FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Fairplay
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Fairplay
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  23:10:51  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil gerne i denne tråd uddele en fairplay pris til Martin ( Notts C)
I aftenens liga kamp som jeg taber 4-0, er min målmand ved at sparke bolden ud, men taber den lige foran fødderne på modstanderen.
Han kan i realiteten bare trille bolden i nettet, men vender om og spiller bolden rundt i stedet for. I denne kamp bliver der ikke fokuseret på hvor stor sejren skal være, men mere på at det sociale kommer i højsædet. Martin...tak for en meget fair spillet kamp.

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO

Edited by - Don Corleone on 16 Mar 2006 23:17:58

Stonie
Kegle-bold dreng

109 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  23:14:50  Show Profile  Click to see Stonie's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg mener nu at Notts County hedder Martin

Martin Steen
Tottenham Hotspurs
DMT siden T3 2005
Ingen titler - udover at jeg vandt 2. div i T1 2006 (?) tror jeg nok.
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  23:16:14  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Godt gået Martin og godt rettet Martin

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  00:02:57  Show Profile  Reply with Quote
Velbekom, og TFK, Torben. Skulle det være en anden gang

Go to Top of Page

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet

302 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  00:05:24  Show Profile  Reply with Quote
Buuuh Martin notts C

Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  01:11:05  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
havde han været bagud havde han nok scoret..ska du se...

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  08:08:50  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fair play ville være og gi op bolden til den Tosse målmand

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  08:16:42  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Morfar

havde han været bagud havde han nok scoret..ska du se...

Ja, man skal da endelig ikke give manden lidt credit...

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  09:33:31  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Godt gået martin..

fair play allways

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  10:16:54  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Fair play ville være og gi op bolden til den Tosse målmand

ja aflever du bare bolden til ham vidar, så han kan fumle den ind i sit eget mål .

Tim, Henrik han kommer bare med en god pointe, men da stadig godt gået af martin da målscoren nogen gange kommer til at afgøre det.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  13:06:52  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jaja, jeg synes bare den var en lidt kedelig reply - nok bare mig...

Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  13:40:20  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er meget i tvivl om manden ville have gjort det samme, hvis han var bagude? - Næppe!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  14:08:39  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Esben Lauritsen

Jeg er meget i tvivl om manden ville have gjort det samme, hvis han var bagude? - Næppe!

Nå ok ... men så kan det jo ikke være fairplay det han har gjort ifølge fairplayloven ... eller...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  14:31:02  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Esben Lauritsen Posted - 17/03/2006 : 13:40:20
--------------------------------------------------------------------------------

Mod dig ville jeg nok have banket den op igennem nettaget som aldrig før set og jublet til et gult kort fra dommeren ! gnæk...

Go to Top of Page

Tv3-Luna

302 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  14:38:00  Show Profile  Reply with Quote
LOL

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page