FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Afstemning!!!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 Afstemning!!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  15:15:43  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Allesammen.

Ledelsen har opfordret mig til at hold en T's pause i DMT indtil jeg har fået en bedere com.
Den afgørelse vi jeg ikk selv tage, så jeg ville høre jeres mening, men mit ord bliver det sidste.
jeg har ET krav hvis jeg skal holde pause, det er:
når jeg kommer tilbage skal jeg have Bayern München igen.
dette er blevet til min glædes klub og vi lderfor beholde den

Spørgsmålet er:
Skal Rasmus Pedersen (Bayern München, Lagmus) holde pause i DMT til han får en ny og bedre computer?

Stemmer:

"JA":
ll

"Behøves ikke":

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Edited by - AaBManden on 14 Sep 2006 15:33:01

AaB-ern

357 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  15:24:58  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, du er min evige konkurrent, men må sige ja, da jeg har følt vores kampe på det sidste simpelthen er blevet afgjort af lag. Desværre, desuden kan jeg røbe jeg også overvejer pause i T1 07

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  15:36:55  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
men så er denne afstemning udgyldig
man beholder ikke sit hold mere i pauser som blev nedstemt imellem T1 og T2 og gør vi undtagelse for dig vil alle beholde deres hold ved pause.

Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  15:37:42  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
så holder jeg ingen pause.
du opfodrede mig selv til det.

Edited by - AaBManden on 14 Sep 2006 15:38:01
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  15:41:24  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg har ikke opfordret til afstemnings post.

det er også noget man selv skal afgøre

Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  15:46:29  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

i gider ikk opfylde mine krav = ingen pause!

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  17:33:09  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaBManden

quote:
Originally posted by caleb22

du styrer naturligvis helt selv om du vil holde pause, og hvad Ole opfordrer dig til står ikke for min regning normalt, i dette tilfælde kan jeg dog delvist se en pointe i tingene eftersom din computer skaber problemer for dine modspillere - men altså du afgører helt selv hvordan og hvorledes - dmt har ingen regler på det her område...

det har vi til gengæld omkring holdskifte - hvor der absolut ikke er nogen grund til, at du skal behandles anderledes end andre der holder pause fra vores turnering...

nu ser vi hvad der sker med fifa 07 - kan jo være at tcp/ip protokollen er forbedret og spillet funker bedre hos dig ... ellers kan du stadig forsøge hardware indsamlingen ... personligt har jeg en psu jeg gerne donerer til formålet ...

så altså ... pause er helt op til dig selv om du vil ... men du får ikke dit hold fast

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  19:02:36  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaBManden

Hvad skulle "afstemningen" så til for? Du kan da sige dig selv at du ikke får lov at beholde dit hold, når du holder pause, og det er da en underlig måde at afgøre om man vil holde pause eller ej på...

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  20:33:08  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

nu ser vi hvad der sker med fifa 07 - kan jo være at tcp/ip protokollen er forbedret

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, dream on....

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  20:52:52  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Haha Claus

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  22:16:24  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by birthek

nu ser vi hvad der sker med fifa 07 - kan jo være at tcp/ip protokollen er forbedret

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, dream on....

Det kan da være Claus. Ikke alt den negative karma jeg fornemmer ved dig Claus, kom ud med det, dans med mig

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  23:02:22  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
tror kanskje han skal holde seg til fifa 97

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  23:34:27  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er ikke negativ karma (den har jeg nu ellers nok af på andre områder, men fred være med det), det er såmænd bare ganske simpel empirisk/erfarings-baseret statistik - EA har hidtil aldrig rigtig forbedret interface i fifa, så hvorfor skulle de begynde nu...

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  23:40:13  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

det er ikke negativ karma (den har jeg nu ellers nok af på andre områder, men fred være med det), det er såmænd bare ganske simpel empirisk/erfarings-baseret statistik - EA har hidtil aldrig rigtig forbedret interface i fifa, så hvorfor skulle de begynde nu...

sagde den faglærte statistikker, der kender sandsynligheden for at en undersøgelse baseret på 10 udgivelser fra EA sports giver noget som helst fingerpeg om, hvordan tingene vil udvikle sig i fremtiden

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  23:44:33  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja !! Køb dig en ny spand!

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  23:47:17  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er statistik på et meget højt niveau, og det indebærer nogle helt specielle analyser af EA's interne magtkampe og socio-politiske spil på direktions-gangene, primært mellem de evigt pengegriske CFO's, de lalleglade marketing folk og naturligvis de pizza-gnavende underbetalte, overbelastede og iøvrigt canadiske (!) udviklere, så den forudsigelse er omtrent lige så sikker som 7 rigtige på lørdag!

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.15.5.0