FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Holdnavn på MSM
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Holdnavn på MSM
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 15 Aug 2006 :  21:16:19  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
et lille forslag! Jeg synes det ville være rigtigt dejligt hvis alle lige skrev deres holdnavn et eller andet sted på deres MSM så man hurtigt kunne finde sine modstandere(hvilket rigtigt mange allerede gør).

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 15 Aug 2006 :  21:24:59  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey Thomas

God idé ligesom vi måske skulle overveje det på irc kanalen også ... så lad det være en idé til alle

Derudover skal du lige smide dit navn i en signatur til din forumprofil

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 15 Aug 2006 :  21:25:00  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
lige en slags rettelse.. det er MSN og ikke MSM

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 15 Aug 2006 :  21:46:54  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Til folk som bruger MSN. Hent MSN messenger plus pakken. Der i kan man selv omdøbe folk til hvad de nu vil... Freedom of names lever!
MSN messenger PLUS PAKKEN kan hentes her!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 15 Aug 2006 :  21:56:06  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
*host*
Miranda*host*

Edited by - GoodPeace on 15 Aug 2006 21:59:16
Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 15 Aug 2006 :  22:40:51  Show Profile  Reply with Quote
syntes det er en rigtig god ide men kan man ik bare ha forkortelsen til sit hold f.eks. jeg bruger JBN-CFC for JBN- chelsea fc??
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 15 Aug 2006 :  23:32:54  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

*host*
Miranda*host*

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 16 Aug 2006 :  08:47:38  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Til folk som bruger MSN. Hent MSN messenger plus pakken. Der i kan man selv omdøbe folk til hvad de nu vil... Freedom of names lever!
MSN messenger PLUS PAKKEN kan hentes her!

Endnu bedre: Download Msn Live Messenger. Der kan man også selv give sine kontakpersoner navne. Personligt har jeg ikke tænkt mig at lave noget om på mit navn i msn, for det kan folk som sagt selv gøre hvis de har Plus eller Live...

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 16 Aug 2006 :  09:48:37  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
HØRT!

Go to Top of Page

Vidar
Grusbane fejeknægt

4 Posts

Posted - 16 Aug 2006 :  12:31:53  Show Profile  Click to see Vidar's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hørt :D

Vidar R DMTr
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 16 Aug 2006 :  15:24:00  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hørt! Det er da det bedste hvis folk selv koder dem de skal spille mods navn ind i msn. Jeg gider iværtigfælde ikke at kalde mig noget med mit hold, da jeg også bruger min msn til alle mine andre venner familie mm.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 16 Aug 2006 :  15:35:54  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote

Vidar(t.v) og Claus inviterer alle til www.miranda-im.org

som er super bra.

Edited by - Vidar Rekdal on 16 Aug 2006 15:37:53
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 16 Aug 2006 :  17:11:48  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Vidar(t.v) og Claus inviterer alle til www.miranda-im.org

som er super bra.

HAHA og lige til msn live kan man da man kan også give kontaktpersoner navne med miranda det er ligesågodt
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 16 Aug 2006 :  17:13:32  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Chrallle

Hørt! Det er da det bedste hvis folk selv koder dem de skal spille mods navn ind i msn. Jeg gider iværtigfælde ikke at kalde mig noget med mit hold, da jeg også bruger min msn til alle mine andre venner familie mm.

så ku du jo evt. lave en ny msn til dmt eller skrive det dit holdnavn under personelig meddelse
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Aug 2006 :  18:25:55  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
hahaah, Vidar - stærkt billede!

DMT bør jo ikke kræve at man navngiver sig på den ene eller anden måde, og heller ikke at man har 2 msn-konti.

Det bedste er sådan set at droppe standard M$N klienten, og istedet benytte Miranda - JOIN THE DARTHH SIDE, Gaim, Trillian, etc etc, eller hvis man absolut vil bruge den lousy standard klient, så kan man i det mindste forbedre den med msn+ eller lignende addons.

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 16 Aug 2006 :  20:04:07  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

quote:
Originally posted by Chrallle

så ku du jo evt. lave en ny msn til dmt eller skrive det dit holdnavn under personelig meddelse

Gider da ikke at have to msn klienter. MSN stryer!

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 13.59.69.109