Author |
Topic |
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 19:41:59
|
quote: Originally posted by JBN
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Hvad med og vælge et hold i FIFA 07 og lave alle ens og ikke pille mere ved skoden . Da kan ingen si noget. SKal sanktens maile EA og si de skal lave en fifa.db block :)
100% enig så skal filen ikke rettes til efter nogle få's ønsker eller måske skulle vi prøve allerede ved t3 med ikke modificerede filer men plus legend for at få målmanden op på worldclass
to do nothing is to do something... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 20:07:17
|
Hvad med og vælge et hold i FIFA 07 og lave alle ens og ikke pille mere ved skoden . Da kan ingen si noget. SKal sanktens maile EA og si de skal lave en fifa.db block :)
- det er vel lige præcis det, der er blevet stemt mest på til T2 - holdet er barcelona.
Ole, det er helt korrekt at keeperen i T1 filen er langt bedre end Valdes-klonen fra Barcelona, som vi alle har fået nu. Ærgeligt at der ikke var flere, der ville stemme på T1+legend kombinationen - muligvis af uvidenhed, muligvis af dovenskab, muligvis pga forudindtagethed - måske bare fordi de synes det var den sjoveste.
|
|
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 20:38:23
|
quote: Originally posted by GoodPeace
- det er vel lige præcis det, der er blevet stemt mest på til T2 - holdet er barcelona.
Ole, det er helt korrekt at keeperen i T1 filen er langt bedre end Valdes-klonen fra Barcelona, som vi alle har fået nu. Ærgeligt at der ikke var flere, der ville stemme på T1+legend kombinationen - muligvis af uvidenhed, muligvis af dovenskab, muligvis pga forudindtagethed - måske bare fordi de synes det var den sjoveste.
Jeg stemte på den nuværende fil fordi det var den eneste mulighed der var for at komme tæt på EA stats, men havde selvfølgelig heller set Milan stats plus legend(men den mulighed var der desværre ikke) for at målmanden skulle blive bedre |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 17 Mar 2006 : 21:24:09
|
Efter at man er kommet igang med den nye sæson, vil jeg gerne lave en status. Jeg er godt tilfreds med den nye fil, den kører som den skal. Jeg har oplevet at det ikke er alle som har updateret til second edition fra 4/3-2006.. Generelt en mulighed til en evt. T3 fil at spillerne får mere boldkontrol og Målmanden generelt får bedre stats, men den tid den sorg/glæde. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Topic |
|