FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - En stor tak til en af lederne, for at jeg nu ...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 En stor tak til en af lederne, for at jeg nu ...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 12 Sep 2006 :  22:38:33  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kan den, der har gjort det ikke bare lige komme og forklare hvad der skete..?

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 12 Sep 2006 :  22:40:52  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det vil være en super idé, ja. Så har vi da andre synsvinkler end lige Johns, som er TOTALT negativ, og dermed ikke til at holde ud.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  07:57:07  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Det lyder som om du bare manglede en undskyldning for at stoppe John ......

Og så du pænt uden om Jesper's spørgsmål, der som Jesper siger en logisk forklaring på hvorfor man skulle quite kampen der....

Lyder mere som om at manden har scrollet op i menu'en for at starte kampen men er røget 1 gang for langt og derfor har quitet, er sket for den store JJ aswell ..... så'n er det at være ivrig

Manglede ingen undskyldning.

Scrolle op, findes ikke, da man forsætter kamp ved at trykker ESC (som keyboard spiller)

Det er da også fint nok John, kender ikke de der små keyboard finurligheder ...

Dog syns jeg ikke du kommer med et eneste fornuftigt argument for at han skulle quite, siger ikke at han ikke har quitet "var der jo ligesom ikke" kan bare ikke se logiken idet, og det tror jeg heller ikke du kan for ellers var du jo nok kommet med et godt bud på det......

at quitte med stillingen 2-2 og 10 min. igen .... virker ikke særlig logisk.

Og så må jeg som andre også har udtalt det sige, at det posetive indtryk jeg havde af dig, nu er helt forsvundet, for at quite mit i turneringen er bare en skod ting at gøre, og jeg vil da umiddelbart opfordre dig til også trække dig fra klanen, selvom DMT og klanen ikke hænger helt 100% sammen så er det den samme John begge steder, altså en man ikke kan regne med fuldfører tingene ......

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  10:34:30  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan heller ikke se hvorfor rasmus skulle quitte (men hvad ved jeg,rasmus er jo min kælledægge ifølge en vis person) men jeg sad og så kampen via bot og rasmus har en mand udvist og en skade og har kæmpet sig i undertal tilbage fra 0-2 til 2-2.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  14:36:07  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja grav ham nu for all del længre ned i gjørmen.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  17:11:13  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Spørgsmålet er om billedet ikke stammer fra Rasmus computer, således at det er John som har quitet ....

Ps: Syg humor kan forekomme

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  18:57:40  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hehe ja JJ...

John min gamle præstø kammerat. Du skal ikke quitte pga Rasmus... Det kan du sku ikke. Spil nu bare den kamp videre... Og rigtigt som andre har skrevet, du vi fortryde bittert! Du er et fast holdepunkt i DMT.... T-shirts, Klan DMT, Trommehvirvel og alt muligt andet...
Bliv dog!!!

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  20:39:24  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sikke en afsked jeg får. tak for de mange flotte ord Alle sammen

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  21:47:01  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
FEDT... Du bliver........ RADIO DMT STYRE!!!

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  21:50:56  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Radioen bliver, mine skøre kommentarer bliver, mit gode humør bliver, mine kampe i DMT forsvinder.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  22:01:43  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Radioen bliver, mine skøre kommentarer bliver, mit gode humør bliver, mine kampe i DMT forsvinder.

radioen bliver ikke officielt i dmt regi ... karantæne er karantæne ... og din udmelding er så irriterende for dine medspillere at din karantæne også gælder her ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  22:18:56  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
John hør her. Nu holder du fri resten af ugen fra DMT, den uge, sætter du dig ned hver dag og tænker over hvorfor, hvad der kan ske ved det(både for dig selv og for andre) og om du vil fortryde at du stopper herinde.
Vil som mange af de andre sige " Du kan ikke være en del af Klan DMT og så ikke en del af DMT - fifa-online.
Enten eller John.

Jeg havde virkelig et godt indtryk af dig medhensyn til at du fik spillet dine kampe var en fair play spiller, hjalp til herinde osv., men ALT forsvandt da du sagde "Jeg quitter" og så af så latterlig en grund, det er sku næsten til at græde over, af grin altså, over at nogle kan være så syge at quitte over sådan en lille bitte ting.

DU ER LATTERLIG! (Hvis du vel og mærket quitter)
Håber du bliver! FORZA JOHN

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 13 Sep 2006 :  22:22:12  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
stadig håber du bliver, det er ikke muligt. karantæne er trådt i kraft.

Hvorfor har jeg ikke rettigheder til at spille/lede den clan, som jeg selv startede for 1 år siden

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  13:23:54  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

stadig håber du bliver, det er ikke muligt. karantæne er trådt i kraft.

Hvorfor har jeg ikke rettigheder til at spille/lede den clan, som jeg selv startede for 1 år siden

Syntes jeg bare ikke. Enten spiller du fifa, eller også gør du ikke. Men så farvel da, det er virkelig tumbet af dig John.

Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  16:19:51  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Syns da john har ret til at spille i Clan DMT? Den har da ikke andet end Navnet at gøre med DMT ligaerne?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.15.144.162