Author |
Topic |
MR-LarZEN
Fast mand på førsteholdet
492 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 13:54:25
|
Kloge hoveder søges
Ja nu har jeg jo så småt vænnet mig til at gætte hvor jeg skal trykke i menuerne, men det er jo ikke nemt når mine menuer ser ud som her:
Er der nogen som kan give mig en forklaring på hvorfor de er blanke? Det skal lige siges at jeg køre med fuldt opdateret Windows med Service Pack 2, driver til grafikkort, Macromedia Flash, Shockwave osv. Har naturligvis også prøvet at geninstallere FIFA.
Jeg kan simpelthen ikke fatte en skid af det, selvom jeg så småt har lært at leve med det. Har læst rundt omkring på internationale sites at jeg ikke er den eneste der har problemet, men jeg har endnu ikke fundet en løsning?
|
Michael Larsen AC Milan 1. Division Bronze T2 2002
- Billede under udarbejdelse =) |
|
OnyX
341 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 15:10:08
|
Prøv evt. det her (nakket fra andet topic da jeg er for doven til selv at skrive det igen):
under My Documents/Dokumenter ... rename FIFA 06 biblioteket til FIFA 06_old eller lignende ...
Hvis det ikke hjælper kan du lave samme nummer og så geninstallere fifa uden at have et fifa 06 bibliotek. Hvis det stadig ikke dutter må en uden arbejde komme til undsætning :P (Det har forresten intet med hverken shockwave eller flash at gøre - det kan næsten kun være spillet, gfx kort drivere, direct x eller selve win der fucker). |
Stefan HSV forever!
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 15:27:12
|
Jeg går ud fra du har prøvet ea support - eller at nogle af de andre i verden med problemet, har prøvet det...?
link til billedet
- jeg kunne ikke se dit billede, fordi forummet havde spist noget af url'en, men jeg fandt det da... |
|
|
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 15:42:14
|
quote: Originally posted by OnyX
Prøv evt. det her (nakket fra andet topic da jeg er for doven til selv at skrive det igen):
under My Documents/Dokumenter ... rename FIFA 06 biblioteket til FIFA 06_old eller lignende ...
Hvis det ikke hjælper kan du lave samme nummer og så geninstallere fifa uden at have et fifa 06 bibliotek. Hvis det stadig ikke dutter må en uden arbejde komme til undsætning :P (Det har forresten intet med hverken shockwave eller flash at gøre - det kan næsten kun være spillet, gfx kort drivere, direct x eller selve win der fucker).
Hvordan var det lige det skulle hjælpe på grafikfejl at ændre et bib navn? |
|
|
OnyX
341 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 16:07:13
|
quote: Originally posted by MR-LarZEN
quote: Originally posted by OnyX
Hvis det ikke hjælper kan du lave samme nummer og så geninstallere fifa uden at have et fifa 06 bibliotek. Hvis det stadig ikke dutter må en uden arbejde komme til undsætning :P (Det har forresten intet med hverken shockwave eller flash at gøre - det kan næsten kun være spillet, gfx kort drivere, direct x eller selve win der fucker).
Hvordan var det lige det skulle hjælpe på grafikfejl at ændre et bib navn?
Da den så laver et nyt bibliotek med standardsettings ;o) |
Stefan HSV forever!
|
|
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 16:10:35
|
Ja, men det har jo været der siden første gang jeg startede spillet, så det kan 99,9% sikkert ikke have noget med det at gøre |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 16:15:50
|
Ja, men det har jo været der siden første gang jeg startede spillet, så det kan 99,9% sikkert ikke have noget med det at gøre
Jeg har haft samme problem, det var noget med gfx driver og directX |
|
|
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 17:04:07
|
Det var noget med mig her og der
Jeg skal jo vide hvad du gjorde |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 17:08:00
|
Det var noget med mig her og der
Jeg skal jo vide hvad du gjorde
Afinstallerede directX og installerede den igen (tror jeg) |
|
|
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 17:29:50
|
Nogen der vil være så venlig at fortælle mig hvor fanden man uninstallere DirectX? |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 18:26:40
|
bare smid ind en ny directx 9c
|
|
|
|
BIF
Bold-bestyrelsen
336 Posts |
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 18:58:43
|
Den virker ikke med ATI kort vel? |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 19:10:41
|
bliver nok svært... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 19:12:53
|
Jeg har prøvet at installere en nVidia driver på et ATI kort, virkede fint :S |
|
|
|
OnyX
341 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 19:21:11
|
Den virker ikke med ATI kort vel?
Lad være med det. www.ati.com - hvis du ikke har den nyeste driver så hent den der. Hvis det er den nyeste du har så installer en ældre version ;) DX kan ikke umiddelbart afinstalleres (jaja, alt er muligt, men drop det :P ), så du kan bare prøve at installere det igen (medmindre du allerede har prøvet det).
At det altid har været sådan med dit fifa er jo ikke noget man umiddelbart kan drage konklusion af ud fra din post. |
Stefan HSV forever!
|
|
|
Topic |
|