FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Boten DMT|Kode-Ole
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Boten DMT|Kode-Ole
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 28 Sep 2006 :  15:34:01  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu har jeg snart været så heldig at være en del af DMT i et år, og der er én ting som undre mig:
er DMT|Kode-Ole en bot?
hver gang jeg logger på DMT's chan på IRC er han/den der altid, og igennem den sidste tid hører man ham/den omtale en hvis bagemaskine(reklamebot!) men er der nogen der har set eller evt. smagt resultaterne af dens anstrengelser, man ser ham/den ofte brokke sig over dommeren og svigtende manmark(funbot) og over at der er forskel på holdene, mange gange revser den også os DMT'er og bruger de samme vendinger: hvorfor gemmer du dig, dommeren har talt, spil så med den eller den(informationsbot)

er der nogen der ved med sikkerhed hvad DMT|Kode-Ole er
er det en person eller er det en Bot?

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 28 Sep 2006 :  15:41:36  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg tror det er en bot, da den ikke kunne møde til DM i VM i København som den havde lovet

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 28 Sep 2006 :  15:42:17  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
den er en bot...

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Sep 2006 :  15:52:18  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL. det hedder dommeren har dømt

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 28 Sep 2006 :  19:03:58  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

Nu har jeg snart været så heldig at være en del af DMT i et år, og der er én ting som undre mig:
er DMT|Kode-Ole en bot?
hver gang jeg logger på DMT's chan på IRC er han/den der altid, og igennem den sidste tid hører man ham/den omtale en hvis bagemaskine(reklamebot!) men er der nogen der har set eller evt. smagt resultaterne af dens anstrengelser, man ser ham/den ofte brokke sig over dommeren og svigtende manmark(funbot) og over at der er forskel på holdene, mange gange revser den også os DMT'er og bruger de samme vendinger: hvorfor gemmer du dig, dommeren har talt, spil så med den eller den(informationsbot)

er der nogen der ved med sikkerhed hvad DMT|Kode-Ole er
er det en person eller er det en Bot?

...med det begrænsede ordvalg der er skitseret her - og som i overensstemmelse med sandheden - må jeg som Jan konstatere, at DMT|Kode-Ole er en bot progget af Anders...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 Sep 2006 :  19:51:30  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Helt klart en bot. Mødte heller ikke op til ESWC selvom det var lovet... og spørger man til SLKS ryger der elendige undskyldninger som "er bange for taget i ballerup super arena" eller "ballerup stjal 6-dags løbet fra københavn"..

så usammenhængende og vanvittige kommentarer kan kun komme fra en bot.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.217.104.36