Author |
Topic |
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører
233 Posts |
Posted - 30 Sep 2006 : 15:11:27
|
Hey ! håber nogle kan hjælpe mig, for jeg kan ikke kører fifa 07 med CD selvom jeg har købt spillet den skriver :
"indsæt venligst den rigtige dvd-rom. vælg OK og genstart program"
Gjorde det også ved min fifa 06, men der fandt jeg en crack til det., Ville hører om nogle kunne finde en der virkede ? ellers kan jeg ik game det :S
|
Vinder af 2Div. |
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 30 Sep 2006 : 16:12:11
|
Gør den også det med andre spil - ellers kan det jo være dit DVD-drev, der er noget galt med... |
|
|
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører
233 Posts |
Posted - 30 Sep 2006 : 18:03:37
|
Problemet er løst, tak og være Jan |
Vinder af 2Div. |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 30 Sep 2006 : 18:18:21
|
FIFA07 NO-DVD kan hentes her. FIFA07 NO-DVD
Og den virker fint... |
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 01 Oct 2006 : 10:56:07
|
quote: Originally posted by daugaard
FIFA07 NO-DVD kan hentes her. FIFA07 NO-DVD
Og den virker fint...
Ja, bortset fra, at der kommer lyde fra drevet når man spiller |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 01 Oct 2006 : 17:59:28
|
??? ikke her... |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 10:28:46
|
og så er der os andre som aldrig har set DVD'en bare provo at EA sælger det som dansk, men det er kun på eng. |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 10:41:31
|
Så vidt jeg mindes, er NO CD cracks/patch ikke lovlig, da de ikke er godkendt at producenten.
Hvorfor laver I ikke bare en image af DVDen og køre det fra jeres computer. |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 10:57:29
|
quote: Originally posted by Apollo
Så vidt jeg mindes, er NO CD cracks/patch ikke lovlig, da de ikke er godkendt at producenten.
Hvorfor laver I ikke bare en image af DVDen og køre det fra jeres computer.
dette er ikke korrekt ... de er ikke ulovlige .. der er i hvert fald såvidt vides, ingen der er dømt for at fremstille NO CD images, der fungerer som virtuelle CD`er og ikke ændrer sikkerhedskoder mv.
dette ville også være åndssvagt, når det er klart nemmest/sikrest at beholde DVD`en i originalcoveret så man undgår ridser mv. |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 11:00:23
|
quote: Originally posted by zinky
og så er der os andre som aldrig har set DVD'en bare provo at EA sælger det som dansk, men det er kun på eng.
Fusker... Snyder... Pirat... |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 11:02:28
|
quote: Originally posted by birthek
quote: Originally posted by Apollo
Hvorfor laver I ikke bare en image af DVDen og køre det fra jeres computer.
dette er ikke korrekt ... de er ikke ulovlige .. der er i hvert fald såvidt vides, ingen der er dømt for at fremstille NO CD images, der fungerer som virtuelle CD`er og ikke ændrer sikkerhedskoder mv.
dette ville også være åndssvagt, når det er klart nemmest/sikrest at beholde DVD`en i originalcoveret så man undgår ridser mv.
Jeg bruger da heller ikke NO CD til min image fil af FIFA07, gjorde jeg heller ikke til FIFA06, så hvad skal man bruge en NO CD patch til, hvis man ikke sidder med en pirat kopi af spillet. |
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 11:13:07
|
og så er der os andre som aldrig har set DVD'en bare provo at EA sælger det som dansk, men det er kun på eng.
Fusker... Snyder... Pirat...
Du kan købe det på EA side og hente det via EA Downloader. ville du også vide da han har skrevet det i et andet topic |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 11:13:44
|
hvis man ikke lige har styr på at få brugt et image er det da et fint alternativ ... men personligt bruger jeg også image, da man slipper for at bruge en modded exe fil, og som altid tager vi herfra afstand fra enhver form for piratkopiering eller anden ulovlig handling.
lige i denne forbindelse er jeg dog overbevist om at det ikke er ulovligt at tage sit originale fifa og modde det med en no-cd exe, så man slipper for at bruge DVD´en |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 14:31:46
|
Jeg ved det ik Jesper. Men Den NO DVD er jo for at flere kan bruge den samme DVD. Ex. Jeg køber FIFA 07 (In your dreams) og låner DVD plade til Claus(inter) så kan han spille uden og ha købt det eller downloadet det. Så jeg tror bestemt at de NO DVD er ulovlige. Man finder de også kun på Hack,crack og warez sider. Er jeg overbevist om, men ik 100% sikker. |
|
Edited by - Vidar Rekdal on 02 Oct 2006 14:32:48 |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 14:34:36
|
Det du skriver er jo ik ulovlig Jesper , men den NO DVD kan bruges til mere =) . Så tror ik EA er glad for den |
|
Edited by - Vidar Rekdal on 02 Oct 2006 14:35:12 |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 02 Oct 2006 : 14:53:23
|
Fusker... Snyder... Pirat...
HAHA Falster følger kun med hvor der er "ulovligheder" |
|
|
|
Topic |
|