Author |
Topic |
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 15 Aug 2006 : 21:16:19
|
et lille forslag! Jeg synes det ville være rigtigt dejligt hvis alle lige skrev deres holdnavn et eller andet sted på deres MSM så man hurtigt kunne finde sine modstandere(hvilket rigtigt mange allerede gør).
|
Thomas Ravnkilde, Werder Bremen |
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 15 Aug 2006 : 21:24:59
|
Hey Thomas
God idé ligesom vi måske skulle overveje det på irc kanalen også ... så lad det være en idé til alle
Derudover skal du lige smide dit navn i en signatur til din forumprofil |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 15 Aug 2006 : 21:25:00
|
lige en slags rettelse.. det er MSN og ikke MSM |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 15 Aug 2006 : 21:46:54
|
Til folk som bruger MSN. Hent MSN messenger plus pakken. Der i kan man selv omdøbe folk til hvad de nu vil... Freedom of names lever! MSN messenger PLUS PAKKEN kan hentes her! |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 15 Aug 2006 : 21:56:06
|
*host* Miranda*host* |
|
Edited by - GoodPeace on 15 Aug 2006 21:59:16 |
|
|
JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet
329 Posts |
Posted - 15 Aug 2006 : 22:40:51
|
syntes det er en rigtig god ide men kan man ik bare ha forkortelsen til sit hold f.eks. jeg bruger JBN-CFC for JBN- chelsea fc?? |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 15 Aug 2006 : 23:32:54
|
quote: Originally posted by GoodPeace
*host* Miranda*host*
|
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 16 Aug 2006 : 08:47:38
|
quote: Originally posted by daugaard
Til folk som bruger MSN. Hent MSN messenger plus pakken. Der i kan man selv omdøbe folk til hvad de nu vil... Freedom of names lever! MSN messenger PLUS PAKKEN kan hentes her!
Endnu bedre: Download Msn Live Messenger. Der kan man også selv give sine kontakpersoner navne. Personligt har jeg ikke tænkt mig at lave noget om på mit navn i msn, for det kan folk som sagt selv gøre hvis de har Plus eller Live... |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 16 Aug 2006 : 09:48:37
|
HØRT! |
|
|
|
Vidar
Grusbane fejeknægt
4 Posts |
Posted - 16 Aug 2006 : 12:31:53
|
Hørt :D |
Vidar R DMTr |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 16 Aug 2006 : 15:24:00
|
Hørt! Det er da det bedste hvis folk selv koder dem de skal spille mods navn ind i msn. Jeg gider iværtigfælde ikke at kalde mig noget med mit hold, da jeg også bruger min msn til alle mine andre venner familie mm. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 16 Aug 2006 : 15:35:54
|
Vidar(t.v) og Claus inviterer alle til www.miranda-im.org
som er super bra. |
|
Edited by - Vidar Rekdal on 16 Aug 2006 15:37:53 |
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 16 Aug 2006 : 17:11:48
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Vidar(t.v) og Claus inviterer alle til www.miranda-im.org
som er super bra.
HAHA og lige til msn live kan man da man kan også give kontaktpersoner navne med miranda det er ligesågodt |
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 16 Aug 2006 : 17:13:32
|
quote: Originally posted by Chrallle
Hørt! Det er da det bedste hvis folk selv koder dem de skal spille mods navn ind i msn. Jeg gider iværtigfælde ikke at kalde mig noget med mit hold, da jeg også bruger min msn til alle mine andre venner familie mm.
så ku du jo evt. lave en ny msn til dmt eller skrive det dit holdnavn under personelig meddelse |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 16 Aug 2006 : 18:25:55
|
hahaah, Vidar - stærkt billede!
DMT bør jo ikke kræve at man navngiver sig på den ene eller anden måde, og heller ikke at man har 2 msn-konti.
Det bedste er sådan set at droppe standard M$N klienten, og istedet benytte Miranda - JOIN THE DARTHH SIDE, Gaim, Trillian, etc etc, eller hvis man absolut vil bruge den lousy standard klient, så kan man i det mindste forbedre den med msn+ eller lignende addons. |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 16 Aug 2006 : 20:04:07
|
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
quote: Originally posted by Chrallle
Hørt! Det er da det bedste hvis folk selv koder dem de skal spille mods navn ind i msn. Jeg gider iværtigfælde ikke at kalde mig noget med mit hold, da jeg også bruger min msn til alle mine andre venner familie mm.
så ku du jo evt. lave en ny msn til dmt eller skrive det dit holdnavn under personelig meddelse
Gider da ikke at have to msn klienter. MSN stryer! |
|
|
|
Topic |
|