FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Dårlig Opførsel
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Dårlig Opførsel
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hugobart
Fast mand på førsteholdet

472 Posts

Posted - 17 Oct 2006 :  01:58:42  Show Profile  Reply with Quote
Jeg ved godt at vi normalt ikke bruger forumet til den slags her, men det her tilfælde syntes jeg det er på sig plads.

Jeg sidder kl. 1:30 om natten og en DMT'er sprøger om vi skal have en match, ja tak svarer jeg og vi bliver enig om det er en ladder. Han vælger Barca og jeg vælger RaulMadrid. Efter 30 mins hvor jeg har domineret, står det 3-0 og han har et rødt. Herefter begynder de glidende tacklinger i et lind strøm samt skud fra midten osv.

Jeg syntes selv at jeg spillede klart bedst og med fair midler. Det hele ender med at jeg helflugter den i kassen til 5-0 og så bliver der quitet i 70 min.

Efterfølgene møder jeg op på IRC chan for at sige TFK ect. men spilleren er gået offline.

Det syntes jeg sku ikke er iorden. Jeg kan overleve det, men jeg syntes på en eller anden måde at det vil være iorden at advare andre spillere om denne slags usympatiske spillere. Det er ikke Ole style, med enorm brok, men stadig fair play jeg er ude efter. Man kan sagtnes være uenige og syntes at dommeren imod en og den anden er heldig, men stadig mener jeg at men gør det bedste man kan og respekterer modspilleren.

Nu mener jeg at have læst i reglerne, at det ikke er iorden at hænge folk ud, MEN jeg syntes at det burde være lovligt i en vis grad, således at vi kan advare mod de ikke så rare spillere så andre ikke kommer ud fra den slags opleveler.

Hvad mener I ? Er det iorden at hænge en anden spiller ud hvis han har opført sig dårligt, eller skal det blive i det uvise så vi har en anden form for EASO hvor folk er latterlige og usympatiske.

Lars

Edited by - Hugobart on 17 Oct 2006 02:00:49

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 17 Oct 2006 :  08:02:12  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har selv stået i samme situation (på et tidspunkt hvor der ikke var synlige regler for forum) og fik nævnt et navn, straks max skulle man høvles ned og rette det til noget censur.

Personligt mener jeg at det er orden at hænge dem ud, hvis det sker i en officiel DMT kamp (ikke ladder)

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 17 Oct 2006 :  08:14:15  Show Profile  Reply with Quote
Nå, Lars og John.. Sidder i nu der i fællesskab igen og hænger folk ud. Jeg kan desværre ikke joine jer, da jeg har nok at se til i den boldgade hvad angår min klumme.

Men fortsat god fornøjelse da - Her har i en brækspand og en megafon.. GoGoGoGo

Som jeg tit får at vide: HALLO, DET ER BARE FIFA

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 Oct 2006 :  11:13:27  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er 100% overhovedet ikke i orden at hænge folk ud herinde...

HVIS I skulle have problemer med enkelte spillere i DMT, så kontakter I ledelsen og vi får fat i kraven på vedkommende...

DMT skal ikke ende med at blive et sted, hvor dem der kan brokke sig mest og højst får lov til at dominere vores channels og forum - derfor er personlig hetz/tilsvining/at hænge folk ud ikke tilladt.

Det samme gælder for såvidt AGFs ugentlige DMT klumme, hvor grænserne dog er noget bredere fordi den har en klar ironisk og humoristisk vinkling, men også her har vi haft dialog om indholdet/grænsen for grovheden af det der står i den...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 Oct 2006 :  11:19:58  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

Jeg har selv stået i samme situation (på et tidspunkt hvor der ikke var synlige regler for forum) og fik nævnt et navn, straks max skulle man høvles ned og rette det til noget censur.

Personligt mener jeg at det er orden at hænge dem ud, hvis det sker i en officiel DMT kamp (ikke ladder)

ja ... det er klart formuleret i reglerne at personlig tilsvining/hetz mv. er imod dem, og at man skal styre sit sprogbrug, samt at forum moderes af admins nedsat af ledelsen eller ledelsen selv ...

så endnu engang ... "hus forbi", Little John

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 18 Oct 2006 :  22:26:40  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Lars hænger ingen ud her. Det er i orden at opfordre til fairplay. Jeg kender kun alt for godt til det du skriver Lars. Så tager man forholdsregler næste gang og lade være med at spille mod personen næste gang.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.139.239.25