FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spillets hastighed?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Spillets hastighed?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n/a
deleted

1 Posts

Posted - 03 Oct 2006 :  21:52:09  Show Profile  Reply with Quote
Hey

Jeg har lige erhvervet mig FIFA07 til min bærbare Medion PC.
Problemet er, at inde i selve spillet (ikke i menuen) kører spillet ALT for hurtigt.

Og ja, jeg Har husket at tjekke at spillehastigheden ikke står på 'Hurtig'.
Jeg har endda også ændret hvilken opløsning spillet skal køres i, både i høj eller lav grafik.

Computeren kører fint NFS Most Wanted og andre spil, men FIFA spil vil den ikke æde.

Hvad skal jeg gøre?

Mvh,

Michael Overgaard

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 03 Oct 2006 :  22:02:37  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes det er lige omvendt det går røv langsomt !

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Oct 2006 :  22:15:39  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mackan

Hey

Jeg har lige erhvervet mig FIFA07 til min bærbare Medion PC.
Problemet er, at inde i selve spillet (ikke i menuen) kører spillet ALT for hurtigt.

Og ja, jeg Har husket at tjekke at spillehastigheden ikke står på 'Hurtig'.
Jeg har endda også ændret hvilken opløsning spillet skal køres i, både i høj eller lav grafik.

Computeren kører fint NFS Most Wanted og andre spil, men FIFA spil vil den ikke æde.

Hvad skal jeg gøre?

Mvh,

Michael Overgaard

Hej Michael

Prøv evt. en opdatering af dine drivere, kan være det hjælper ellers skriv igen

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 04 Oct 2006 :  21:20:36  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
plejer den ikke at stå på Normal,
prøv at sætte den en tand ned Michael.

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 04 Oct 2006 :  21:31:58  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
synes også det går meget slow..

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 05 Oct 2006 :  08:34:41  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja... håber fandme vi bliver enige om at FIFA07 skal spilles på "FAST", for normal er da Zzzzzzz......

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 05 Oct 2006 :  19:33:56  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det må man jo lige lave en vote om

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Oct 2006 :  20:18:13  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja selv jeg som har været normal speed tilhænger syntes den skal være på fast. Afstemning må ske i pausen mellem T3 og T1

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.224.32.243