Author |
Topic |
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 29 Sep 2006 : 16:06:11
|
Så har EA igen vist deres sande grufulde ansigt. der er kommet den første patch til fifa 07 som skal downloades via easo, der er bare det problem at det kan man ikke, man kan ikke få forbindelse til deres FTP server.
har ringet til support men de kunne ikke hjælpe, så har sendt dem en mail. det kan ikke udelukkes at det er mig der er et fjols og ikke kan finde ud af det
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 29 Sep 2006 : 16:20:27
|
Det er vel ikke en reel patch til FIFA, men bare en der skal hentes, første gang man går på EASO, og som kun har noget at gøre med EASO. Er det ikke altid sådan?
Hvad angår dit problem, så ved jeg ikke lige om det er dig den er gal med.. |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 29 Sep 2006 : 16:51:08
|
quote: Originally posted by Tem
Det er vel ikke en reel patch til FIFA, men bare en der skal hentes, første gang man går på EASO, og som kun har noget at gøre med EASO. Er det ikke altid sådan?
Hvad angår dit problem, så ved jeg ikke lige om det er dig den er gal med..
den skal ikke hentes første gang spillede et par kampe igår hvor det fungerede udmærket, og idag skal man altså ha en patch |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 29 Sep 2006 : 17:01:35
|
har så lige fundet at man kan komme på via den interaktiveliga |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 01 Oct 2006 : 21:12:46
|
så er problemet løst, jeg havde ikke fået installeret: internet informations service. og dermed blev FTP forbindelserne blokeret, og patchen skulle jo hentes via en FTP server, hvis der er andre der har det samme problem kan det løses ved at gå til tilføj fjern windows komponenter og tilføje:internet informations service, og samtidig åbne port 20 og 21 i windows firewall |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 01 Oct 2006 : 23:12:31
|
Pas på med IIS, det kan være at det i standard-opsætning starter en webserver på din pc - og en sådan windows webserver er sjovt nok meget populær blandt hackere....
|
|
|
|
|
Topic |
|