Author |
Topic |
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 21:55:50
|
Om antilag patch. Som jeg synes skaber meget forvirring når personer skal afvikle kampe. Har den ene forkert fil så ryger kampen ud. Det er min mening . Og Claus synes jeg snakker pis så han kicker mig fra #fifa-forever. Derfor !
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:01:04
|
Du er velkommen til at ytre din mening på lige vilkår med alle andre ...
Vanvittig spam, posts der kun er rettet mod enkelte andre personer eller lignende har ingen berettigelse her - derfor blev posten lukket...
Hvis du vil diskutere antilag - så fyr løs |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Yasir
Fast mand på førsteholdet
256 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:03:15
|
ja, jeg synes vi skal fortsat den fil vi har fra starten af t2, også glemmer vi antilag. dumt midt i en T man får afvide man kan bruge 2 forskellige filer som ikke passer sammen..
men claus, det er også fedt du gider bruge tid på lag. Virklig dejligt at se. |
|
Edited by - Yasir on 04 Apr 2006 22:06:45 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:07:19
|
der er vedlagt en vejledning til brug ...
der er som tidligere nævnt ingen tvang af nogen art, men det kan afhjælpe problemer - derfor kan folk benytte det som en mulighed...
og hvis man læser vejledningen fremgår det ret klart hvordan man skal forholde sig med hensyn til brug / afinstallering af antilag patch |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:11:23
|
jaja fuck det hele |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:12:25
|
I orden jeg gik over stregen her på forum . Men han må tåle og hører min mening på Irc. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:13:13
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
I orden jeg gik over stregen her på forum . Men han må tåle og hører min mening på Irc.
enig ... |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:14:03
|
Det du så fint og fornemt formulerer her, er en vel-argumenteret mening.
Som svar til den mening, er der kun at sige, at det er jo nøjagtigt det samme som med spillefilen og multitool - hvis man ikke har de samme patches, ændringer, etc lagt ind på begge sider, så giver det naturligvis problemer. Det handler blot om at spillerne skal tænke over hvilke filer de har inde og hvilke de ikke har inde - og siden filen er relativ ny, så er det et spørgsmål om tilvænning.
Til gengæld for det besvær, så får man mulighed for at afhjælpe de lag-probs, som skyldes for hårdt belastet GPU i den ene eller begge pc'er.
Det du skrev på IRC, var 10 paste af den samme linie (MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha), heraf 5-6 stykker efter du blev bedt om at bidrage konstruktivt til lag-problemerne.
Jeg kickede dig, fordi dine paste af platte tåbeligheder kun kunne medvirke til at forvirre de 2 spillere, som prøvede at spille en kamp.
Jeg er ikke med i ledelsen, og det er ikke ledelsens umiddelbare ønske, at jeg er OP på vores chan, så jeg vil prøve om jeg kan ændre det selv.
Jeg glæder mig stadig til at høre dine konkrete, konstruktive og brugbare forslag til hvad folk kan gøre for at komme lag-problemerne til livs. (ja, så godt dit bidrag til snak om spyware og partition-winXP i den anden tråd, så jeg ved du kan finde ud af at bidrage fornuftigt) |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:16:50
|
det har ingenting med at den virker eller ikke virker ..
Jeg har ikke problemer med lag mod nogen af modstanderne mine. Men ser stadig personer på Irc der kommer ud fra en kamp og de har havt forskjællige filer inde.
Det jeg har lagt mærke til. Og så skriver jeg det 1 gang . Så skriver Lisbeth at han ik hører noget . Så skriver jeg et par ganger til. Så kommer Goodpeace at jeg ik skal snakke sådan og knyte sylten. Så fyrer jeg af nogle linier til . Så må han kicke mig ud af channel . Derfor. Der stod Muhahahaha bag i slutten af den setning. Tag bare sidste stik du Claus. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:21:11
|
jeg sætter streg over den her diskussion ævl måske. Og Claus du er ingen Spade eller hvad jeg nu skrev . Men og komme den lag til livs tror jeg ik man kan magte helt. Så selv at du og Casper(palermo tror jeg det var eller Stonie) prøvede og spille kampe men selv med antilag patch så var der lag. Noget bedre måske men ik helt som jer ønsket.
Det som jeg mener er at der er måske nog at forvirre spillere med fra før nu. Men så længe det ikke er tvang så er den i vinkel her . |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:22:48
|
Det er ik alle der læser heller at hvis ikke andet er aftalet så er det uden antilag en kamp skal afvikles. Ikke alle leser denne setning som stod her på sitet en plads. PS ! FUCK LYON pt.
|
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:23:48
|
Og ikke vores kære Nørgaard men Carew CL spadene
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:28:04
|
quote:
FoF|Lisbeth: jeg har stadig anitlag slået til [joey: ik mig.. DMTBOT enables 'Voice' status for FoF|Lisbeth FoF|Lisbeth: så det derfir FoF|Lisbeth: derfir FoF|Lisbeth: derfor [21:43] MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha FoF|Lisbeth: synes jeg kunne høre nogen vrævle FoF|Lisbeth: vrøvle MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha FoF|Lisbeth: andre der kunne høre et eller andet MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: nu hørte dui FoF|Lisbeth: Der er en underlig summen herinde MILAN|VidarO-TV: nu hørte du [21:44] peter6 has joined GoodPeace: vidar, kom nu med noget konkret og bedre til at undgå lag MILAN|VidarO-TV: hvorfor Fof fof er død DMTBOT enables 'Voice' status for peter6 GoodPeace: istedet for det bræk du lukker ud MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha GoodPeace: sgu ikke til at holde ud at høre på MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha GoodPeace: biatch FoF|Lisbeth: Antilag virker GoodPeace kicked MILAN|VidarO-TV: MILAN|VidarO-TV
døm selv.
Jeg er ikke længere OP på irc chan. |
|
|
|
Yasir
256 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:44:18
|
quote: Originally posted by GoodPeace
quote:
FoF|Lisbeth: jeg har stadig anitlag slået til [joey: ik mig.. DMTBOT enables 'Voice' status for FoF|Lisbeth FoF|Lisbeth: så det derfir FoF|Lisbeth: derfir FoF|Lisbeth: derfor [21:43] MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha FoF|Lisbeth: synes jeg kunne høre nogen vrævle FoF|Lisbeth: vrøvle MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha FoF|Lisbeth: andre der kunne høre et eller andet MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: nu hørte dui FoF|Lisbeth: Der er en underlig summen herinde MILAN|VidarO-TV: nu hørte du [21:44] peter6 has joined GoodPeace: vidar, kom nu med noget konkret og bedre til at undgå lag MILAN|VidarO-TV: hvorfor Fof fof er død DMTBOT enables 'Voice' status for peter6 GoodPeace: istedet for det bræk du lukker ud MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha GoodPeace: sgu ikke til at holde ud at høre på MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha GoodPeace: biatch FoF|Lisbeth: Antilag virker GoodPeace kicked MILAN|VidarO-TV: MILAN|VidarO-TV
døm selv.
Jeg er ikke længere OP på irc chan.
er man lidt ked af inter fik lidt tæsk i cl måske ? |
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 04 Apr 2006 : 23:28:28
|
Dog ikke for at blande mig i denne diskussion :)
MEN kan da se at nogen herinde stadig forstår at copypaste/udstille sine fellow DMT´ere i et forum som dette
*GAAAAAAAAAB!*
KIKS! |
|
Edited by - Murphie75 on 04 Apr 2006 23:33:41 |
|
|
Tv3-Luna
302 Posts |
Posted - 05 Apr 2006 : 04:05:38
|
I er forkert på den
jeg skulle spille en kamp med Joey. Vi snakkede lidt om vi skulle bruge Antilag patch, Så skriver Vidar hans "mening", som vi ved han kan ! Jeg blev ikke forvirret Claus!. jeg skrev; "jeg kan ikke høre noget" Fordi jeg godt kan lide at drille Vidar, vidste ik i var blevet uenige om det. Det var bare lidt Vidar "Spam" ! og mig der tog pis på Vidar
Ps; Antilag patch virker!. kredit til Claus for den. Ikke sikkert! den virker hos alle, men der er meget mere "flow" i det når jeg bruger den. kan godt se, der blir en mere ting at aftale, inden man siger GK! så må vi vise demokrati! på DMT.
Ved godt jeg kommer til at spille på San Siro når jeg skal møde Jan. Hvis jeg skal møde Bo D, han elsker grafik! det kan jeg ik se et problem i. Jeg ser det som en "FEAUTUR" (kan ik stave til det) et hjælpe middel som Claus har arbejdet med, som man kan bruge som hjælp. og det kræver bare en genstart af spillet for at skifte mellem Antilag.
Mit forslag er vi alle spiller noget mere fifa og diskutere mindre.
Lisbeth har talt, alle rejse jer
|
|
Edited by - Tv3-Luna on 05 Apr 2006 05:27:29 |
|
|
Topic |
|