FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT "Buffersquad"
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 DMT "Buffersquad"
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 30 Jul 2006 :  16:32:47  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fik en idé til hvordan vi bliver bedre til at holde på de nye, der tilmelder sig turneringen...

Well idéen er at 4-6 DMT´ere der i forvejen er aktive og spiller masser af FIFA melder sig, som en del af buffersquad, der aktivt tager kontakt til nye spillere for at game FIFA, og som generelt kan kontaktes angående spørgsmål ...

Jeg håber der sidder nogen derude, der kunne lokkes til at hjælpe med denne opgave ... rent praktisk vil man modtage en mail hvergang en ny bliver godkendt, og planen er så at man add´er folk på msn og hører om de har styr på tingene / vil spiller FIFA ... derfor er det naturligvis vigtigt at man rent faktisk gider det her ... det skal ikke være en pligt men skal drives af lyst ;-)

meld jer til undertegnede og hjælp dmt

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 30 Jul 2006 :  17:19:30  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fedt hvis man kunne finde nogen med tid og lyst til det

Strandfelta på EASO

Edited by - AaB-ern on 30 Jul 2006 17:27:20
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  13:12:57  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er der nogen der har meldt sig til buffersquad?

- det er jo en rigtig god ide, og jeg kunne da godt forestille mig at være med i buffersquad i 2. geled - forstået på den måde, at jeg altid gerne spiller kampe mod buffere (så kan de også få nogle nemme point på ladderen, når de vinder over mig)

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  13:27:06  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
nej ingen der har meldt sig

udover mig ... og ole

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  13:40:34  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lyder rigtig fedt Jesper, jeg skal lige se om jeg kan have tid til det, så tror jeg også at jeg melder mig. Men kontakter dig bare senere.

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  13:45:56  Show Profile  Reply with Quote
Jeg synes idéen er ganske fremragende..

I sin tid tilmeldte jeg mig med et par venner som var ok til det med computere..

Jeg havde selv utroligt svært ved det, så en så simpel opgave som at lægge spillefil ind osv. forekom mig utrolig svært.
Er rimelig sikker på, at jeg var skredet igen, hvis jeg ikke lige havde nogle bestemte ved hånden til at hjælpe mig.

Har også snakket med et par buffere som specielt har problemer med at overskue "alle" de ting.

Super idé

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  15:12:57  Show Profile  Reply with Quote
det er en god ide
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  17:01:00  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jesper.. jeg er selvskrevet på den liste.. troede du vidste det..

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 15 Aug 2006 :  00:39:44  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
husk lige, når I har slappet lidt af efter den hektiske T3 opstart, at når I alligevel skal rydde op i bufferlisten, så kan I lige indføre en dato for tilmelding og/eller dato for seneste ladderkamp på listen over buffere - så er det lidt sjovere at kigge på den lange liste, og vælge en man gider tage fat i...

Edited by - GoodPeace on 15 Aug 2006 00:39:58
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 15 Aug 2006 :  00:47:53  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

husk lige, når I har slappet lidt af efter den hektiske T3 opstart, at når I alligevel skal rydde op i bufferlisten, så kan I lige indføre en dato for tilmelding og/eller dato for seneste ladderkamp på listen over buffere - så er det lidt sjovere at kigge på den lange liste, og vælge en man gider tage fat i...

way ahead of you...

incoming aktivitetsniveau, sidste kamp etc. for buffere og andre i dmt på ladderen .... men kan godt gå lidt tid før det er klar... vi er allesammen lidt forpustede og har brug for et kort hvil

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.220.94.189