FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - AGF - Hvor stopper nedturen?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 AGF - Hvor stopper nedturen?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Hugobart
Fast mand på førsteholdet

472 Posts

Posted - 06 Aug 2006 :  23:28:42  Show Profile  Reply with Quote
Lad os starte med facts: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=58999

Agf taber altså.. På hjemmebane i 1. div. Til oprykkerne fra Næstved. Jeg vil gå så langt til at sige at AGF er til grin. Hvor meget kan man byde de ellers meget trofaste fans?
Hvornår skal træneren gå af? Nu har han været der i over et ½ år, og det er jo en Evighed på Evigvang eller hvad dælen det hedder.

Hvornår kræves Brian Steen Nielsens afgang og hvad laver han egtenlig, udover at se sur ud?

Hvad sker der hvis AGF ikke rykker op? er det the end of AGF as we know em? Altså i konstant nedrykningsfare og køb af middelmådige spillere ..

Faktum er at nedturen ingen ende vil tage og så vil jeg sprøge AGF's fans.. Vil I stå model til meget mere af det her eller tager I snart aktion? Jeg ved at hvis det var mit hold så havde jeg gjort noget.. ikke smide penge efter en langhåret svensker (host Grahn), men måske vise min vrede over for klubben eller something!

Lars

Edited by - Hugobart on 06 Aug 2006 23:29:59

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  21:58:14  Show Profile  Reply with Quote

Ingen må søge sit eget !

Spredte skal vi styrte !

Men samlet skal vi stige !

SVAR NOK?!

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  22:05:43  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
alternativt svar

AGF 2
Næstved 3

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  22:07:59  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
yep minder om
Brøndby 6
Skagen 7

og brøndby havde 7 landsholdspiller og kommende europamester samt verdens bedste målmand på holdet

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  22:11:17  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
har svært ved at se forbindelsen til resten af tråden ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  22:13:30  Show Profile  Reply with Quote
Alternativt svar?

Nu skuffer du mig, Jesper - Havde aldrig troet at du kunne debattere på et så lavt plan - Men overraskelser skal man opleve mange af

Men igen -

Hvordan kan det være i sidder og godter jer over en anden klubs "krise" eller mangel på succes ?

Man skulle jo mene i som ægte fans havde nok i jeres egen ?

FOCUS!

Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  22:24:28  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu er det vel ikke en krise fordi man taber ÉN kamp? Jeg mener det er set før i fodboldverdenen at hold taber.. OGSÅ hjemme... OGSÅ til "dårlige" hold.

Jeg vil vove og påstå at efter 10 kampe er GF i toppen. En svipser sker og kommer i ny og næ.

Sidste år BIF i Horsens og FCK mod Silkeborg.

Men kalde det krise og nedtur fordi de taber 1 kamp...jeeez...

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  22:43:31  Show Profile  Reply with Quote
Well..

Hugobart keder sig bare så ingen grund til at kommentere på dette...

Ville også klæde Jesper at skrive en mere saglig post..

Vil gerne diskutere AGF.. men ikke så længe bagtanken er at ødelægge det for AGFs fans..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  22:47:40  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
har ingen bagtanke ... personligt ...

jeg vedkender mig gerne at jeg synes at AGFs ledelse de sidste 15 år har været usandsynlig talentløs, og grunden til at jeg kan kommentere på at de taber på den måde er, at jeg mener der eksisterer en jubeloptimisme i gf, der har manglende rod i virkeligheden.

faktum er at klubben er i kæmpe kæmpe krise...

det er mildest talt en skandale hvis de ikke rykker op, og sålænge der hersker den her nonchalante "vi klarer den, vi er gf" stemning blandt klubbens folk ... så vil jeg blive ved at have den samme holdning ... kom med noget reel fight så vil mit synspunkt også ændre sig

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  23:09:04  Show Profile  Reply with Quote
For det første ser jeg ikke AGF som et hold i krise..
AGF er rykket ned nu, og vi har vænnet os til en ny situation..

For det andet har AGFs ledelse ikke været elendig i 15 år...
Måske de seneste 10 år...

For det tredje er det skidt, hvis vi ikke rykker op... det er jeg enig i.. For det er AGFs ambition jo..

Ligesom det er BIFs ambition at slutte på mindst en 2.plads, så det skal betegnes som en lige så stor katastrofe for dem, hvis ikke det sker..

Husk at se holdene i forhold til ambitionsniveauet..

Den der "jeg klarer den stemning" findes ikke mere... Der er ingen af spillerne, der inden kampen går ind og undervurderer spillerne...

Synes det er useriøst og usagligt at starte sådan en tråd efter AGFs 2.kamp i 1.division..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  23:15:57  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
mener at et nederlag på hjemmebane på 3-0 er ved pause er et udtryk for netop - undervudering

og mener ikke indlægget er useriøst da jeg ser AGFs udvikling over de sidste 10 sæsoner eller hvor lang tid de har ligget i bunden af suppen...

de er stadig i krise ... de mangler seriøs styring ... og de mangler at tage det alvorligt at de er i krise...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  23:19:49  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er det samme med alkoholiker. De indser ikke at de er det og det er der faren ligger. Nu skal jeg ik blande mig i synspunkter . Men efter 2 kamper så ved vi ik hvordan resten går.

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 07 Aug 2006 :  23:36:27  Show Profile  Reply with Quote
Jesper come on..

Kan kun beklage, at du tager udgangspunkt i en kamp og vurderer AGF derudfra mht undervurdering af modstanderne..

Der er sket en hel del i AGF siden de rykkede ned..
Ny ledelse, ny trup, ny sponsor..

At påstå at AGF er en klub uden styring er forkert efter min mening.. man har ryddet op i spillertruppen og i det hele taget skabt en god harmoni i truppen...

Forstår heller ikke hvorfor du vurderer AGF ud fra de seneste 10 sæsoner, når der sket så mange omstruktureringer siden.. ikke mindst på det seneste...

Er der nogle der kan vende skuden, så er det Ove P.. Han har prøvet det før, og er måske den mest kvalificerede træner du finder til det i DK..

Desuden er det beklageligt at man efter AGFs 2.kamp i det hele taget begynder at komme med sådanne påstande..
Lad os lave en tråd om 10 kampe og vurdere om AGF er et hold i krise..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 08 Aug 2006 :  11:47:23  Show Profile  Reply with Quote

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 10 Aug 2006 :  17:09:33  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
er det en ny træner i agf?

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 10 Aug 2006 :  17:10:55  Show Profile  Reply with Quote
Nej da ;)

Det er en af de onde ånder fra Fredensvang..

Den hedder Badpeace

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.189.143.150