efter jeg har fået bredbåndstelefon ved tellio har min ip-adresse i direct IP været den samme noget med 192.168.xx.xx og det er ikke min ip-adresse. Jeg har ikke kunnet spille siden uanset om jeg bruger den adresse eller den rigtige nogen der ved noget om det ?
Du sidder nok bar en router, der derved giver dig en LAN ip og en WAN (World Area Network) IP. Endvidere har routeren nok blokeret nogle porte, så du derved ikke kan hoste. De præcise porte ka jeg ikke lige huske, måske andre lige kan komme med dem?
Du sidder nok bar en router, der derved giver dig en LAN ip og en WAN (World Area Network) IP. Endvidere har routeren nok blokeret nogle porte, så du derved ikke kan hoste. De præcise porte ka jeg ikke lige huske, måske andre lige kan komme med dem?
hvis du sidder bag en router som du sikkert gør når du har ip telefoni så har du ganske rigtigt 2 ip adresser en extern og en intern, og for at du kan hoste skal du viderstille alt fifa trafik fra den externe ip adresse til den interne ip adresse på siden www.portforward.com er der en beskrivelse af hvordan man gør det. under forwarding vælger du din router på listen og når du har gjort det kommer du til en side hvor du skal vælge hvilket spil du vil forwarde porte til, og så kommer du til en side der nøje beskriver hvilke porte og hvordan du skal gøre med netop din router. det er vigtigt at du samtidig får din router til at tildele din PC en fast ip adresse, hvordan du gør det kan du også se på porforward under static ip