Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts |
Posted - 10 May 2006 : 21:21:02
|
Jeg er jo den gamle hippie her i foretagnet og ville på den ene side være ked af DMT navnet forsvinder fra overfladen. DMT er en institution blandt fifa gamers her i landet meget mere end vi tror er Jeg sikker på.
Tænk på hvor mange der er kommet og gået igennem årene og de trofaste vender altid tilbage til mor DMT.
Ikke alt i livet skal være mainstream trendy og følger strømmen. Ikke at Jeg er konserativ af karakter men min holdning i forhold til DMT navnet er konservativt det indrømmert Jeg gerne.
Vi er vel linket op på diverse søgeportaler således vi springer lige i hovedet på folk når de søger efter en fifa turnering online både ind som udenlands.Evt. bekymringer om vi ikke favner bredt nok tror jeg er ubegrundet. Vi har siden min tilgang i 2000 holdt et gennemsnit imellem 40 - 50. Jeg mener at kunne huske da JJ og Jeg var ledere at vi var oppe på 52 den ene sæson.
JJ skaffede os på chart.dk og jeg reklamerede i alverdens nyhedsgrupper der debatere spil generelt. Jeg reklamerede i sportsgrupper hvor debatten fra real time sport måske kunne lokke folk til cyber ball ? Det gav helt sikkert resultater med den aktive del
Skal vi være større kan vi ikke riskere med for mange delatger at vejen til superligaen hvor alle vil spille bliver for lang og svær så folk opgiver ævret.
Skal Jeg meget imod mit ønske komme med et forslag til det forældede M i DMT kunne det være et O for ONLINE....DOT = Dansk online turnering eller Danish online tournament.
Lad mig understrege dette ikke er for at skyde den helt igennem fantastisk ledelse noget i skoene for det arbejde de gør for os alle er enestående. Jeg ville bare forsøge at "forsvare" DMT navnet en smule ikke at jeg for urolige nætter over det måske falder væk..
Forsat god debat fra den gamle
|
René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen. |
 |
|