FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Kampreferater: Tvang?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Kampreferater: Tvang?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  09:25:38  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Indtil ca. 2004 havde vi tvungne kampreferater i DMT ... det fungerede på den måde, at et par kampe i hver runde i hver division var markerede, og hjemmeholdet skulle så smide et referat af kampen når den var spillet (ofte aftalte man, at vinderen skrev referatet, da det ikke er så sjovt når man har tabt) ...

Er der stemning for at vi genindfører dette ... eller skal det bare fungere som nu?

Det skal siges at der ikke kræves længere stilelignende referater på 400 sider ... men blot 10-15 linier som minimum....

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  09:42:39  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
der er opbakning fra Milan lejren til forslaget,det er altid spændende og sjovt at læse hvad der sker i de andre kampe, selvom dere ikke er kommet mange kampreferater herfra(0)

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  09:59:56  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er vel fint nok.
men øhh. har lidt staveproblemmer i dansk, så ved ikke hvor godt det vil blive hvis jeg f.eks skulle skrive en kampreferat.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  10:34:22  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
det har jeg sgu også yasir, det er derfor nå jeg skriver referater nu at jeg tjekker igennem afsnit for afsnit for alle mine taste fejl.

især mine klassiske: avr, ahr,emre,blvier osv.

og jeg prøver også at rette nå jeg sætter referater ind for andre og jesper gør det også indimellem.

Jeg syntes også det er en god ide med de tvungen referater i et par kampe og alle der vil tage referater kan jo bare gør det og sende det til ledelsen@fifa-online.dk og som jesper siger bare 10-15 linjer

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  10:49:59  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

det har jeg sgu også yasir, det er derfor nå jeg skriver referater nu at jeg tjekker igennem afsnit for afsnit for alle mine taste fejl.

og jeg prøver også at rette nå jeg sætter referater ind for andre og jesper gør det også indimellem.

Jeg syntes også det er en god ide med de tvungen referater i et par kampe og alle der vil tage referater kan jo bare gør det og sende det til ledelsen@fifa-online.dk og som jesper siger bare 10-15 linjer

Der er da allerede en boks til referat nederst på indsendings siden

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  11:00:26  Show Profile  Reply with Quote
Klart det er spændende at læse kampreferater..

... Men mener ikke man skal tvinge det over DMTerne men blot opfordre dem til at gøre det. Alternativt kunne man lave en liste over dem, der har lyst til at skrive referat og markere de kampe hvori folkene fra listen indgår.

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  11:01:01  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er imod.

Vi brugte det da jeg var med sidst og nu er jeg altså ikke den store Holger fortæller og synes mildest talt det er lidt nedern, at skulle side og remse et kampforløb op. I mine øjne er det spild af tid

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  11:07:10  Show Profile  Reply with Quote
jeg er enig med asse
men det er heller ikke sjovt at skrive kamprefarat og heller ikke med min lortehukommelse så det gider jeg ihvertfald ikke
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  11:44:34  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
God idé med referater, jeg er selv en af dem som skrive et i ny og næ. Jeg synes ikke at folk skal tvinges til det, så bliver det noget magværk.
Folk skal gøre det frivilligt.
Det man kunne gøre var det opfordre folk til det, så kunne det være at flere kom ud af busken.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  22:07:59  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis andre begynder på det ville jeg nok også kunne finde på at skrive det engang imellem

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  22:32:46  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaB-ern

quote:

Nu lyder foreslaget på TVUNGNE referater, hvis jeg forstår den ret

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  22:36:45  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:

quote:

Nu lyder foreslaget på TVUNGNE referater, hvis jeg forstår den ret

Og det syntes jeg ikke er godt, for hvis det er tvunget kan det blive noget makværk, så er det næsten som at sidde og finde nøgleord i dansktimerne , men hvis man kan lave det en gang imellem, kan det blive rigtigt godt.

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

casper_d

328 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  22:38:12  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er heller ikke for tvungne referater. Må ærligt indrømme at jeg ikke gider at lave kampreferater for "ubetydelige" ligakampe. Men tvungne referater til finaler i de forskellige cup-finaler ville være i orden..

Casper Dam - ex-Palermo
Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  22:53:12  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by casper_d

Er heller ikke for tvungne referater. Må ærligt indrømme at jeg ikke gider at lave kampreferater for "ubetydelige" ligakampe. Men tvungne referater til finaler i de forskellige cup-finaler ville være i orden..

Ja, eller hvis man lyster det, det kan da også bruges til top eller bund kampe i divisionerne

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  23:02:20  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

Ja, eller hvis man lyster det, det kan da også bruges til top eller bund kampe i divisionerne

Hvis man lyster.. sådan er det jo nu

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 18 Mar 2006 :  23:04:53  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:

quote:

Hvis man lyster.. sådan er det jo nu

'

Nemlig, efter en sejr i en meget spændene kamp kan jeg hvertfaldt have lyst til at fortælle hele verdenen om det

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.135.207.204