Author |
Topic |
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 09:25:38
|
Indtil ca. 2004 havde vi tvungne kampreferater i DMT ... det fungerede på den måde, at et par kampe i hver runde i hver division var markerede, og hjemmeholdet skulle så smide et referat af kampen når den var spillet (ofte aftalte man, at vinderen skrev referatet, da det ikke er så sjovt når man har tabt) ...
Er der stemning for at vi genindfører dette ... eller skal det bare fungere som nu?
Det skal siges at der ikke kræves længere stilelignende referater på 400 sider ... men blot 10-15 linier som minimum....
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 09:42:39
|
der er opbakning fra Milan lejren til forslaget,det er altid spændende og sjovt at læse hvad der sker i de andre kampe, selvom dere ikke er kommet mange kampreferater herfra(0) |
|
|
|
Yasir
256 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 09:59:56
|
det er vel fint nok. men øhh. har lidt staveproblemmer i dansk, så ved ikke hvor godt det vil blive hvis jeg f.eks skulle skrive en kampreferat. |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 10:34:22
|
det har jeg sgu også yasir, det er derfor nå jeg skriver referater nu at jeg tjekker igennem afsnit for afsnit for alle mine taste fejl.
især mine klassiske: avr, ahr,emre,blvier osv.
og jeg prøver også at rette nå jeg sætter referater ind for andre og jesper gør det også indimellem.
Jeg syntes også det er en god ide med de tvungen referater i et par kampe og alle der vil tage referater kan jo bare gør det og sende det til ledelsen@fifa-online.dk og som jesper siger bare 10-15 linjer |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 10:49:59
|
quote: Originally posted by caleb22
det har jeg sgu også yasir, det er derfor nå jeg skriver referater nu at jeg tjekker igennem afsnit for afsnit for alle mine taste fejl.
og jeg prøver også at rette nå jeg sætter referater ind for andre og jesper gør det også indimellem.
Jeg syntes også det er en god ide med de tvungen referater i et par kampe og alle der vil tage referater kan jo bare gør det og sende det til ledelsen@fifa-online.dk og som jesper siger bare 10-15 linjer
Der er da allerede en boks til referat nederst på indsendings siden |
Strandfelta på EASO |
|
|
Asse
475 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 11:00:26
|
Klart det er spændende at læse kampreferater..
... Men mener ikke man skal tvinge det over DMTerne men blot opfordre dem til at gøre det. Alternativt kunne man lave en liste over dem, der har lyst til at skrive referat og markere de kampe hvori folkene fra listen indgår. |
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
|
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 11:01:01
|
Jeg er imod.
Vi brugte det da jeg var med sidst og nu er jeg altså ikke den store Holger fortæller og synes mildest talt det er lidt nedern, at skulle side og remse et kampforløb op. I mine øjne er det spild af tid |
Michael Larsen AC Milan 1. Division Bronze T2 2002
- Billede under udarbejdelse =) |
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 11:07:10
|
jeg er enig med asse men det er heller ikke sjovt at skrive kamprefarat og heller ikke med min lortehukommelse så det gider jeg ihvertfald ikke
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 11:44:34
|
God idé med referater, jeg er selv en af dem som skrive et i ny og næ. Jeg synes ikke at folk skal tvinges til det, så bliver det noget magværk. Folk skal gøre det frivilligt. Det man kunne gøre var det opfordre folk til det, så kunne det være at flere kom ud af busken. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 22:07:59
|
Hvis andre begynder på det ville jeg nok også kunne finde på at skrive det engang imellem |
Strandfelta på EASO |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 22:32:46
|
quote: Originally posted by AaB-ern
Jeg syntes også det er en god ide med de tvungen referater i et par kampe og alle der vil tage referater kan jo bare gør det og sende det til ledelsen@fifa-online.dk og som jesper siger bare 10-15 linjer
Der er da allerede en boks til referat nederst på indsendings siden
Nu lyder foreslaget på TVUNGNE referater, hvis jeg forstår den ret |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 22:36:45
|
quote: Originally posted by zinky
Der er da allerede en boks til referat nederst på indsendings siden
Nu lyder foreslaget på TVUNGNE referater, hvis jeg forstår den ret
Og det syntes jeg ikke er godt, for hvis det er tvunget kan det blive noget makværk, så er det næsten som at sidde og finde nøgleord i dansktimerne , men hvis man kan lave det en gang imellem, kan det blive rigtigt godt. |
Strandfelta på EASO |
|
|
casper_d
328 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 22:38:12
|
Er heller ikke for tvungne referater. Må ærligt indrømme at jeg ikke gider at lave kampreferater for "ubetydelige" ligakampe. Men tvungne referater til finaler i de forskellige cup-finaler ville være i orden.. |
Casper Dam - ex-Palermo Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 22:53:12
|
quote: Originally posted by casper_d
Er heller ikke for tvungne referater. Må ærligt indrømme at jeg ikke gider at lave kampreferater for "ubetydelige" ligakampe. Men tvungne referater til finaler i de forskellige cup-finaler ville være i orden..
Ja, eller hvis man lyster det, det kan da også bruges til top eller bund kampe i divisionerne |
Strandfelta på EASO |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 23:02:20
|
Er heller ikke for tvungne referater. Må ærligt indrømme at jeg ikke gider at lave kampreferater for "ubetydelige" ligakampe. Men tvungne referater til finaler i de forskellige cup-finaler ville være i orden..
Ja, eller hvis man lyster det, det kan da også bruges til top eller bund kampe i divisionerne
Hvis man lyster.. sådan er det jo nu |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 18 Mar 2006 : 23:04:53
|
quote: Originally posted by zinky
Ja, eller hvis man lyster det, det kan da også bruges til top eller bund kampe i divisionerne
Hvis man lyster.. sådan er det jo nu
'
Nemlig, efter en sejr i en meget spændene kamp kan jeg hvertfaldt have lyst til at fortælle hele verdenen om det |
Strandfelta på EASO |
|
|
Topic |
|