Author |
Topic |
|
Stonie
Kegle-bold dreng
109 Posts |
Posted - 08 Aug 2006 : 21:13:06
|
Hej
Mens jeg skulle igang med mine play-off kampe, tænkte jeg lidt over noget. Hvorfor vælger man at afholde play-off kampene 1-2 måneder efter at selve sæsonen er sluttet, istedet for ugen efter eller sådan noget?
Man når tit at spille med mange andre filer, komme ud af form eller lignende, før man skal spille de vigtige kampe om oprykning eller nedrykning.
Jeg ved ikke om det har været diskuteret før, men jeg kunne ikke umildbart finde noget, så folk må gerne komme med deres mening om man skulle rykke play-offs frem.
Jeg ved selvfølgelig ikke om det er umuligt for ledelsen at finde tid til allerede at starte play-offs lige efter, men hvis det er muligt, synes jeg det ville være en fremragende idag, da folk stadig er i form og vant til filen, så man faktisk kan få den bedste mand til at rykke op, og den ringeste til at rykke ned.
Martin
|
Martin Steen Tottenham Hotspurs DMT siden T3 2005 Ingen titler - udover at jeg vandt 2. div i T1 2006 (?) tror jeg nok. |
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 08 Aug 2006 : 21:30:23
|
Ideen er god, playoff umiddelbart efter sæsonafslutningen jeg tror bare at problemet er at ingen ved før efter tilmelding til næste T hvormange der skal spille playoff og hvormange der rykker direkte op.
Jeg bakker forslaget op |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 08 Aug 2006 : 21:40:55
|
Jan rammer netop dilemaet med frameldingere og man ved ikke hvor mange der skal op og ned osv.
Men foreksempel hvis nummer 2 i 1 division pludselig stopper og dem fra nummer 3-6 har spillet playoff og nummer 3 er røget ud mod nummer 6, er det noget lort da han så var berettiget til den direkte oprykning og så vil der komme meget fnidder ud af det.
Men hvis det blev mere stabilt med fra og tilmeldingerne ville det måske kunne lade sig gøre.
For selvfølgelig er det da klart bedst for alle parter at man spiller lige efter sæson afslutning når man er i topform fifa mæssigt. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 10 Aug 2006 : 17:22:49
|
Man kan vist hurtigt fortsætte Ole's eksempel, og komme ud i et utal af situationer, hvor det bliver svært at vurdere hvad man skal gøre, hvis playoff er afviklet, og folk falder fra efterfølgende i perioden mellem T'er.
Selvom man kan være kommet ud af form, have spillet med andre filer, brækket fingeren osv, så skal vi måske bare opfatte playoff som en kvalifikation til at spille i den rigtige liga i den kommende sæson, og ikke som en afslutning på den foregående sæson.
Hvis man er blevet dårlig til fifa i pausen mellem T'er, så skal man jo heller ikke rykke op til den kommende sæson, da ens fifa-evner måske passer bedre til den division man er i. |
|
|
|
|
Topic |
|
|
|