FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - B.I.F. på besøg i min virksomhed i præstø.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 B.I.F. på besøg i min virksomhed i præstø.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  10:03:33  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Her til morgen 10.07.06 fik vi virksomheds besøg af Brøndbys suppe spillere... Det var helt kanon... Fik en sludder med René Meulensteen om fremtiden i Brøndby og han så den som en stor ære at overtage trænerjobbet efter Laudrup. Han er meget sikker i sin sag at Brøndby tager titlen denne sæson.

B.I.F.'s tourbus i Præstø...

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  11:17:03  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Længe leve Dan Eggen

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  11:59:43  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Puddelhår og ingen fortænder. Men en supermand af rang!

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  13:27:18  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Desvære måtte jeg ikke tage billeder af spillere og træner grundet medie forlig m.m.
Men her er lidt flere billeder fra besøget:

Nice wheels...

Nice bar...

Nice seats...

Nice ride...

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 10 Jul 2006 :  15:41:44  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så fik jeg endeligt lov til at få et billede af Rene... Hyggelig fætter for i øvrigt.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 11 Jul 2006 :  22:54:36  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
du har for lidt at lave i sommervarmen Bo - det er sgu steget dig til hovedet, så du er faret i ps-huset og leget tosse

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 12 Jul 2006 :  00:24:28  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.112.208