Author |
Topic |
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 13 Sep 2006 : 10:48:02
|
http://www.ebold.dk/6280
|
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
Edited by - Apollo on 13 Sep 2006 10:54:45
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 13 Sep 2006 : 15:01:24
|
Nå efter lidt træning af fifa07 er her mit første indtryk af spillet.
Spillet minder meget om fifa06, man kan vel sige at det mere eller mindre er et nyt fifa world cup. Altså endnu en modificeret udgave af fifa06.
Menuerne osv er stort set identiske med fifa06. Spillerne løber meget firkantet, det er ikke så let at vende rundt som i fifa06. Det hænger nok sammen med at der er kommet flere detaljer, der er gjort mere ud af det, når spillerne modtager bolden.
Det er næsten umuligt at slå et indlæg eller lave et skud på mål, men det skal nok komme efterhånden. Der er også lavet forskel når man skal lave en spilning, hvis man trykker hurtigt laver den en lille kort og hvis man holder knappen inde, så spiller han længere.
Målmanden virker mere levende, skud tæt på mål tager han med fødderne i forhold til fifa06 hvor han stod stiv som et bræt. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet
286 Posts |
Posted - 13 Sep 2006 : 15:29:25
|
var der lag ? |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 13 Sep 2006 : 15:33:30
|
ja computeren laggede vildt og voldsomt |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 13 Sep 2006 : 16:31:01
|
det super fedt det nye her, tror det bliver svært at vinde med alt for mange mål |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 13 Sep 2006 : 16:32:25
|
hahaha right .... en klassisk udtalelse, der senere skal vise sig at blive modbevist
held og lykke i aften Morfar |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 13 Sep 2006 : 21:14:43
|
Men det tager MEGA lang tid at downloade. Min har stået og ventede på at den kunne komme til at downloade fordi serveren var fuld, siden kl. 15.00 nu. Og den er stadig ikke gået igang med at downloade. |
|
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 14 Sep 2006 : 01:02:48
|
Demoen kan hentes her uden tilmelding. http://www.3ddownloads.com/ |
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 14 Sep 2006 : 13:26:31
|
Fedt nok Torben.
Men nu har jeg så hentet det og har spillet lidt, og min mening er at det er MEGA fedt. AI funktionen er virkelig blivet arbejdet på. Spiller kan løbe sig meget lettere fri alt efter hvor de lige syntes de skal gøre. Det er virkelig blevet fedt, kan næsten ikke vente til den fulde version kommer. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 16 Sep 2006 : 18:09:00
|
Efter at have spillet 4-5 halvlege, er mit indtryk at det helt klart virker meget lovende. Boldens bane er gjort mere virkelighedstro og mere tilfældig - de skyder ikke så stift og præcist, som i tidligere udgaver - det er dog lidt underligt at de fleste spilninger ved jorden lige hopper lidt i starten, men der skal nok øves lidt med at holde knappen lidt inde. Jeg synes også det virker som om de skyder mere upræcist, hvis spilleren ikke har ro til skuddet eller ikke har ordentlig fodfæste - i 06 rammer de jo stort set målet hver gang man skdyer udefra.
Den nye synsvinkel ved hjørnespark er klart en forbedring, især for os der spiller med widescreen, fordi vi nu kan se hvad der sker foran mål.
Ved udspark og andre høje bolde er det fedt at man kan kæmpe sig plads foran modspilleren - jeg er spændt på hvordan det virker mod en anden spiller istedet for CPU'en.
Menu-strukturern ligner meget den gamle, men jeg synes den har fået en opfriskning, så den ikke er helt så idiotisk langsom som i 06.
Spillet kører iøvrigt helt fint på mit oldgamle geforce FX5200 (det er også med på listen af understøttede gfx kort), og jeg synes ikke man kan se den slow-motion effekt, der er i 06 ved udspark hvor kameraet panorerer over hele stadion - så det kan tænkes, at EA har været opmærksom på problemet med grafik som får det til at lagge i online spil - men det er bare et håb....
Alt i alt ser det godt ud, og jeg glæder mig egentlig til det kommer, og til vi kan komme igang med t1 - jeg tror det kan få min fifa-lyst i top igen! |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 16 Sep 2006 : 20:01:25
|
har spillet et par timer mod Junior, 2 on 1, og kan sige at målmanden sutter lige så meget som vi er vant til, også hvis man bruger demoexpander og vælger legend. gameplayet virker en del forbedret, specielt på forsvars området, men kan være lidt betænkelig mht. bug, man kan score fra midten, eller som det mindste fremtvinge hjørnespark, og det virker som om man kan lave indlæg fra midten af banen, med lidt øvelse. men det positive er at scoringerne ser realistiske ud. spillerne skifter også skillslevel alt efter hvilke positioner de har, dvs at en spiller med overallskil på 90 på en position kan ha 85 på en anden eller 92 på en tredie.
vores kamp endte 32-7 i Juniors favør
|
|
Edited by - JBN on 16 Sep 2006 20:21:26 |
|
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører
233 Posts |
Posted - 16 Sep 2006 : 20:14:04
|
Jeg synes det er spild af tid lige pt, men man skal nok lige vende sig til det.. |
Vinder af 2Div. |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 17:12:02
|
Jeg synes især, at boldens bane og udførelsen af skud er blevet meget bedre - det er blevet mere ála PES... |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 18:22:03
|
Fint nok... men glæder mig sku aller mest til at se om LAG bliver reduceret!!! |
|
|
|
|
Topic |
|