Author |
Topic |
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 10 Mar 2006 : 21:04:30
|
quote: Originally posted by GoodPeace
- og hvad fanden er meningen med alle de wannabe-GP medløbere, der pludselig mener det samme som mig? Så er jeg sgu da slet ikke bitter nok, hvis jeg bare er sådan en everybody-pleaser...damn...må jeg be om en dobbelt espresso - med ekstra mokka! NU!
HELT EniG MED CLAUS HER |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 10 Mar 2006 : 21:21:43
|
Bare rolig Claus , det er kun forbigående,og vi har stadig ikke glemt din Poul Krebs samling,sandalerne og din ugentlige jazzballet
|
|
|
|
Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet
302 Posts |
Posted - 11 Mar 2006 : 00:25:19
|
jeg overvejer meget om jeg skulle prøve, dame undertøj om onsdagen. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Mar 2006 : 00:34:56
|
quote: Originally posted by BL
Bare rolig Claus , det er kun forbigående,og vi har stadig ikke glemt din Poul Krebs samling,sandalerne og din ugentlige jazzballet
især det sidste lyder jævnt skræmmende ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 11 Mar 2006 : 00:37:53
|
Hvorfor ikke bare lave nogle officelle fair play regler? |
Strandfelta på EASO |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Mar 2006 : 01:49:27
|
quote: Originally posted by AaB-ern
Hvorfor ikke bare lave nogle officelle fair play regler?
well man kunne måske lave nogle retningslinier for fairplay ... altså hvad det generelt er en god idé at gøre ved skader, taktikskift osv. osv.
af to grunde vil det dog aldrig blive en del af reglerne; a) fordi hvis fairplay var skrevet som regler, ville fairplay som udgangspunkt ikke være fairplay, men regler, som man ville kunne straffes for at bryde b) det er meget, meget, meget svært at afgøre uenighed om fairplaybrud mellem to spillere. Hvis det var regler ville folk, der ikke har set kampene kunne blive tvunget til at vurdere om der var en skade før efter frispark, indkast osv. eller hvad det nu kunne være...
men måske en god idé med nogle retningslinier for fair play ... om folk vil følge disse er imidlertid deres egen sag ... som i rigtig fodbold... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 11 Mar 2006 : 02:18:20
|
quote: Originally posted by ThomasMorch
jeg overvejer meget om jeg skulle prøve, dame undertøj om onsdagen.
Så vil man ta` Zaragoza med bukserne nede, skal det altså ikke være om onsdagen |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 11:48:55
|
Har vi her i dmt regler for hvornår vi må "afbryde" en kamp og gå i menuen???? Skal der være spilstop eller kan man i princippet afbryde midt i et angreb?? |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 12:58:57
|
quote: Originally posted by SpeZ
Har vi her i dmt regler for hvornår vi må "afbryde" en kamp og gå i menuen???? Skal der være spilstop eller kan man i princippet afbryde midt i et angreb??
Man kan jo kun pause spillet når man selv har bolden... Så hvad er problemet? |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
OnyX
341 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 18:11:40
|
quote: Originally posted by IstvaN
quote: Originally posted by SpeZ
Har vi her i dmt regler for hvornår vi må "afbryde" en kamp og gå i menuen???? Skal der være spilstop eller kan man i princippet afbryde midt i et angreb??
Man kan jo kun pause spillet når man selv har bolden... Så hvad er problemet?
Da der kan afbrydes i et angreb, dvs. der kan afbrydes lige før straffesparksfeltet fx. og dermed - med lidt held - undgå en forsvarsspiller hvis modparten ikke lige er helt med eller hvad ved jeg. Er dog ikke noget afgørende efter min mening.
Iht. selve fair play så er det jo ikke en regl, men en "flink" gestus til modparten. Hvis man ikke spiller fair får man jo hurtigt et skidt ry for det og så er der nok nogle der ikke gider spille mod den person, så det er vel op til personen selv at afgøre om han vil spille fair eller ej. Jeg selv sparker altid bolden ud hvis jeg har den og min modstander har fået en skade (hvis jeg har opdaget det selvf.) og hvis jeg selv får en skade og har bolden laver jeg generelt udskiftningen med det samme. En undtagelse kan være hvis det er 5 minutter før slutfløjt og jeg er bagud - så lader jeg altså min skadede spiller være inde på banen.
Hvis en modstander har bolden ved en skade på en af hans egne spillere og han ikke skyder den ud så er det jo hans egen fejl - han skal i hvert fald ikke forvente at jeg skyder den ud når jeg har fået fat i bolden efterfølgende. |
Stefan HSV forever!
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 19:33:47
|
Man må snotte en dame i fjæset hvis der er ild i hende overskæg... Se det er fair play... |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 23:45:31
|
quote: Originally posted by daugaard
Man må snotte en dame i fjæset hvis der er ild i hende overskæg... Se det er fair play...
er det ikke kun hvis det den der gamle stribede fede dame fra Torino? |
|
|
|
AaBManden
296 Posts |
Posted - 20 Mar 2006 : 13:36:10
|
jeg er enig med Andreas, lige som fodbold i virkelig heden. hvis nu modspilleren sparker bolden ud pga. skadet spiller skal ud, så får man jo indkastet, tag indkastet og spark den ned i modstanderens ende |
Ingen Kode-Ole - Ingen DMT
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 20 Mar 2006 : 13:59:11
|
Altså jeg har aldrig været ude for sådan noget mine modstandere og mig selv spiller da meget ordenligt, men hvis det er, må man jo bare gøre op med sig selv om man vil spille fair play eller ikke. Nogle har det godt med at spille fair play, selvom det kan føre til nederlag, mens andre bare er ligeglade og oftes vinder. Men dem der spiller fair play må jo have det godt med sig selv, mens dem der ikke gør det må have det lidt skidt nogle gange, det er meget svært at afgøre syntes jeg. |
|
|
|
Topic |
|