FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - HADER ITALIEN!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 HADER ITALIEN!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  18:55:55  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu er det fandme nok!!!
AUSSIE FOREVER!!!!!

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  18:59:57  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den hadeklub melder jeg mig gerne ind i. Endnu et hold, der bare ikke kender ordet fairplay...

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 26 Jun 2006 :  20:00:55  Show Profile  Reply with Quote
ja det var så ufortjent og slet ik fair at filme sig til et straffe i min 93
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 07 Jul 2006 :  21:27:21  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes også det er så klamt at se på de filmer så meget , eller er det kun mig der synes det ?

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  00:19:46  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nej nej nej ! så vinder de fandme også VM ! ;S

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Stonie
Kegle-bold dreng

109 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  00:24:20  Show Profile  Click to see Stonie's MSN Messenger address  Reply with Quote
Forza Italia!

Martin Steen
Tottenham Hotspurs
DMT siden T3 2005
Ingen titler - udover at jeg vandt 2. div i T1 2006 (?) tror jeg nok.
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  00:27:31  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja så skidt da... Men dengang de filmede sig til det straffe mod Australien var jeg sku tosset på dem... Men fair nok. Jeg vandt da 100dkr i et væddemål med Ole...

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  10:16:17  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nææææ du sagde efter ordinær spilletid.
JEg har lært noget af tipstjenesten.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  10:25:08  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Af de 2 hold som stod i finalen, så var det bedst at italien vandt, frankrig er så kedelige. Italien kan i de mindste spille fodbold, normalt er jeg meget efter italienere, men synes faktisk at de har spillet i år i vm. Klart det bedste hold, som har formået kun at lukke et selvmål ind.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  11:15:48  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
I anden omgang var iallfall Frankrige bedst

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  12:46:17  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
spez hvilken kamp så du?
Jeg så en hvor frankrig fra 2 halvleg og frem var klart bedst.
Frankrig har vokset hele vejen igennem og slået brasilien og spanien mens italien havde en noget lettere vej til finalen plus en dommer der forærede dem sejren imod australien og er drillo 2.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  13:29:47  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du er bare harsk over at have tabt 100dkr til mig...

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  13:43:39  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bare rolig bo hævnens time kommer den 9 august når sundby sender LFA ud af dong cup.

Og bare rolig pengene er sendt til Nørre alslev lokal bank hvor de får den med posten da de ikke har internet der endnu

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.104.175