FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT - Julefrokost!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 DMT - Julefrokost!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 29 Sep 2006 :  00:09:21  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skal vi være fulde???

Go to Top of Page

Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet

372 Posts

Posted - 29 Sep 2006 :  02:56:54  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fulde mennesker siger mig ikke noget

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 29 Sep 2006 :  12:04:55  Show Profile  Reply with Quote
Så Drenge!

Har ændret aldersgrænsen til 16 år - ellers bliver der jo ingen tilmeldte! (sodavand kan købes på næsten alle beværtninger!)

Vi skal hurtigst muligt have fundet et udvalg, dato og antal tilmeldte. (og hvilken dato? Jeg foreslår d. 8/9 december.)

Jeg melder mig til udvalg - så lad os sige 3 personer minimum. Andre der vil ?

Djingle dingle - Who wants 2 mingle???

Go to Top of Page

Hugobart

472 Posts

Posted - 30 Sep 2006 :  14:51:19  Show Profile  Reply with Quote
ja, jeg vil gerne komme. Men udvalget.. det er jeg ikke meget for.

Halvfulde piger siger mig noget!

Lars

Go to Top of Page

OnyX

341 Posts

Posted - 30 Sep 2006 :  16:43:41  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
Count me in

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 06 Oct 2006 :  08:59:13  Show Profile  Reply with Quote
Status:

Indtil videre er der ca. 6-7 personer med interesse for en julefrokost.

Men vil mene at flere skal ud af starthullerne, hvis dette skal blive en realitet.

Vi ved alle at folks kalender omkring juletid er meget booket, så i forvejen en svær opgave.

Men lidt mere fandenivolskhed, og ikke som vores kære Ole - der som det første "brokker" sig

Hvor - Hvad - Hvornår.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 06 Oct 2006 :  09:04:20  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan ikk i først nævnet tidsrum, men er frisk, hvis vi finder en dato, hvor jeg har tid

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 06 Oct 2006 :  09:05:48  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg foreslår murphie og jan til udvalg da der bedst til det .

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 06 Oct 2006 :  12:28:09  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg foreslår at Ole igen skaffer lokalerne i Sundby Boldklub til en god gang pulefrokost/DMT lan....

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 06 Oct 2006 :  12:39:57  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nej det må være dig bo, for som morten koch sagde: lollands falster er smukkest ved juletid.

Go to Top of Page

TuRk3y
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 16 Oct 2006 :  16:19:26  Show Profile  Send TuRk3y an ICQ Message  Click to see TuRk3y's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er frisk!
Kan vi lege en stripper??????

Toke Nielsen
THE TOTTI
Alemannia Aachen 2. Division A
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 16 Oct 2006 :  16:54:35  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Altid ! Jeg forslår Ole ?

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 16 Oct 2006 :  17:22:06  Show Profile  Reply with Quote
Måske vi bare skulle droppe det

Case Closed herfra.

Go to Top of Page

Strudal

488 Posts

Posted - 16 Oct 2006 :  18:39:56  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
hey der jamen jeg er også klar på druk men jeg mener det kun skal være julefrokost og ikke lan party

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.138.114.198