Author |
Topic |
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 08 Jul 2006 : 11:08:53
|
præcis ole, vi er enige |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 08 Jul 2006 : 14:02:09
|
en fil som t2 med maxet goalie og dårligere heading og bedre forsvar især ift. bold kontrol Håber at den bliver T3 fil......!!!!! ::::) |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 10 Jul 2006 : 15:17:18
|
Efter forumdebatten har vi udarbejdet 4 testfiler I kan prøve af, og desuden debattere yderligere ændringer af i samme tråd - http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3696
Der er fire testfiler
- T2 filen ... det samme som T2
- Testfil m. bedre målmand ... som T2, men med maxet målmand
- Testfil m. bedre målmand og dårligere heading for angreb/midtbane, samt bedre forsvar mht. deres boldomgang - derudover som T2
- T1 filen ... det samme som T1 - dvs. modificeret fil med maxet målmand, men UDEN Legend sværhedsgrad!
Herudover indeholder filen den spillefil, som vi bruger i DMTs sommerturnering, så I ikke skal installere alt for meget frem og tilbage.
Download filen her - http://fifa-online.dk/data/dmt_2006_test_t3_nlp.exe
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 10 Jul 2006 : 17:37:19
|
Det ser jo spændende ud med de 4 testfiler, og glæder mig til at teste dem, har dog lige luret lidt i statsene, og det bemærkes at i t1 filen havde angriberne stats 75 i headning og i t2 filen 70 og i test filen med nedsat headning 55(glæder mig til at se t1 filen til fifa o7) hvorimod skud er nogenlunde det samme i alle filer.
tror dog at det bliver en klar fordel for kantspillerne med den nedsatte headning da man så kan bruge skud tasten i stedet for afleveringstasten(det giver samme resultat og betegnes ikke som bug) |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 10 Jul 2006 : 17:43:51
|
quote: Originally posted by JBN
Det ser jo spændende ud med de 4 testfiler, og glæder mig til at teste dem, har dog lige luret lidt i statsene, og det bemærkes at i t1 filen havde angriberne stats 75 i headning og i t2 filen 70 og i test filen med nedsat headning 55(glæder mig til at se t1 filen til fifa o7) hvorimod skud er nogenlunde det samme i alle filer.
tror dog at det bliver en klar fordel for kantspillerne med den nedsatte headning da man så kan bruge skud tasten i stedet for afleveringstasten(det giver samme resultat og betegnes ikke som bug)
svært at sammenligne mellem t1 fil og de andre, fordi den ikke bruger legendsettings ... der kunne spillerne formodentlig have heading -231 og alligevel ville de der indlæg gå ind?
men vi må bare teste ... kan altid lave flere filer ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Topic |
|