Author |
Topic |
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 30 Jul 2006 : 16:32:47
|
Fik en idé til hvordan vi bliver bedre til at holde på de nye, der tilmelder sig turneringen...
Well idéen er at 4-6 DMT´ere der i forvejen er aktive og spiller masser af FIFA melder sig, som en del af buffersquad, der aktivt tager kontakt til nye spillere for at game FIFA, og som generelt kan kontaktes angående spørgsmål ...
Jeg håber der sidder nogen derude, der kunne lokkes til at hjælpe med denne opgave ... rent praktisk vil man modtage en mail hvergang en ny bliver godkendt, og planen er så at man add´er folk på msn og hører om de har styr på tingene / vil spiller FIFA ... derfor er det naturligvis vigtigt at man rent faktisk gider det her ... det skal ikke være en pligt men skal drives af lyst ;-)
meld jer til undertegnede og hjælp dmt
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
AaB-ern
Fast mand på førsteholdet
357 Posts |
Posted - 30 Jul 2006 : 17:19:30
|
Fedt hvis man kunne finde nogen med tid og lyst til det |
Strandfelta på EASO |
Edited by - AaB-ern on 30 Jul 2006 17:27:20 |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 13:12:57
|
Er der nogen der har meldt sig til buffersquad?
- det er jo en rigtig god ide, og jeg kunne da godt forestille mig at være med i buffersquad i 2. geled - forstået på den måde, at jeg altid gerne spiller kampe mod buffere (så kan de også få nogle nemme point på ladderen, når de vinder over mig) |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 13:27:06
|
nej ingen der har meldt sig
udover mig ... og ole |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 13:40:34
|
Lyder rigtig fedt Jesper, jeg skal lige se om jeg kan have tid til det, så tror jeg også at jeg melder mig. Men kontakter dig bare senere. |
|
|
|
Asse
475 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 13:45:56
|
Jeg synes idéen er ganske fremragende..
I sin tid tilmeldte jeg mig med et par venner som var ok til det med computere..
Jeg havde selv utroligt svært ved det, så en så simpel opgave som at lægge spillefil ind osv. forekom mig utrolig svært. Er rimelig sikker på, at jeg var skredet igen, hvis jeg ikke lige havde nogle bestemte ved hånden til at hjælpe mig.
Har også snakket med et par buffere som specielt har problemer med at overskue "alle" de ting.
Super idé |
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 15:12:57
|
det er en god ide
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 17:01:00
|
Jesper.. jeg er selvskrevet på den liste.. troede du vidste det.. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 15 Aug 2006 : 00:39:44
|
husk lige, når I har slappet lidt af efter den hektiske T3 opstart, at når I alligevel skal rydde op i bufferlisten, så kan I lige indføre en dato for tilmelding og/eller dato for seneste ladderkamp på listen over buffere - så er det lidt sjovere at kigge på den lange liste, og vælge en man gider tage fat i... |
|
Edited by - GoodPeace on 15 Aug 2006 00:39:58 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 15 Aug 2006 : 00:47:53
|
quote: Originally posted by GoodPeace
husk lige, når I har slappet lidt af efter den hektiske T3 opstart, at når I alligevel skal rydde op i bufferlisten, så kan I lige indføre en dato for tilmelding og/eller dato for seneste ladderkamp på listen over buffere - så er det lidt sjovere at kigge på den lange liste, og vælge en man gider tage fat i...
way ahead of you...
incoming aktivitetsniveau, sidste kamp etc. for buffere og andre i dmt på ladderen .... men kan godt gå lidt tid før det er klar... vi er allesammen lidt forpustede og har brug for et kort hvil |
|
|
|
Topic |
|