger jeg som talsmand for DMT clanen, ledelsen består af esben og stefan. |
|
|
|
casper_d
328 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 18:32:22
|
quote: Jeg har et foreslag om at slå FoF og clan DMT sammen, da FoF kun består af DMT medlemmer, og så fordi Jonas Nielsen har lavet det nummer han nu engang har lavet.. Vil da lige hører om det er noget I andre er friske på..
gerne for min skyld.. |
Casper Dam - ex-Palermo Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler |
|
|
Yasir
256 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 18:35:40
|
Jamen hvis i mangler en spiller, så er jeg frisk. Det var forresten også mig der kom med sådan et ligende ide sidste år |
|
|
|
Viborg
Kegle-bold dreng
104 Posts |
Posted - 26 Jan 2006 : 00:59:39
|
jeg er sq også frisk :D |
*********************** Rune Kristensen Former DMT player T1 2003: 3.Plads 2.Div *********************** |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 22 Feb 2006 : 15:52:26
|
Jeg synes det ser ud til at det gik under overfladen dette her.. og det er meget beklageligt, da det ville være kanon med noget "konkurrence" på clanbasis, da det styrker vores ry internationalt. Så jeg synes da klart at Esben og de andre skulle prøve at "nosse" sig sammen til at prøve igen.. Det gjorde jeg for godt 6 måneder siden nu, og se hvad jeg har stablet op... en clan som er på ladderen i europa, og har ca. 10 spillere Men jeg det med at "nosse" sig sammen, var IKKE ment aggresivt på noget måde.. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 22 Feb 2006 : 17:30:14
|
Om du har 10 spillere hvorfor er i altid bare 4 til kamp så ?? |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 22 Feb 2006 : 18:03:43
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Om du har 10 spillere hvorfor er i altid bare 4 til kamp så ??
Har du hørt om afbud |
|
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 22 Feb 2006 : 22:27:44
|
John nu du siger at jeg meldte mig ud af fof hvorfor står jeg så stadig som medlem inde på deres hjemmeside en anden grund til at jeg ikke gider at være med i fof mere er at vi altid taber mod alle claner så er det fandme kedeligt at være med
Og jeg gider ikke være med i den her DMT clan mere og du skal sige noget til jan som også er med i fof/the clinic han vil også med i denne her dmt clan |
|
|
Yasir
256 Posts |
Posted - 22 Feb 2006 : 22:48:44
|
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
John nu du siger at jeg meldte mig ud af fof hvorfor står jeg så stadig som medlem inde på deres hjemmeside en anden grund til at jeg ikke gider at være med i fof mere er at vi altid taber mod alle claner så er det fandme kedeligt at være med
Og jeg gider ikke være med i den her DMT clan mere og du skal sige noget til jan som også er med i fof/the clinic han vil også med i denne her dmt clan
er du klar over hvor svært det er at spille på en top 10klan i esl. Hvis ikke du kan lidt bug, så er du ikke god nok.. |
|
|
|
Topic |
|