FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Multittol / Ny spillefil,... småkonflikter
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Multittol / Ny spillefil,... småkonflikter
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 02 Mar 2006 :  18:36:45  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by MR-LarZEN

JEG BLIVER SINDSSYGG!!!!!!!

#¤%¤#%#"""%%%%% FIL!!!!!!!

Kan det være rigtigt!!!!!

slap af.. det skal nok komme...

Den nye fil styrer

Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 02 Mar 2006 :  18:59:54  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Giv mig lige nogle gode grunde til at den fil styrer Yasir?

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 03 Mar 2006 :  19:18:43  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ok... efter en del kampe nu, så syntes jeg faktisk det stinker at forsvarsspillerne ikke løber hurtigere end angriberne. Det er ikke en 100 meter... Det skal være kamp om bolden.... (Den som har bolden skal løbe langsomest) som det heletiden har været i T1.
Det er til at score... ingen tvivl derom. Men de der standard mål som kommer en gang imellem de er altså forsvundet. Kan ikke hugge den i modsatte hjørne når man kommer skrådt ind i feltet mere...
Og ja.... Målmanden må gerne være hurtigere i opfattelsen når der kommer en ripost.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Mar 2006 :  19:23:08  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Ok... efter en del kampe nu, så syntes jeg faktisk det stinker at forsvarsspillerne ikke løber hurtigere end angriberne. Det er ikke en 100 meter... Det skal være kamp om bolden.... (Den som har bolden skal løbe langsomest) som det heletiden har været i T1.
Det er til at score... ingen tvivl derom. Men de der standard mål som kommer en gang imellem de er altså forsvundet. Kan ikke hugge den i modsatte hjørne når man kommer skrådt ind i feltet mere...
Og ja.... Målmanden må gerne være hurtigere i opfattelsen når der kommer en ripost.

kan kun sige brug dine midtbanespillere som markører via manmarking systemet ... ellers bliver det for nemt at spille igennem midten ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 03 Mar 2006 :  19:39:42  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg tænker mest på hvis der er en kontra og der bliver løbet mod målet... Få dog de forsvars spillere op i fart...

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Mar 2006 :  19:43:31  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well filen bliver self. ikke lavet om ..

men derudover så tror jeg bedste løsning er
a) undgå kontra
b) manmark
c) defensive mode ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 03 Mar 2006 :  19:57:44  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvorfor skal den så testes?

Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 03 Mar 2006 :  20:29:56  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg vil gerne klage over jeg skal starte helt forfra
med fifa efter at have installeret t2,
- ny profil, dansk tekst kan man ikk spille med,
ny karriere og alt simpelthen, er utilfreds!
nogen der har en løsning?

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Mar 2006 :  20:35:06  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
alle dine userdata ligger i din fifa06 mappe i my documents ....

hvis du har renamet den til noget andet kan fifa ikke finde de ting der lå derinde ... inklusiv karriere ting osv.

hvis du har gjort dette kan du kopiere indholdet af den mappe du har omdøbt (fifa_old eller hvad du har kaldt den) over i den nye fifa06 mappe i mydocs biblioteket...

fang mig på irc hvis probs .. så ser vi om vi kan løse problemet...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 03 Mar 2006 :  22:45:03  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
HOP.... -Hvorfor skal den så testes?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Mar 2006 :  22:52:46  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
disconnects, installationsproblemer osv. er baggrunden for denne test...men i forhold til selve indholdet af filen, så har folket talt ...

den fil der vandt spillefilsafstemningen er den endelige variant ... der har været rigeligt med tid til at teste den før og under afstemningen ... så jeg håber da at flertallet trods alt er tilfredse med det de har valgt

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 04 Mar 2006 :  00:33:52  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Rigtigt, men kan nu kun være lidt rebelsk over for den slags kontra mål/chancer hvor der ikke er mulighed for at kæmpe om bolden...

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 04 Mar 2006 :  00:39:40  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Rigtigt, men kan nu kun være lidt rebelsk over for den slags kontra mål/chancer hvor der ikke er mulighed for at kæmpe om bolden...

gud opfandt benlåsen for at den skulle bruges ;-)

men ja de er sløve i optrækket ... tror bare man må bruge det jeg nævnte før til at forsøge at undgå det ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 04 Mar 2006 :  11:49:48  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally said by Winston Churchill
It has been said that democracy is the worst form of government except all the others that have been tried.

Ja, Bo, det er nedtur, men det er vel det mindst dårlige system?

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.15.15.91