Author |
Topic |
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 13 Jun 2006 : 21:02:56
|
Forslag om ens størrelser på bannere i DMT
jeg foreslår at man indfører ens størrelser på bannere I DMT ( 80 X 700 pixels ville vær fint) og at man samtidig tillader brugen af animationer for at gøre det lidt sjovere og mere farverigt
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 13 Jun 2006 : 23:13:30
|
Der er en grund til at animationer ikke er tilladt - jeg kunne se da dig og Torben havde jeres på. Hvis man kiggede ned igennem tråden blev ens øjne hele tiden forstyrret af de animationer, så jeg synes det er helt i orden, at det ikke er tilladt... |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 13 Jun 2006 : 23:21:55
|
Enig... Det ville jo ligne Las Vegas... |
|
Edited by - daugaard on 13 Jun 2006 23:22:53 |
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 13 Jun 2006 : 23:30:46
|
YEPPER ...lad os få lidt Las Vegas til DMT.
|
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 13 Jun 2006 : 23:47:19
|
det hedder en smule selv kontrol så genere det ikke en.
jeg syntes det er helt fint med gif ainmationer hvilket gør forum mindre "tørt"
|
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 13 Jun 2006 : 23:52:34
|
personligt synes jeg de er irriterende fordi de fjerner opmærksomheden fra teksten ... men altså hvis folk synes vi skal tillade dem - så gør vi bare det - man har trods alt stadig muligheden for at fjerne bannervisning, hvis man ikke gider se på andres bannere ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 08:44:53
|
Kan ikke forstå dem der har noget imod animationer, det handler vel bare om at focusere, og kan slet ikke se problemet hvis man kan slå dem fra.
Se bare Torbens det var dælme da et smukt banner, ja det var faktisk kunst, og det berigede vores forum, og gjorde det meget mere farverigt.
Hvad er holdningen til størrelsen?
Er der noget sted man kan læse reglerne for forum?
Væk med konservatisme ind med fornyelse og liberalisme
|
|
Edited by - JBN on 14 Jun 2006 09:53:52 |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 10:05:57
|
der er krav på 80 X 700 pixels på banner i forvejen Men selv ville jeg ikke have noget imod animerede bannere.. prøvede det selv på et tidspunkt, men fik næsten revet hovedet af |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 14:01:00
|
det er fint som det er nu... |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 14:54:37
|
Hvordan er det nu ???????????????
man kan jo spørge sig selv hvad forskellen på de bannere som Torben og undertegnede havde og så på at skifte banner hvert 3. sec. er?
man kunne jo også sætte delayet op, så de kun skiftede hvert minut
man kunne jo også forstille sig en stille protest, med en micro øjebæ af et banner oppe i det højre hjørne |
|
Edited by - JBN on 14 Jun 2006 15:23:47 |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 16:41:03
|
animerede bannere er omtrent lige så idiotisk en ide som at indføre reklamer på dmt - som også vil være en gang animeret lort.
- ja, man kan fjerne banners - men eftersom de fleste skriver deres navn i deres banner, så kan man ikke så let se hvad folk hedder, hvis man slår dem fra.
Animerede bannere er ikke sjove, spændende, underholdende, flotte eller noget som helst andet positivt - de er bare idiotiske. |
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 17:41:14
|
quote: Originally posted by GoodPeace
animerede bannere er omtrent lige så idiotisk en ide som at indføre reklamer på dmt - som også vil være en gang animeret lort.
- ja, man kan fjerne banners - men eftersom de fleste skriver deres navn i deres banner, så kan man ikke så let se hvad folk hedder, hvis man slår dem fra.
Animerede bannere er ikke sjove, spændende, underholdende, flotte eller noget som helst andet positivt - de er bare idiotiske.
Hold kæft, det er da et af de mest livsglade og positive indlæg jeg længe har læst - du forstår virkelig at udtrykke din overlegne afsky for dette emne, Claus... |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 17:48:33
|
quote: Originally posted by Tem
quote: Originally posted by GoodPeace
Animerede bannere er ikke sjove, spændende, underholdende, flotte eller noget som helst andet positivt - de er bare idiotiske.
Hold kæft, det er da et af de mest livsglade og positive indlæg jeg længe har læst - du forstår virkelig at udtrykke din overlegne afsky for dette emne, Claus...
tror konen har serveret trippel espresso med ekstra brændte bønner og 95% mørk chokolade for manden i morges |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 21:40:45
|
Btw, hvordan laver man animerede billeder? |
Strandfelta på EASO |
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 21:50:27
|
Man kan lave det med noget der hedder Easy Gif. Faktisk rimelig enkelt at bruge. |
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 14 Jun 2006 : 21:54:09
|
quote: Originally posted by Mr.Corleone
Man kan lave det med noget der hedder Easy Gif. Faktisk rimelig enkelt at bruge.
Koster det penge? |
Strandfelta på EASO |
|
|
Topic |
|