FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - LAG OG LORT!!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 LAG OG LORT!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MR-LarZEN
Fast mand på førsteholdet

492 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  21:15:18  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det kan satme ikke være rigtigt at man spiller en kamp hvor det lagger af helved til, taber naturligvis og bagefter får fortalt af modstanderen, at det måske var fordi ham/hende hostede et andet internet spil i baggrunden.

Efter så meget snak om lag og folk der er trætte af det, så burde man sgu have nok hjerne til, at tænke sig om en ekstra gang når man ved det pisser folk af. Også selvom man har en forbindelse sat til den største server i verden og man kan kalde sin linie 2345532 mbit. DET KAN STADIG GØRE SÅ LORTE FIFA LAGGER!

Ja sure miner og jeg beklager mit sprog, men jeg gider sq ikke bruge min tid på et spil, hvor ingen af mine spillere reagere når jeg trykker og især ikke når det formentlig kunne have været undgået.

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  21:30:19  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
jeg kan kun give dig ret..

men hvis det laggede så meget hvorfor gik du så ikke ud og gjorde opmærksom på problemet???

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  21:35:54  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fordi der normalt ikke er noget at gøre ved lag, men det kunne der jo så ha' været i denne situation..

Jeg må dog forvente at en spiller som man ikke ligefrem kan kalde nybegynder burde kører en mere skarp linie, men nej..

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  23:06:29  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvad skulle det ind på forummet for...?

Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 29 Jun 2006 :  19:56:35  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fordi folk kan lærer af det.. Det kunne du ikke lige se eller hvad?

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 29 Jun 2006 :  20:05:38  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hehe, det lyder som om du er en meget bitter mand mr-larzen

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 29 Jun 2006 :  20:24:13  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja.. Hva regner du med Peter.. Vi har sq da haft længe åbent i banken idag

Nej det er ikke så slemt.. Men kan ikke forstå hvorfor det kan være så svært, at prøve på at få et spil til at lagge mindre.. Til gavn for begge parter..

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000