FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Clan DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Clan DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet

372 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  18:36:17  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har, efter aftale med Jesper (BirtheK), besluttet mig for at etablere en Fifa-clan under DMT-navnet. Denne clan vil udelukkende bestå af medlemmer fra DMT - buffere har også adgang i så fald de viser en acceptable aktivitet!

Jeg vil stå for udtagelse af spillere mv. og også selv deltage i det omfang der er behov for det.

Der er dog et krav, som alle medlemmer i den nye clan skal være indforstået med, nemlig at det ikke er tilladt at være medlem af andre klaner. Egentlig kunne jeg godt tillade dette, men der vil opstå problemer, hvis vi pludselig skal møde en clan hvor en eller flere af medlemmerne i forvejen spiller.

Meld ind her på boardet hvis du er interesseret, og hvis der ellers er spørgsmål, så fang mig på MSN eller i den ny-etableret chat på Quakenet #Clan-DMT

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

JBN

427 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  19:16:02  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
du kan regne med mig hvis du mangler nogen

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  21:07:59  Show Profile  Reply with Quote
Vil man så blive ekskluderet, hvis man laver et ..såkaldt "ludermål" ?

Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  07:29:01  Show Profile  Reply with Quote
jeg vil også gerne være med!!!
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  08:41:25  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

jeg vil også gerne være med!!!

Det synes jeg er noget værre lort at sige..!
Igår meldte du dig ud af FoF fordi modstanderne lagger vildt meget.
Det plejer så ikke at hjælpe at ændre clannavnet ud, der er stadig lag.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  09:01:41  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Damn de latvia drenge må ha datautstyr fra 1 verdenskrig :)

Det gik 1 minutt for at loade matchen :D. Og spilhastighet gik på slow :)

No more Clan shit på mig. Med mindre du finder nogen på Grønland og spille mod John

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  17:26:06  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har et foreslag om at slå FoF og clan DMT sammen, da FoF kun består af DMT medlemmer, og så fordi Jonas Nielsen har lavet det nummer han nu engang har lavet..
Vil da lige hører om det er noget I andre er friske på..

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  17:52:12  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Alle er velkomne men det er under dmt clan navnet. det siger jeg som talsmand for DMT clanen, ledelsen består af esben og stefan.

Go to Top of Page

casper_d

328 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  18:32:22  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Jeg har et foreslag om at slå FoF og clan DMT sammen, da FoF kun består af DMT medlemmer, og så fordi Jonas Nielsen har lavet det nummer han nu engang har lavet..
Vil da lige hører om det er noget I andre er friske på..

gerne for min skyld..

Casper Dam - ex-Palermo
Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler
Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  18:35:40  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jamen hvis i mangler en spiller, så er jeg frisk.
Det var forresten også mig der kom med sådan et ligende ide sidste år

Go to Top of Page

Viborg
Kegle-bold dreng

104 Posts

Posted - 26 Jan 2006 :  00:59:39  Show Profile  Visit Viborg's Homepage  Send Viborg an ICQ Message  Reply with Quote
jeg er sq også frisk :D

Rune Kristensen
Former DMT player
T1 2003: 3.Plads 2.Div
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 22 Feb 2006 :  15:52:26  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes det ser ud til at det gik under overfladen dette her.. og det er meget beklageligt, da det ville være kanon med noget "konkurrence" på clanbasis, da det styrker vores ry internationalt. Så jeg synes da klart at Esben og de andre skulle prøve at "nosse" sig sammen til at prøve igen.. Det gjorde jeg for godt 6 måneder siden nu, og se hvad jeg har stablet op... en clan som er på ladderen i europa, og har ca. 10 spillere
Men jeg det med at "nosse" sig sammen, var IKKE ment aggresivt på noget måde..

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 22 Feb 2006 :  17:30:14  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Om du har 10 spillere hvorfor er i altid bare 4 til kamp så ??

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 22 Feb 2006 :  18:03:43  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Om du har 10 spillere hvorfor er i altid bare 4 til kamp så ??

Har du hørt om afbud

Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 22 Feb 2006 :  22:27:44  Show Profile  Reply with Quote
John nu du siger at jeg meldte mig ud af fof hvorfor står jeg så stadig som medlem inde på deres hjemmeside en anden grund til at jeg ikke gider at være med i fof mere er at vi altid taber mod alle claner så er det fandme kedeligt at være med

Og jeg gider ikke være med i den her DMT clan mere
og du skal sige noget til jan som også er med i fof/the clinic han vil også med i denne her dmt clan
Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 22 Feb 2006 :  22:48:44  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

John nu du siger at jeg meldte mig ud af fof hvorfor står jeg så stadig som medlem inde på deres hjemmeside en anden grund til at jeg ikke gider at være med i fof mere er at vi altid taber mod alle claner så er det fandme kedeligt at være med

Og jeg gider ikke være med i den her DMT clan mere
og du skal sige noget til jan som også er med i fof/the clinic han vil også med i denne her dmt clan

er du klar over hvor svært det er at spille på en top 10klan i esl.
Hvis ikke du kan lidt bug, så er du ikke god nok..

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.115.45