FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - En Radio DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 En Radio DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 08 May 2006 :  22:39:26  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey alle sammen..
Nu er vi et par stykker der har siddet og roddet lidt med at spille lidt radio over nettet, og det har da været mega hyggelígt.
Nu har jeg så det fine foreslag, at vi får lavet egen officiel Radio, med de nyeste nyheder indenfor DMT og sportens verden hver time, når nu der er en DJ online.
Årsagen er, at jeg snart får sat en streamings server op, så vi kan streame ud over verden og ved der er 2 DJs, hvis ellers folk er friske på idéen.. Andre DJs vil self også blive en vigtig ting, men hvis vi starter i det små..

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 08 May 2006 :  23:16:24  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well hvis I kan få det til at køre lyder det da som et glimrende forslag ... dog husker vi alle, at musik til offentlig præsentation er underlagt regler for koda/grammex afregning

men gl - og vi poster gerne reklame for det på sitet

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 09 May 2006 :  18:03:40  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Awww ingen musik, kun en nyheds station.

Er det ikke 50.000 kr hver måned man skal betale for at få lov til at spille musik?
Og meget af det "gratis" musik man kan hente på nettet, er stadig under Koda.

Spasser firma, tjerne sgu alt for mange penge :P

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002

Edited by - Apollo on 09 May 2006 18:04:12
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 09 May 2006 :  18:18:47  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Apollo

Awww ingen musik, kun en nyheds station.

Er det ikke 50.000 kr hver måned man skal betale for at få lov til at spille musik?
Og meget af det "gratis" musik man kan hente på nettet, er stadig under Koda.

Spasser firma, tjerne sgu alt for mange penge :P

koda er nonprofit ;-) ... derudover er jeg i gang med at undersøge mulighederne, kan være vi kan ryge under en undtagelse for reglerne, da vi definitivt ikke har et kommercielt øjemed..

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 09 May 2006 :  20:38:47  Show Profile  Reply with Quote
det er da en glimragende ide jeg støtter den 110%
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 09 May 2006 :  22:42:39  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg syntes også det er en rigtig god idé så kan vi få noget reklame.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 10 May 2006 :  10:43:50  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Chrallle

Jeg syntes også det er en rigtig god idé så kan vi få noget reklame.

Nu bliver det en ikke kommerciel radio, og mest for DMT og deres venner.

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 13 May 2006 :  23:23:12  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

det er da en glimragende ide jeg støtter den 110%

hold kæft joans glimragende
men jeg synes det er et perfekt foreslag john

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 14 May 2006 :  22:10:22  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Ja endelig godt mred tråd som jeg har tonsvis af her. Saxon Priest maiden Purple sabbath def blue murder well name it and I got it

LETS GO FUCKIN CRAZY

Citat Mr osbourne

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.22.79.165