FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Ud med Holland!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 Ud med Holland!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 25 Jun 2006 :  23:20:42  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er længe siden jeg har set et fodboldhold spille så usportsligt på alle planer. Jeg er lykkelig for, at det var Portugal, der gik videre. Jeg var gået grædende i seng hvis Holland havde formået at score et par mål! For det havde de absolut ikke fortjent!

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 25 Jun 2006 :  23:25:02  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Yep
totalt unfair play.
Godt portugal vandt.

Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 25 Jun 2006 :  23:26:57  Show Profile  Reply with Quote
Ja Mega godt portugal vandt jeg har altid syntes holland var verdens mest usportslige hold i dag blev det endelig bevist SÅDAN PORTUGAL godt i fik de skidesprællere ud!!!
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Jun 2006 :  23:29:53  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well ... et tamt hollandsk hold, der i den grad manglede styring på midtbanen og en stabil angriber helt fremme...

mener at dommeren meget tidligt i kampen sætter sig selv for meget i fokus, selvom alle hans advarsler for såvidt kan forsvares ...

...men enig i at Holland gik klart mest over stregen (underholdende var det da )

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 25 Jun 2006 :  23:59:41  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes dommeren klarede det hamrende godt. Mange andre dommere ville være gået grædende fra banen efter den omgang. Synes helt klart, at alle advarsler var fuldt berettigede.

Edit:
"Det var på mange måder en rædselsfuld kamp og dommeren bidrog ikke til, at gøre det bedre", sagde van Basten efter kampen,"De mange afbrydelser i anden halvleg gav alt for lidt sammenhængende spilletid og det trak niveauet betydeligt nedad".

Hold kæft man, at han ikke engang selv kan se det!

Edited by - Tem on 26 Jun 2006 00:22:09
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  00:45:10  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det med dommerkastet var da Figo's egen skyld. Han ville tage et normalt dommerkast, end at lade Cocu sparke den væk.
Og at så Deco sparker manden ned bagefter, er da til direkte rødt kort, og bortvisning fra VM.

Fuck et tamt Portugal hold.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  01:46:55  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Apollo

Det med dommerkastet var da Figo's egen skyld. Han ville tage et normalt dommerkast, end at lade Cocu sparke den væk.
Og at så Deco sparker manden ned bagefter, er da til direkte rødt kort, og bortvisning fra VM.

Fuck et tamt Portugal hold.

Tamt portugal hold?!?!? du har da vidst ik set kampen portugal var mindre end halvt så unfair som holland har aldrig set et mere unfair hold hvis der har en unfairplay pris vil holland få den med alle stemmer er fuldkommen uenig i din mening og det tror jeg også alle andre her er!
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  04:57:43  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er jo kun fordi alle så de første minutter hvor lille Ronaldo blev stemplet og så stempler alle Holland.
Ja det var ikke flot og burde have givet direkte rødt kort til Boula.

Ellers det var vel også nærmest det eneste. Da det alle taler om, er det med det dommerkast. Og det er Figo's egen skyld, og var fuldstændig fair, hvad Holland gjorde.

Folk stop nu med at blive hjernevasket af de mest tamme kommentator på DR. De har 1 mening, og ændrer den ikke under en kamp. At de har hadet Holland hele tiden, gør jo ikke Holland til de slemme.
Se nu hvad Figo gør, før I bare hører på dem.

Man kunne se at næsten alt hvad Portugal gjorde var et hævntogt, og var dem som hidsede Holland op. Hævn hører ikke til i fodbold, så smid Portugal ud.
Der burde have været flere røde kort til Portugal, og det røde til Boula i starten.

Og bare rolig, jeg så hele kampen, men heldigvis har jeg givet op med DR's kommentator og hører ikke på dem.

Tror mere på du har hørt kampen og ikke set den.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  08:55:17  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL apollo tag lige de oranje briller af.

Du lyder næmest som om du havde penge på holland.

Go to Top of Page

Tv3-Luna

302 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  09:10:41  Show Profile  Reply with Quote
synes det var en god og fair spillet kamp,

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  12:08:30  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

LOL apollo tag lige de oranje briller af.

Du lyder næmest som om du havde penge på holland.

Ole havde penge på både Portugal og Holland, at de skulle nå finalen.
Det er min mening, nu da Portugal har ødelagt mine bets pga. deres hævnagtig spil.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  14:52:27  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tv3-Luna

Hahahaaaa... kanon kommentar der mesterhak!

Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  14:57:24  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tv3-Luna

Helt enig
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic