Author |
Topic |
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 20:48:48
|
Jeg vil godt stille forslag om at afstemning om spillefil op til T3 bliver afsluttet og resultatet offentliggjort INDEN deadline for tilmelding til T3. Det er vel kun fair, at man ved hvad man har at forholde sig til, når man vurderer om man gider spille en sæson mere.
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 20:52:11
|
Jeps hvis muligt gør vi det sådan ... men som du ved er der altid nogle sjove tidshensyn i forbindelse med ferie tilmelding etc. der gør sig gældende ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 21:08:29
|
men nu er t3 jo efter en sommerferie, så der er måske lidt mere tid, end der plejer at være....
alternativt kan man tillade en klausul i tilmeldingen, så man kan falde fra 24 timer efter spillefils valg er afsluttet. Jeg synes egentlig det er en dårlig ide, men samtidig er det rimeligt afgørende hvilken fil der stemmes ind..... |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 22:07:37
|
Enig med Claus her, så har man da mulighed for at træne det lidt inden sæson-start.
Enig i forslaget om en klausul
|
|
Edited by - BL on 08 Mar 2006 22:08:50 |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 22:56:50
|
Uanset hvor ringe en spillefil vi får valgt til T2, så syns jeg det er klamt og for ringe hvis vi ikke spiller T2 og T3 med samme fil, det kan fandme ikke være rigtigt at der skal en ny spillefil for hver T, det er sku for urutineret at fejl og mangler ikke er rettet efter 1. T .... bare min ydmyge mening.
Det fjerner sku alt flow i spillet, det som at starte forfra hver gang. |
|
Edited by - Keyboardcowboy on 08 Mar 2006 22:58:02 |
|
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet
286 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 23:15:45
|
enig med Keyboardcowboy
lad os beholde den samme fil folk må lære at lave med den.. hvis vi laver om på den så er der bare nogle andre der piver over filen og sådan kan vi forsætte i alle fifa spil der vil altid være nogen som synes filen er dårlig
i fifa 07 udsæt T1 en uge eller 2 og få lavet en fil en gang for alle
|
|
Edited by - Morfar on 08 Mar 2006 23:16:42 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 23:30:00
|
jeg kan godt lide denne fil. og ja jeg brokkede mig voer den i starten og ja mit synspunkt er ret farvet med hensyn til den her fil da det faktisk er sjovt at det er dem der levede på indlæg der mest stemte på denne fil men faktisk forringer deres spil Pånær bochum som har fundet sig godt til rette med den nye fil og spiller rigtig godt).
heldigvis er pause jo noget større imellem T2 og T3(plejer den at være) så¨man kan jo i første omgang stemme om der er flertal for at ændre den og så komme med ideer til hvordan den skal ændres hvis der er flertal for at ændre den. |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 23:41:43
|
tilbage til rødderne som argumentationen har været herfra hele tiden en spillefil uden tilretninger(bare fordi man kan) men en spillefil med originale EA stats og ens stats for alle hold, så kan man så diskuterer om det skal være med eller uden legend |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 23:43:35
|
er i tvivl om hvad du mener med originale EA stats? |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 23:52:49
|
han mener bare at du tager ea filen og udligner alle holdene og ikke andet. |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 00:07:43
|
quote: Originally posted by birthek
er i tvivl om hvad du mener med originale EA stats?
nu har jeg ikke tjekket hver enkelt spillers stats i de enkelte skills, og da barcalona ikke er det hold jeg spiller mest med,kan jeg ikke sige det 100% sikkert, men den spillefil vi har i t2 ligger langt fra hvordan Milan spiller med EA stats + legend. det jeg mener med originale stats er at tage et tophold evt. landshold fra EA og kopier statsene over på alle andre hold, det kan godt være det er det vi har i t2, men det virker ikke sådan på mig, men det kan sagtens være min fejl, at jeg ikke er vant til at spille med Barcalona. og misforstå mig ikke jeg er ikke utilfreds med filen, men valgte man fra starten en spillefil uden tilretninger var der ingen diskussion hvor alle(læs få) forsøgte at dreje tilretningerne i den retning som måtte passe deres spillestil bedst.
det kan godt være jeg vrøvler men det er over min sengetid |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 00:52:34
|
quote: Originally posted by JBN
quote: Originally posted by birthek
er i tvivl om hvad du mener med originale EA stats?
nu har jeg ikke tjekket hver enkelt spillers stats i de enkelte skills, og da barcalona ikke er det hold jeg spiller mest med,kan jeg ikke sige det 100% sikkert, men den spillefil vi har i t2 ligger langt fra hvordan Milan spiller med EA stats + legend. det jeg mener med originale stats er at tage et tophold evt. landshold fra EA og kopier statsene over på alle andre hold, det kan godt være det er det vi har i t2, men det virker ikke sådan på mig, men det kan sagtens være min fejl, at jeg ikke er vant til at spille med Barcalona. og misforstå mig ikke jeg er ikke utilfreds med filen, men valgte man fra starten en spillefil uden tilretninger var der ingen diskussion hvor alle(læs få) forsøgte at dreje tilretningerne i den retning som måtte passe deres spillestil bedst.
det kan godt være jeg vrøvler men det er over min sengetid
var heller ikke ment anklagende ... jeg undrede mig bare over hvad du præcis mente ... og fik svaret ;-)
well den spillefil vi har nu er lavet på baggrund af Valdes (87), Puyol (89), Xavi (86?) og Eto(91?)...
Jeg har prøvet at sammenligne med Brasilien og den eneste forskel af betydning ligger i forhold til målmanden, hvor han for Brasilien har 91 - dvs. 2-3%s forskel.
Jeg har ikke nærstuderet stats på alle parametre, men vil mene de er meget ens sådan som EA har bygget spillet op.
Derudover har vi taget ini.big filen i den ændrede udgave ind i T2 filen fra Multitool - dvs. de filer, der såvidt vides, afgør gameplaysettings osv. er direkte kopieret fra legend multitool.
Eneste tænkbare forskel kan ligge i forhold til de andre filer som multitool piller ved nemlig config.dat - der primært, igen såvidt vides, indeholder spilopsætning a la startmenuskærm, sprogsettings i menuer etc. og en fil som multitool tilføjer ved legend mode - nemlig locale.ini, der, såvidt vides, er den der aktiveres for at fjerne muligheden for skader.
Forslaget i tråden er generelt fornuftigt synes jeg, og lad os da endelig komme i gang så tidligt som muligt ... eneste problemer kan ligge i forhold til folks ferie osv. - men det burde ikke være et større problem
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 07:51:14
|
det vil så sige, at den spillefil vi har nu er lavet udfra 4 Barca spillere, og ikke et helt hold, som var oplægget udfra DMT'ernes ønsker i tråden om spillefiler til t2(sådan som jeg læser den) ???? |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 07:59:36
|
Du sidder ikke og siger at du vil have 11 forskellige spillere på hvert hold vel ?????
|
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 10:48:09
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Du sidder ikke og siger at du vil have 11 forskellige spillere på hvert hold vel ?????
jo, men jeg kender jo ikke noget til at lave spillefiler og hvor bøvlet det evt. er. Er der 11 forskellige spiller på f.eks Barcas hold med EA original fil, ja så ønsker jeg det også i dmt fil |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 10:52:28
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Jo Johnny... Det er præcis det Jan skriver, og jeg har samme menig der.. Det bliver skævt når alle på midtbanen er ens, og på alle de andre positioner. Kun bænken er uens, så jeg forstår Jans problematik, og synes holdene er sat "forkert" op.. ens alle steder, eller uens alle steder. |
|
|
|
Topic |
|