quote: 20/22 Brøndby (MCL) - AGF Norwich City - Real Madrid (O) 5-1 Benfica - Millwall FC (O) 2-0 Manchester U - Ajax (O) Chelsea FC - FC Barcelona (P)
21/22 Millwall FC (O) - AGF Benfica - Real Madrid (O) 3-4 Norwich City - Brøndby (MCL) 2-3 VfL Bochum - FC Barcelona (P) Chelsea FC - Manchester U
22/22 Millwall FC (O) - Brøndby (MCL) 2-3 Benfica - Norwich City 2-2 Real Madrid (O) - AGF VfL Bochum - Chelsea FC FC Barcelona (P) - Ajax (O)
20/22 Inter - Hamburger SV (O) 0-1 Liverpool FC - PSG (O) 5-0 (DØMT) Villareal (O) - Stuttgart (O) 5-3
21/22 Palermo - PSG (O) 5-0 (DØMT) Liverpool FC - Inter 6-1 Villareal (O) - FC København
22/22 Palermo - Liverpool FC PSG (O) - Hamburger SV (O) 0-5 (DØMT) Stuttgart (O) - SS Lazio
Jeg har svært ved at se der er et problem her 1 uge før deadline?
1. division er meget flot med, og superligaen har afviklet lige under halvdelen af rundens kampe, på halvdelen af den afsatte tid ...
Hertil skal lægges af Bochum er ukampdygtig pt.
derfor synes jeg helt ærligt din post er overdrevet, og at den giver udtryk for at tingene står frygtelig slemt til ... hvilket jeg synes ovenstående er bevis på de ikke gør ...
Udover det, så få skrevet til jeres modstandere med tidspunkter for hvornår I kan spille ... så vi kan få en runde uden nogle dømte kampe overhovedet